Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOVEHICULE


Anunt de participare numarul 141958/14.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ
Adresa postala: STRADA VULTURI , NR. 9, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200688, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN DAN, Tel. +40 251598115, Email: [email protected], Fax: +40 251598115, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Punctul de lucra (atelierul) prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere si reparatii autovehicule
Valoarea minima a intervalului valorilor estimate reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LoturiNr autovehicule(buc)Lot 1 - autoturisme marca DACIA LOGAN, MCV 193
Lot 2 - autoturisme marca DACIA 1310, SOLENZA, SUPER NOVA 44
Lot 3 - autoturisme marca VOLKSWAGEN (Passat, Transporter, Vento, Golf, Caddy)37
Lot 4 - autoturisme marca FORD (Ford Focus ; Ford Transit)5
Lot 5 - autoturisme marca ARO 4
Lot 6 - autoturisme marca MERCEDES (Vito;Sprinter ) 7
Lot 7 - autoturisme marca DAEWOO CIELO 1
Lot 8 - autoturisme marca RENAULT MEGANE1
Lot 9 - autoturisme marca IVECO 1
Lot 10 - autoturisme marca LDV MAXUS 1
Lot 11 - autoturisme marca Dodge RAM 1
Lot 12 ? autoturism Toyota Corolla1
Lot 13? Autoturism Nissan Terrano1
Lot 14? Autoturism Skoda Octavia 1
Lot 15 ? Autoturism BMW 330XD 1
Lot 16? Autoturism MAZDA 3MPS 1
Valoarea totala estimata a contractului este de minim 406042 si maxim 609063 lei (include posibilitatea prelungirii pentru primele 4 luni ale anului 2014).
Valoarea estimata fara TVA: intre 406, 042 si 609, 063RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pposibilitatea prelungirii contr pana la 30.04.2014 in concordanta cu preved art 6 al HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP pt fiecare lot in parte este: LoturiValoare GP leiLot 1 - autoturisme marca DACIA LOGAN 3911 leiLot 2 - autoturisme marca DACIA 1310, SOLENZA, SUPER NOVA 896Lot 3 - autoturisme marcaWOLKSWAGEN500Lot 4 - autoturisme marca FORD100Lot 5 - autoturisme marca ARO 100Lot 6 - autoturisme marca MERCEDES100Lot 7 - autoturisme marca DAEWOO CIELO 20Lot 8 - autoturisme marca RENAULT MEGANE20Lot 9 - autoturisme marca IVECO 20Lot 10 - autoturisme marca LDV MAXUS 20Lot 11 - autoturisme marca Dodge RAM 20Lot 12 ? autoturism Tozota Corolla20Lot 13? Autoturism Nissan Terrano20Lot 14? Autoturism Skoda Octavia 20Lot 15 ? Autoturism BMW 330XD 20Lot 16? Autoturism MAZDA 3MPS 20Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar (Ordin de plata), in contul in contul IPJ DOLJ RO84TREZ2915005XXX000148 TREZORERIA CRAIOVA , cod fiscal 4554238 sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in originalPentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantum .In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform anexei 1 dinLegea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 dinHG nr. 925/2006.Pentru garantiile de participare constituite in valuta se va face transformarea la cursul valutar leu/alta valuta publicat de BNR la data publicarii anuntului de participare. 1. Garantia de buna executie se constituie prin retinerisuccesive din sumele datorate pentru facturi partiale .Ofertantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la dispozitia IPJ Dolj la unitateacompetenta a Trezoreriei Statului.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de5%din pretulcontractuluifara TVA;3. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.4. Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R.nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularulnr. 1 din SectiuneaIII Formulare
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularul nr. 2 din Sectiunea III Formulare.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 12 din Sectiunea III Formulare- Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr.13 din Sectiunea IIIFormulare.
- Certificate (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? )privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentex. -A.N.A.F.).
-Completarea Declaratiei privind neincadrareala art. 69^ 1din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cuFormularul nr. 14 din Sectiunea III Formulare .
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrulIPJ Dolj:
- NICOLESCU CONSTANTIN
- GRAJDARU MARIAN
- TIU COSMIN
- DAN CATALIN
- NICU VINTILA
- SIMION CRISTIAN
- BICU GHEORGHE
- PETCU MARIUS
- BARBULESCU SABIN
- BARBU LIGIA Persoane juridice / fizice romane
Certificat constatator privind obiectul de activitateAutorizatia Tehnica emise de R.A.R pentru servicii de intretinere si reparare autovehicule (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina)Documentele vor fi depuse in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantuluiclasat pe primul loc i seva solicita transmiterea documentului in originalsau copie legalizata, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care a prezentatdocumentul in copie conform cu originalul.
Persoane juridice /fizice straineDocumente privind forma de inregistrare (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabilla 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau certificata conform cu originalul)
- Fisa de informatii generale in conformitate cu Formularul nr. 3. din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniNu sunt solicitate niveluri minime.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Bilantul contabilla 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau certificata conform cu originalul- Fisa de informatii generale in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prestatorul va avea punct de lucru obligatoriu pe raza municipiului Craiova sau in zonele limitrofa
Sistemul de asigurare a calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante (ISO 9001), certificat de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea calitatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? Formularul C? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? Formularul E? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formularul F? Lista punctelor de lucru (adresa , telefon)Copie a certificatului sau a altor documente ce dovedesc indeplinirea cerintei(copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementulce va fi reofertat : pretulInformatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul LE : - existenta de preturi noi- numarul participantilor- clasamentLEva avea o runda cu durata de o zi.LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Daca dupa LE vor exista preturi egale, se va solicita operatorilor economici in cauza noi oferte in plic inchis.Oofertantul aflat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul S.E.A.P. va transmiteFormularul de oferta nr.10A si Formularul nr. 1- Centralizator de preturi, completate cu noile valori .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
54717/05.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2013 09:30
Locul: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ, SERVICIUL DE LOGISTICA, CRAIOVA STR. VULTURI NR.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI OFERTANTI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256.2 al OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ
Adresa postala: CRAIOVA STR. VULTURI NR.19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200268, Romania, Tel. +40 251598115, Email: [email protected], Fax: +40 251598115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer