Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparare autovehicule In post garantie : lot 1 - Autoturisme marca Skoda, lotul 2 ? Autoturism marca Renault, lotul 3 ? Autovehicule marca Peugeot , lotul 4 ? Autoturisme marca Ford, lotul 5 ? Autovehicule marca Daewoo, lotul


Anunt de participare (utilitati) numarul 131076/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala:  STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300092, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Comercial, Tel. 0256308350, In atentia:  Birou Achizitii Lucr si Serv, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0256430631, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala constituita in baza Legii 31/90, modificatasi completata ulterior
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere si reparare autovehicule In post garantie : lot 1 - Autoturisme marca Skoda, lotul 2 ? Autoturism marca Renault, lotul 3 ? Autovehicule marca Peugeot , lotul 4 ? Autoturisme marca Ford, lotul 5 ? Autovehicule marca Daewoo, lotul 6 ? Autovehicule marca Dacia, lotul 7 ? Autoutilitare marca Iveco, lot 8 - Autoutilitare marca Mercedes, lot 9 ? Autoutilitara marca Renault Midlum, In termen de garantie : lot 10 -Autoutilitare marca Dacia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 583, 475RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
efectuarea reviziilor tehnice periodice si a remedierii defectiunilor care apar la autovehiculele din dotarea unitatii , in post garantie si in termen de garantie, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr 10760/29.08.2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime pentru Servicii de intretinere si reparare autovehiculesunt specificate in caietul de sarcini nr 10760/29.08.2011, pentru urmatoarele loturi : lot 1 AutoturismemarcaSKODA 2 buc
lot 2 AutoturismmarcaRENAULT 1 buc
lot 3 AutovehiculemarcaPEUGEOT9 buc
lot 4 AutoturismemarcaFORD 4 buc
lot 5 AutovehiculemarcaDAEWOO 1 buc
lot 6 AutovehiculemarcaDACIA 15 buc
lot 7 AutoutilitaremarcaIVECO 7 buc
lot 8 Autoutilitare marca MERCEDES 6 buc
lot 9 Autoutilitara marca RENAULT MIDLUM 1 buc
lot 10 Autoutilitare marca DACIA3 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 583, 475RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de particip ; Lot 1 ? 400 lei; Lot 2 ? 350 lei; Lot 3 ? 8142 lei; Lot 4 ? 2551 lei;Lot 5 ? 160 lei; Lot 6 ? 7760 lei; Lot 7 ? 6723 lei ; Lot 8 ? 3445 lei; Lot 9 ? 360 lei; Lot 10 ? 250 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Platile se vor ef in lei prin OP in termen de30zile de la accept fact prest de catre achiz, pe baza p-v de recepsi a deviz ptserv prestat .Achiz nu acorda avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru grupul de operatori economici declarati castigatori se va legaliza pana la data semnarii acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declar privind eligibilitatea (Form. 12A) -Declar privind calit de participant la proc(form.12C) -Declar privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG 34/2006(form 12B) -Declar pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/06 (form. 12D ) -Declar ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?(form.CER) -Certif.constat.emis de ORC, nu mai vechi de 30 de zile, pt.pers.jur/fiz romane(orig.sau copie legaliz.) -Doc care dov.o forma de inreg.si atestare ori apartenenta dpdv profesional (original sau copie legalizata in limba oficiala a tarii respective, insotite de traducerea autorizata in limba romana ), pt.persoane juridice /fizice straine Pt.doc solicit in orig/copie legaliz/trad autoriz se accepta si copia lizibila a doc, semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea vor fi prez in orig sau copie legaliz doar la solicit comisiei de evaluare.Atunci cand un grup de op ec depune oferta comuna, cer prev mai sus se demonstr de fiecare membru al grupului .Incadr.in una sau mai multe sit.prevaz.la art.180. si 181 din O.U.G.nr.34/06 actualiz., atrage exclud.ofertant.din proc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. (Completarea Formularului B2 )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista princip serv prest in ultimii 3ani (compl Form 12 Esi a tab anex). 2.Doc constat elib conf art 97^¹ din HG nr 925/2006 sau recomand de la cel putin unul din benef din lista de la pct 1, la care au fost prest serv de rep auto(copie). Autor tehn RAR sau echiv pt lucrari din c s si marcile de auto.(copie) 4. Declar inf priv, asig cu pers de spec, nr si preg cadr de cond, pers resp dir de indepl contr. 5. Decl inf privutil din dotare : cer min - asigurareacel putin a dot min solicit in Anexa 3 la c s, respectiv : Canal vizit, elevat fixe si mobil, ., Masina de echilibrat roti., Apar pt verif si regl farurilor auto., Disp si soft-uri de diagnoza., Compresor aer.Redresor si/sau robot pornire pentru incarcarea bateriilor.Analizor de gaze de evacuare., Opacimetru., Manometru pentru controlul presiunii din pneuri., Densimetru., Compresmetru., Chei dinamometrice., Instalatie si aparate pentru verificarea si reglarea geometriei sistemului de directie., Stand cu role pentru verificarea eficacitatii sistemului de franare., Truse de scule auto., SDV ?uri specifice., Trusa de electrician auto., Trusa de scule tinichigerie, considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului. 6. Autorizatia de mediu pentru desfasurarea activitatii de reparatii autovehicule. (copie)Ptdoc copie se va prezcopia lizibila a doc semnata si stampilata cu ment ?conform cu originalul?(pt op ec cu of com, cap tehn si prof se dem prin luarea in consid a resurs tut membr grup, cu exceptia Autor tehn RAR si Autor de mediu, care trebuie indepl de fiecare membru);inf.despre pers.sustin.(Form12A, certif. const emis de ORC, angaj.ferm sust.fin.Form.1S, angaj.ferm sust.tehn.si prof Form2S, decl.tertsustin.tehn .siprof.Form.3S , 4S, dupa caz); Inf. subctr (Form.12G +anexa, 12C); Inf. asociat (Form.1A, 12C);
-certif.emis de un org.nat. /intern. certif.acred priv.impl. sist.manag.calit.in conf.cu SR EN ISO 9001:2008 sau echiv pt ofert
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
sist inf va pune la disp particip inf ref la : cea mai buna oferta si nr de particip la licit electr; nr runde ale licit electronice :1 (una) ; durata rundei 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 10:00
Locul: sediul achizitorului din Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 (etaj I-sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP in anuntul de participare la "Documentatie si clarificari" si poate fi accesata la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleosnr.6sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luariila cunostiinta , in conditiile OUG nr.34/2006 actualizata , de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA
Adresa postala:  str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300092, Romania, Tel. 0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer