Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA
Anunt de participare numarul 135092/27.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: MAAR GABRIELA, Tel. +40 262275904, Email: [email protected], Fax: +40 262275904, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: BAIA MARE Str G. Cosbuc nr 31
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 360, 624 si 1, 374, 952RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparatii la cerere, revizii tehnice periodice pentru aparatura medicala din dotarea proprie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparatie la cerere, revizii, in functie de fiecare tip de aparat, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 360, 624 si 1, 374, 952RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata- Se solicita garantie de participare in valoarede 14302RON-garantiile de participare defalcate pe loturi sunt precizate in anexa BPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditataDe asemenea , ca urmare a art.87 din HG 925/2006, alin.(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare , ofertantul pierzand astfel suma constituita. Dovada constituirii garantiei de participare va fi anexata la plicul cu documentele de calificare. In cazul in care ofertele depuse nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, ofertele depuse vor fi respinse ca urmare a art. 33, alin (3), litera b. Se solicita garantie de buna executie de 3%, fara TVA, care se aplica pe valoarea contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii realizate conform prevederilor legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din anexa Formulare si modele completat
Cerinta nr. 2
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completata in conformitate cu Formularul nr.2 din anexa Formulare si modele completatCerinta nr. 3
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, DIN OUG 34/2006* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
Dr.Pop Calin ? Manager
Jr. Horgos Alize ? Sef birou Juridic
Ec.Ing Maar Gabriela ? Sef Birou Achizitii
Ing. Botoi Daniela ? Sef Birou aparatura Medicala
Ing. Cudrici Ovidiu ? Biroul Acchizitii
Ing. Nemes Romeo ? Biroul Achizitii
Ec. Lupu Andreea ? Biroul Achizitii
Ing. Santa Ionel- Biroul AchizitiiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din anexa Formulare si modele completat
Cerinta nr.4
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 4 anexa Formulare si modele completat
Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.Aceste certificate vor atesta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
- se solicita acest document pentru evitarea aparitiei conflictului de interese avand in vedere prevederile ART. 69^1/ din OUG 34/2006.Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Referitor laloturile P3?.. P15 si R1 , pentru fiecare lot in parte solicitam Aviz de functionare de la CNCAN
Cerinta nr. 2
Detinera autorizatiei ISCIRpentru ofertantii serviciilor de intretinere si reparatii la aparatele de sterilizare. Lot: U1?U14
Cerinta nr. 3
Pentru ofertantii serviciilor de intretinere si reparatii la aparatele de la loturile Z1?Z26 solicitam dovada ca detine posibilitatea remedierii defectiunilor prin transfer sau upgrade de software.Solicitam mostre.
Cerinta nr. 4Ofertantii vor face dovada expertizei/ autorizarii , de a asigura servicii de intretinere si reparatii .
Cerinta nr.5
Ofertantul va asigura garantie de 6 luni pentru serviciile efectuate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2012 09:50
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DrCONSTANTIN OPRIS, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR, cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertel plasate pe primul loc la un anumit lot au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Dr Constantin Opris Baia Mare.
Adresa postala: Baia Mare str. G. Cosbuc nr 31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Tel. +40 262205100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 09:42