Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparatie curenta linii CF si aparate de cale din subunitatile de pe raza Regionalei de Transport Feroviar de Calatori Constanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 77568/18.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Constanta, al Albastrelelor 10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel.0372736914, Email: [email protected], Fax: 0241673993, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Terminalul BRM Constanta
Adresa postala: Bdul 1 Decembrie 1918 nr2A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Punct(e) de contact: Milcoveanu Gheorghe 0727 22.51.27, Tel.0341431378, Email: [email protected], Fax: 0241619757
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Documentatia de atribuire se va descarca din anuntul publicat in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.rosau Terminalul BRM Constanta
Adresa postala: Bdul 1 Decembrie 1918 nr2A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Punct(e) de contact: Milcoveanu Gheorghe 0727 22.51.27, Tel.0341431378, Email: [email protected], Fax: 0241619757
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Terminalul BRM Constanta
Adresa postala: Bdul 1 Decembrie 1918 nr2A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Punct(e) de contact: Milcoveanu Gheorghe 0727 22.51.27, Tel.0341431378, Email: [email protected], Fax: 0241619757
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere si reparatie curenta linii CF si aparate de cale din subunitatile de pe raza Regionalei de Transport Feroviar de Calatori Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Subunitatile RTFC Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparatie curenta linii CF si aparate de cale din subunitatile de pe raza Regionalei de Transport Feroviar de Calatori Constanta -2 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere si reparatie curenta linii CF si aparate de cale din subunitatile de pe raza Regionalei de Transport Feroviar de Calatori Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare Lotul 1 = 10.000 lei , Lotul 2 = 8.000 lei , valabile pana la data de 28.08.2009
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Declaratie pe propria raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), a taxelor si a impozitelor locale in originalsau
4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
6. Certificat de cazier fiscal in original sau copie legalizata.
Nota 1: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Nota 2: In cazul in care, din Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului va rezulta ca ofertantul are puncte de lucru si in alte localitati decat cea in care acesta are sediul social, se solicita prezentarea certificatelor mentionate la punctele 5. si 6. pentru fiecare punct de lucru in parte.Certificat constatator, in original sau copie legalizata, , din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabilOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente - in copieb) declaratie privind cifra medie de afaceriSe va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat :
. 1.500.000 lei pentru lotul 1-1.200.000 lei pentru lotul 2
In cazul in care se face oferta pentru ambele loturi, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma celor doua, adica 2.700.000 leic) Interogarea centralei incidentelor de plati (CIP) - in original sau copie legalizata;d) Interogarea centralei riscurilor bancare (CRB) - in original sau copie legalizata.
Ofertantul are obligatia sa nu figureze in evidentele de plati si credite restante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.
Se va completa si depune, in original, Formularul C2 din Sectiunea Formulare.Prin informatiile furnizate prin Formularul C2, ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare.
Se va anexa un numar de 3 recomandari emise de beneficiari la care se face referire in Formularul C2, in original sau copie legalizata.
Pentru lotul 1 : Se solicita cel putin o prestatie similara efectuata, in valoare de minim 150.000 lei, sau 3 prestatii similare efectuate, in valoare cumulata de250.000 lei, insotite de copii dupa contracte.Pentru lotul 2 : Se solicita cel putin o prestatie similara efectuata, in valoare de minim 120.000 lei, sau 3 prestatii similare efectuate, in valoare cumulata de200.000 lei, insotite de copii dupa contracte.
Daca se depun oferte pentru ambele loturi : Se solicita cel putin o prestatie similara efectuata, in valoare de minim 270.000lei, sau 3 prestatii similare efectuate, in valoare cumulata de 450.000 lei, insotite de copii dupa contracte.
- Autorizatia AFER;
- Agrement Tehnic Feroviar pentru lucrari de intretinere curenta si reparatii periodice a liniilor de cale ferata, in executie manuala si/sau mecanizata, fara sudarea liniilor;
- Agrement tehnic feroviar pentru lucrari de constructii si consolidari terasamente C.F.
- Agrement tehnic feroviar pentru decolmatari poduri, podete si curatari de santuri de C.F.
- Agrement tehnic feroviar pentru intretinerea si repararea instalattilor S.C.B.
ISO 9001/2000, ISO 14001-2005, OH SAS 18001:2004 pentru activitati de lucrari cu specific feroviar.
Nu se accepta societati in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
tct/19/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2009 11:30
Locul: Terminalul BRM Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4021.310.46.41, Fax: 4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Constanta
Adresa postala: str. Krikor Zambaccian nr. 1, ,Localitatea: constanta, Cod postal: 8700, Romania, Tel.0241/616.003, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic RTFC Constanta
Adresa postala: Al albastrelelor 10, Localitatea: constanta, Cod postal: 8700, Romania, Tel.0241673993, Fax: 0241673993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2009 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer