Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
348.218 RON

Castigatorul Licitatiei: Centrul Judetean de Aparatura Medicala Iasi
Anunt de atribuire numarul 79722/21.09.2009
Informatii anunt de participare asociat 68711
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Novenschi, Tel.0232267706, In atentia: Serviciului de Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0232267706, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
nivelul minim si maxim al cantitatilor primulu contract subsecvent este precizat in fisa de date a achizitiei, anexata la prezentul anunt de aprticipare.nivelul minim si maxim al cantitatilor acordului cadru este precizat in fisa de date a achizitiei, anexata la prezentul anunt de aprticipare.garantia de participare in valoare de 4602 lei
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
348, 218RON TVA inclus(19%)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S30-044004din13.02.2009
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 21791 Denumirea: Contract de intretinere si reparatii echipamente medicale
V.1) Data atribuirii contractului 7/10/2009
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Centrul Judetean de Aparatura Medicala Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Conta, Nr. 2-4, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700116, Romania, Tel.0232263977, Fax: 0232263977
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 348218.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: - primul contract subsecvent: iulie-august 2009- al doilea contract subsecvent: aeptembrie-noiembrie 2009- al treilea contract subsecvent: decembrie 2009- al patrulea contract subsecvent: ianuarie-martie 2010- al cincilea contract subsecvent: aprilie-iunie 2010
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi- Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, Nr. 26, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/217808, Fax: 0232/217808
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Independentei, Nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel.0232/267706, Fax: 0232/267706
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2009 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer