Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATE DE AER CONDITIONAT


Anunt de participare numarul 105437/04.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Rizea, Tel. 318.05.11, In atentia:  Cristian Simion, Email:  [email protected], Fax:  318.05.54, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATE DE AER CONDITIONAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SUUB STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 169 SECTOR 5 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 120 si 145, 440RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 120 si 145, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN SUMA FIXA 1454 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitatea
Declaratie priviind inexistenta stari de faliment
Certificat eliberat D.G.F.P ?copie semnata si stampilata-valabila la data deschiderii ofertelor
Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei-copie semnata si stampilata-valabila la data deschiderii ofertelorCazier fiscal-copie semnata si stampilata-valabila la data deschiderii ofertelorCertificat constatator emis de O.N.R.C. care sa dovedeasca obiectul de activitate pentru care se desfasoara procedura (aflat in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor). copie xerox stampilat conform cu originalul.
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra de afaceriCifra de afaceri minim 100.000 pe an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice respectarea standardele de asigurare a calitatii, a sistemelor de management si securitatii in munca (ISO 9001, sau echivalent) copie xerox stampilat conform cu originalul.
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice respectarea standardele de asigurare a calitatii, a sistemelor de management si securitatii in munca (ISO 14001, sau echivalent) copie xerox stampilat conform cu originalul.
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice respectarea standardele de asigurare a calitatii, a sistemelor de management si securitatii in munca (ISO 18001, sau echivalent) copie xerox stampilat conform cu originalul
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.ofertantii vor face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii trei ani a cel putin 2 contracte ce au avut ca obiect prestarea de servicii similare celor ce fac obiectul procedurii;
Declaratie care contine informatii privind nr. mediu, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care canditatul/ofetantul, se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
31156/04.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2010 11:00
Locul: SUUB STR. SPL INDEPENDENTEI NR. 169 SECTOR 5 BUCURESTI CAMERA 85 PARTER
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI AGENTILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5 SECTOR 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  040022, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 255(1), art.(1), art 256^2 litera b-5zile din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA PRICOP & BANU
Adresa postala:  BDUL. LASCAR CATARGIU NR. 12 SECTOR 1, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010671, Romania, Tel. 021/311.26.88, Fax:  021/311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2010 17:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer