Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII ASCENSOARE


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
96.992 RON

Castigatorul Licitatiei: MOVILIFT JAD
Anunt de atribuire numarul 133407/17.07.2012
Informatii anunt de participare asociat 126637
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Manea, Tel. +40 212007432, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII ASCENSOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la punctele de amplasare a ascensoarelor in cadrul subunitatilor CN POSTA ROMANA SA, specificate in ANEXA la caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII ASCENSOARE
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
96, 992RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Procedura CNPR nr. 7/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 140/786 Denumirea: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII ASCENSOARE - OJP Galati, OJP Constanta, OJP Vrancea, OJP Buzau
V.1) Data atribuirii contractului 06.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MOVILIFT JAD
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 22, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820120, Romania, Tel. +4 0374085161, Email: [email protected], Fax: +4 0240510030, Adresa internet (URL): www.moviliftjad.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 28000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 23996.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
Contract nr: 140/787 Denumirea: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII ASCENSOARE - CRTZ Bucuresti, OPM Bucuresti, Fabrica de Timbre s
V.1) Data atribuirii contractului 09.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC KOPPEL AW ROMANIA ASCENSOARE SRL
Adresa postala: Octavian Goga nr 2 etaj 8 camera 15, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030982, Romania, Tel. 0213175900, Email: [email protected], Fax: 0213190134, Adresa internet (URL): www.koppel.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 61600.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 33200.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
6
Contract nr: 140/788 Denumirea: INTRETINERE SI REPARATII ASCENSOARE - OJP Timis, OJP Arad, OJP Caras Severin si OJP Hunedoara
V.1) Data atribuirii contractului 06.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MOVILIFT JAD
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 22, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820120, Romania, Tel. +4 0374085161, Email: [email protected], Fax: +4 0240510030, Adresa internet (URL): www.moviliftjad.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 263600.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 39796.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
8
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentatia de atribuire nr. 7762 avand acelasi obiect a fost respinsa de ANRMAP in data de 30.12.2011.a) documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii , ,Documente si clarificari? din anuntul de participare;b) orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta poate fi obtinuta in conditiile mentionate la punctul a).c)operatorii economici au dreptul de a transmite oferta numai in format electronic si numai pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in conditiile prevazute de art. 17 din H.G. nr. 1660/2006. In acest sens numai operatorii economici inregistrati in SEAP au dreptul de a transmite/depune oferta, conform prevederilor art. 16 din H.G. nr. 1660/2006.d)in conformitate cu prevederile art. 61 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006, documentelor care se transmit prin mijloace electronice le sunt aplicabile prevederile legale referitoare la semnatura electronica (Legea nr. 455/2001 privind semnatura electronica, conform art. 4 alin. 4).Pentru comunicarile din perioada evaluarii ofertelor comisia de evaluare va transmite solicitari de clarufucare, in SEAP, in legatura cu oferta depusa, iar operatorii economici vor transmite raspunsurile prin SEAP semnate cu semnatrua electronica conform prevederilor Legii nr. 445/2001.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
SectiaComerciala a Tribunalului Bucuresti
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. +40 214083600, Fax: +40 213132802
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN POSTA ROMANA SA ? Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Dacia nr. 140, parter, etaj 3-11, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2012 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer