Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ELECTROCOMPRESOARE ELICOIDALE TIP SSR 250
Anunt de participare (utilitati) numarul 135818/23.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: serviciul APMD, Tel. +40 0254506151, In atentia: D-NEI VERA CIMPEAN, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: str. TIMISOARA, nr. 2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA CNH-SA, Tel. +40 0254506100, In atentia: DIRECTIEI COMERCIALE-SERVICIUL APMD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ELECTROCOMPRESOARE ELICOIDALE TIP SSR 250
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SEDIUL SUCURSALELOR BENEFICIARE
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE 17 ELECTROCOMPRESOARE ELICOIDALE TIP SSR 250
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
17 electrocompresoare elicoidale tip SSR 250
Valoarea estimata fara TVA: 104, 565RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea estimata a contractului respectiv :2090 lei.valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in D.A.Se poate constitui si prin: a) ordin de plata (in contul autoritatii contractante RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani) sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;b) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerarIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781din OUG 34/2006, cu modific. si completarile ulterioare. garantia de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui prin: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;2) depunere la casieria CNH-SA a unor sume in numerar (in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare);3) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie conform anexei nr.1sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul : cuantumul garantiei de participare si cuantumul garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie. Plata prioritar prin compensare cu energie electrica si numai in limita posibilitatilor prin OP.Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conf. cu art. 5 (3) din Ordinul nr. 509 al ANRMAP, toate documentele din cap. III.2.1. a) ce sunt intocmite/emise decatre ofertantcu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original.
Cerinta nr. 1: Declaratia privind eligibilitatea-Ofertantul va prezenta Formularul 1.
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34 / 2006-Ofertantul va prezenta Formularul 2.Obs. Autoritatea contractanta nu va exclude din procedura ofertentii care se afla in situatia prevazuta in art. 181, lit. c.
Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1, din OUG 34 / 2006.Ofertantul si subcontractantii vor prezenta Formularul 3.Obs. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. JUJAN CONSTANTIN, DIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICA, DIRECTOR TEHNIC ? ing. NICOLESCU CRISTIAN, DIRECTOR COMERCIAL ? ing. STOICESCU MIHAI, ING. SEF ELECTROMECANIC ? ing. SUCIU ADRIAN
Cerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Ofertantul va prezenta Formular4.
Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va prezenta Formular5.
Cerinta nr. 6 (daca este cazul)Acord de asociere. Ofertantul va prezenta Formular6(in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna).Fiecare dintre asociati vor prezenta cerintele solicitate la III.2.1a), III.2.1b) Cerinta nr. 1: CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, valabil la data de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic , obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
UltimulBilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 (daca este cazul)
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare
Sistemul de Management al Calitatii -SR ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 10:00
Locul: sediul CNH-SA, PETROSANI, str. Timisoara nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertentilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2, in conformitate cu art. 11 alin. (4) HG 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. ( Formularul B)2.In vederea departajarii, se va aplica urmatoarea formula: Ttotal =70%x Toperati+20%Trg+10%x TOMC, Unde: 70% - ponderea operatiilor planificate, 20% - ponderea reviziei generale, 10% - ponderea operatiilor neplanificateToperatii =T1+ T2, unde: T1- totalul tarifelor (lei/operatii)pentru operatiile planificate la o revizie de 4000 ore;T2- totalul tarifelor (lei/operatii)pentru operatiile planificate la o revizie de 8000 ore;Trg = Tp+Tm, unde: Tp- totalul tarifelor (lei/piese) pentru operatiile planificate la o revizie generala la peste 24.000 ore;Tm-totalul tarifelor(lei/operatii)? pentru operatiile planificate la o revizie generala la peste 24.000 ore.TOMC ? tariful lei/OMC, pentru operatiile neplanificate.Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor totale ale fiecarei oferte (in lei, fara TVA) si intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.In cazul in care pentru doua sau mai multe oferte, in urma aplicarii algoritmului de calcul se obtine acelasi T total cel mai scazut, va fi declarat castigator ofertantul care are ofertat T operatii cel mai scazut(intrucat are cea mai mare pondere)In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au tarife egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. prevederilor art. 256