Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparare grupuri electrogene


Anunt de participare (utilitati) numarul 107167/02.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Sos. Stefan Cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011736, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Ionescu, Tel. 021 201.63.12, Email:  [email protected], Fax:  021 317.23.00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere si reparare grupuri electrogene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Statia electrica Ghizdaru, comuna Stanesti, Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita servicii de reparare pentru grupul electrogen 100 KWA marca Caterpilar, tip GEP 100, Olimpian Power Sistem ? Irlanda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532300-6 - Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita servicii de reparare pentru grupul electrogen 100 KWA marca Caterpilar, tip GEP 100, Olimpian Power Sistem ? Irlanda
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 400 lei, GBE 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice forma de asociere care poate fi dovedita printr-un angajament ferm intre asociati, care sa confirme existenta resurselor tehnico-economice si profesionale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie de eligibilitate (Formular F3) din care sa rezulte ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. d din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de O.N.R.C. ca nu se regaseste in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 a, b si d din OUG 34/2006, sau declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular F4).2) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelorsi contributiilorcatre bugetele componente ale bugetului general consolidat in vigoare la data licitatiei, respectiv la data de 22.09.2010.Ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme ca nu se afla in situatia de a avea obligatii exigibile de plata neonorate catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Ulterior, ofertantul va prezenta certificate constatatoare, mai putin acei ofertanti pentru care in tara lor de origine sau in tara in care sunt stabiliti nu se emit astfel de certificate, dar nu mai tarziu de data adoptarii deciziei de atribuire a contractului ce face obiectul prezentei proceduri.
In cazul in care mai multi ofertanti depun o oferta comuna, toti vor trebui sa depuna documentele respective.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantii trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
2 Ofertantii trebuie sa prezinteFisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 animai mare sau egala cu 20.000 lei (Formular F6).3 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ofertantii trebuie sa prezinte dovada ca in ultimii 3 ani au indeplinit si finalizat cel putin un contract, cu o valoare de cel putin 20.000 lei, care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu acelea cuprinse in caietul de sarcini. In acest sens, ofertantii vor prezenta lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani (Formular F6), insotita de copii dupa cel putin un contract si recomandari care vor contine valori, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale serviciilor, din vina prestatorului.2) Ofertantii/candidatii trebuie sa prezinte declaratie referitoare la dotarea tehnica, asigurareacu dotarile corespunzatoare, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru a prestarea serviciul din contract (Formular F8);
3) Ofertantii/candidatii trebuie sa prezinte declaratie care contine informatii privind numarul mediu angajat in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitatenumarul si pregatirea persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (Formular F7).Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor de conducere responsabile direct cu indeplinirea contractului precum si ale oricaror altor specialisti cu sarcini , ,cheie? in indeplinirea contractului.4) Prezentarea listei cu subcontractanti, cu specificarea partii din contract pe care urmeaza sa o subcontracteze, datele de recunoastere si specializarea subcontractantilor (Formular F9). Schimbarea subcontractantilor pe parcursul derularii contractului se poate face numai cu acordul achizitorului.
5) Prevederile art. 190 din OUG 34/2006 si art. 111 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conf. Pct. A4 din docum. de atribuire. Elementul ofertei care urmeaza sa faca ob. procedurii de reofertare va fi pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA0869
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2010 11:00
Locul: Sediul ST Bucuresti Sos. Stefan cel Mare nr.1A sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si persoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Sos. Oltenitei nr. 107-108, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010861, Romania, Tel. 021/332.35.64, Email:  [email protected], Fax:  021/332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 255 si 256 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juridic al S.T. Bucuresti
Adresa postala:  Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011736, Romania, Tel. 021/201.62.35, Email:  [email protected], Fax:  021/317.23.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer