Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparare calculatoare si alte echipamente informatice
Anunt de participare (utilitati) numarul 45550/05.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Elena Capalnean, Tel.0254541460, Email: [email protected], Fax: 0254541315, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI S.A.
Adresa postala: Str. Timisoarei, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul A.S.L., Tel.0254.506.151, In atentia: d-lui BODEA ADRIAN, Fax: 0254.546.528, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI S.A.
Adresa postala: Str. Timisoarei, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Casieria C.N.H.-S.A., Tel.0254.506.151, Fax: 0254.546.528
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI S.A.
Adresa postala: Str. Timisoarei, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0254.506.151, In atentia: Directiei Comerciale - Serviciul A.S.L., Fax: 0254.546.528
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere si reparare calculatoare si alte echipamente informatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul C.N.H.-S.A. si subunitatile apartinatoare C.N.H.-S.A.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparare calculatoare si alte echipamente informatice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreg serviciul.
Valoarea estimata fara TVA: 184, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se poate prelungi pe o perioda de 4 luni.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: =2.760 lei;Garantie de buna executie=5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit. a, b, d, e din OUG 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Situatia privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, sau extrase de bilant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea altor beneficiari;Lista cuprinzand subcontractantii;Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;Ofertantul va face dovada ca are implementat un sistem al calitatiiISO 9001 sau echivalent. Ofertantul va specifica trei contracte semnificative de service pentru tehnica de calcul, prestate de acesta in ultimii trei ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Lichiditati la casieria C.N.H. - S.A. sau OP in contul RO 78 RNCB 0165020174910001, B.C.R. filiala Petrosani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2008 10:00
Locul: sediul CNH-SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte si reprezentatii ai Ministerului Economiei si Finantelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul se deruleaza pe baza de comenzi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.31.04.641, Fax: 021.31.04.642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL LEGISLATIE CONTECIOS JURIDIC AL C.N.H.-S.A.
Adresa postala: Str. Timisoarei, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel.0254.506.100, Fax: 0254.506.104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2008 11:22