Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de intretinere si reparatie auto postgarantie?


Anunt de participare numarul 123048/08.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 169, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 021-314.00.15, In atentia:  Madalin Necula, Email:  [email protected], Fax:  021-314.00.15, Adresa internet (URL):  www.suub.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI, Splaiul Independentei, nr. 169, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA - 1 (una) bucata
Valoarea estimata fara TVA: 2, 661, 290.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 26613 lei; Garantie de buna executie - 5 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? Completarea Formularului A; CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? completarea Formularului 1; Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea - completarea Formularuluinr. 2; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- completarea Formularuluinr. 3; Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP, valabil la data deschiderii ofertei (xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?); Certificat constatator eliberat de catre Directia de Taxe si Impozite Locale de pe raza teritoriala a ofertantului, certificat eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?); Certificat constatator eliberat de O.N.R.C. cu scopul participarii la licitatie document aflat in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor prezentat in forma impusa la eliberare; Certificat de Inregistrare (CUI) ? (xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Pentru persoane fizice/juridce straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentrea documentelor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani in vederea dovedirii experientei similare ? Completarea Formularului C1
2. Autorizatie de functionare eliberata de catre Ministerul Sanatatii (xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);
3. Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea, pe teritoriul Romaniei, a unui service specializat, care asigura piesele de schimb pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie si post-garantie, autorizat de Ministerul Sanatatii.
4. Dovada implementarii si certificarii de catre ofertant a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008 sau echivalent (xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);
5. Autorizatie de securitate radiologica emisa de catre CNCAN (xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);
6. Autorizatie de furnizare pentru produs emisa de catre CNCAN (xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentrea documentelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19445 / 19.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 11:00
Locul: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, Serviciul Achizitii, Sala 85, Parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 256*2) din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA PRICOP & BANU
Adresa postala:  Bdul. Lascar Catargiu, nr. 12, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010671, Romania, Tel. 021.311.26.88, Fax:  021.311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2011 17:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer