Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala
Anunt de participare numarul 79722/10.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Novenschi, Tel.0232267706, In atentia: Serviciului de Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0232267706, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 460, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: iulie-august 2009; septembrie-noiembrie 2009; decembrie 2009; ianuarie- martie 2010si aprilie-iunie 2010
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
nivelul minim si maxim al cantitatilor primulu contract subsecvent este precizat in fisa de date a achizitiei, anexata la prezentul anunt de aprticipare.
nivelul minim si maxim al cantitatilor acordului cadru este precizat in fisa de date a achizitiei, anexata la prezentul anunt de aprticipare.
garantia de participare in valoare de 4602 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de intretinere si reparatie aparatura medicala conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 460, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita garantia debuna executie in cuantumde 5% din valoarea contractului si garantie de participare in valoare de 4602 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractul este finantat din fondurile CAS Iasi;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
daca este cazul: documente doveditoare privind infiintarea ofertantului precum si privind domeniul de activitate al acestuia care trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii
5. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabilb)declaratie privind cifra medie de afaceri pe ulrimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, b)declaratie pe propria raspunderereferitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, etc ;
c)declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii in original;d)declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii in original (Se vor prezenta copii dupa certificate sau alte documente emisede organismeabilitate in acest sens care sa ateste calificarea executantilor care vor presta serviciile (Cursuri de calificare sau perfectionarepe specific aparatura medicala);e)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani in original;f)declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii in original;g)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii in original;h)declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora in original;i)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in original;j)Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii din care sa rezulte ca societatea poate efectua operatiuni de reparare, verificare si punere in functiune pentru echipamente medicale in copie legalizata;
k)Autorizatie eliberata de ISCIR-INSPECT pentru autoclave si cazane mici de abur- in copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S30-044004 din 13.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: - primul contract subsecvent: iulie-august 2009- al doilea contract subsecvent: aeptembrie-noiembrie 2009- al treilea contract subsecvent: decembrie 2009- al patrulea contract subsecvent: ianuarie-martie 2010- al cincilea contract subsecvent: aprilie-iunie 2010
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi- Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, Nr. 26, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/217808, Fax: 0232/217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se pot depune contestatii - cf. fisei de date a achizitiei, in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre orice participant, cu privire la un act pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Independentei, Nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel.0232/267706, Fax: 0232/267706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 14:30