Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule marca : SKODA,RENAULT,PEUGEOT,FORD,HYUNDAI,DAEWO,DACIA,IVECO,MERCEDES
Anunt de intentie (utilitati) numarul 17748/01.04.2010
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256308350, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule marca : SKODA, RENAULT, PEUGEOT, FORD, HYUNDAI, DAEWO, DACIA, IVECO, MERCEDES
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
efectuarea reviziilor tehnice periodice si a remedierii defectiunilor care apar la autovehiculele din dotarea unitatii, in baza acordului-cadru care se va incheia pe fiecare marca (lot) de auto cu cate un operator economic.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 732, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor efectua in lei prin OP in termen de30zile de la acceptarea facturilor prestatorului de catre achizitor , pe baza procesului verbal de receptie semnat de ambele partisi a devizului pentruserviciul prestat .Achizitorul nu acorda avans.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
nu
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 1, 732, 500 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 10:42