Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII A AUTOVEHICULELOR


Anunt de participare numarul 134067/20.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ
Adresa postala: STRADA VULTURI , NR. 9, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200688, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN DAN, Tel. +40 251598115, Email: [email protected], Fax: +40 251598115, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII A AUTOVEHICULELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Punctul de lucru (atelierul) prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LoturiNr autovehicule bucLot 1 - autoturisme marca DACIA LOGAN 192
Lot 2 - autoturisme marca DACIA 1310, SOLENZA, SUPER NOVA 44
Lot 3 - autoturisme marca VOLKSWAGEN (Passat ; Transporter ; Vento )37
Lot 4 - autoturisme marca FORD (Ford Focus ; Ford Tranzit)5
Lot 5 - autoturisme marca ARO 4
Lot 6 - autoturisme marca MERCEDES (Vito;Sprinter ) 7
Lot 7 - autoturisme marca DAEWOO CIELO 1
Lot 8 - autoturisme marca RENAULT MEGANE1
Lot 9 - autoturisme marca IVECO 1
Lot 10 - autoturisme marca LDV MAXUS 1
Lot 11 - autoturisme marca Dodge RAM 1
Lot 12 ?Microbuz TV ROCAR1
Lot 13 ? autoturism Tozota Corolla1
Lot 14 -Autocamion Roman 16230F1
Lot 15 ? Motoscuter Jin Lun3
Lot 16? Autoturism Nissan Terrano1
Lot 17? Autoturism Skoda Octavia 1
Lot 18 ? Autoturism BMW 330XD 1
Lot 19? Autoturism MAZDA 3MPS 1
Valoarea totala estimata fara TVA a contractului esteminim 381291 lei si maxim 571926 lei (include posibilitatea prelungirii pentru primele 4 luni ale anului 2013).
Valoarea estimata fara TVA: intre 381, 291 si 571, 936RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitatea prelungirii contr pana la 30.04.2013 fct de necesit si fondurile bug disponibile.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP pentru fiecare lot in parte este: LoturiValoare GPLot 1 - autoturisme marca DACIA LOGAN 4816Lot 2 - autoturisme marca DACIA 1310, SOLENZA, SUPER NOVA 1104Lot 3 - autoturisme marcaLKSWAGEN928Lot 4 - autoturisme marca FORD125Lot 5 - autoturisme marca ARO 100Lot 6 - autoturisme marca MERCEDES176Lot 7 - autoturisme marca DAEWOO CIELO 25Lot 8 - autoturisme marca RENAULT MEGANE25Lot 9 - autoturisme marca IVECO 25Lot 10 - autoturisme marca LDV MAXUS 25Lot 11 - autoturisme marca Dodge RAM 25Lot 12 ?Microbuz TV ROCAR25Lot 13 ? autoturism Tozota Corolla25Lot 14 -Autocamion Roman 16230F25Lot 15 ? Motoscuter Jin Lun75Lot 16? Autoturism Nissan Terrano25Lot 17? Autoturism Skoda Octavia 25Lot 18 ? Autoturism BMW 330XD 25Lot 19? Autoturism MAZDA 3MPS 25GP se poate constitui prin virament bancar (Ordin de plata), in contul in contul IPJ DOLJ RO84TREZ2915005XXX000148 TREZORERIA CRAIOVA , cod fiscal 4554238 sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in originalPentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantum .In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform anexei 1 dinLegea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu per de valab a ofertei.Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 dinHG nr. 925/2006.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata AC va retine contestatorului din GP o suma calculata cf art 278^1 al OUG 34/2006 1. Garantia de buna executie se constituie intermen de 5 zile de la semnarea contractului printr-o modalitatea de constituire ce se va stabili de comun acord la semnarea contractului cu respectarea prevederilor art. 90 al HG 825/2006 .Daca se constituie prin retinerisuccesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la dispozitia IPJ Dolj la unitateacompetenta a Trezoreriei Statului.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de5%din pretulcontractuluifara TVA;3. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.4. Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R.nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privindeligibilitatea: Completarea Declaratiei pe proprie raspunderein conformitate cuFormularulnr. 1 din SectiuneaIII Formulare
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Declaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completarea Declaratiei pe proprie raspunderein conformitate cuFormularul nr. 2 din Sectiunea III Formulare.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 12 din Sectiunea III Formulare
- Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr.13 din Sectiunea IIIFormulare.
- Certificate (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? )privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentex. -A.N.A.F.).
-Completarea Declaratiei privind neincadrareala art. 69^ 1din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cuFormularul nr. 14 din Sectiunea III Formulare .
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrulIPJ Dolj:
- NICOLESCU CONSTANTIN
- GRAJDARU MARIAN
- PECA LEONTIN
- TIU COSMIN
- DAN CATALIN
- NICU VINTILA
- SIMION CRISTIAN
- VANE DANIEL - Persoane juridice / fizice romane
Certificat constatator privind obiectul de activitatedin care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei.Documentele vor fi depuse in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantuluiclasat pe primul loc i seva solicita transmiterea documentului in originalsau copie legalizata, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care a prezentatdocumentul in copie conform cu originalul.-Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabilla 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau certificata conform cu originalul)
- Fisa de informatii generale in conformitate cu Formularul nr. 3.Nu sunt solicitate niveluri minime.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prestatorul va detine autorizatie Tehnica emisa de RAR pentru servicii de intretinere si reparare autovehicule.- informatii privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani- informatii privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Prestatorul va avea punct de lucru obligatoriu pe raza municipiului Craiova sau in zona limitrofa.
Sistemul de asigurare a calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante (ISO 9001), certificat de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea calitatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementulce va fi reofertat : pretulInformatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul LE : - existenta de preturi noi- numarul participantilor- clasamentLEva avea o runda cu durata de o zi.LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Daca dupa LE vor exista preturi egale, se va solicita operatorilor economici in cauza noi oferte in plic inchis.Oofertantul aflat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul S.E.A.P. va transmiteFormularul de oferta nr.10A si Formularul nr. 1- Centralizator de preturi, completate cu noile valori .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21196
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2012 10:00
Locul: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ, SERVICIUL DE LOGISTICA, CRAIOVA, STR.VULTURI NR 19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare celei luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ SERVICIUL DE LOGISTICA
Adresa postala: STR VULTURI NR 19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200688, Romania, Tel. +40 251598115, Email: [email protected], Fax: +40 251598115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer