Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOVEHICULE
Anunt de participare numarul 148333/05.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ
Adresa postala: STRADA VULTURI , NR. 9, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200688, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN DAN, Tel. +40 251598115, Email: [email protected], Fax: +40 251598115, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Atelierul prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si repararea a autovehiculelor
Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie 2014in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LoturiNr autovehicule bucValoare estimata 01.02.2014-31.12.2014 leiValoare estimata prelungire contract 01.01.2015-30.04.2015 lei
Lot 1 - autoturisme marca DACIA LOGAN 192 282445 102707
Lot 2 - autoturisme marca DACIA 1310, SOLENZA, SUPER NOVA 44 64727 23537
Lot 3 - autoturisme marca VOLKSWAGEN (Passat ; Transporter ; Vento )37 54429 19793
Lot 4 - autoturisme marca FORD (Ford Focus ; Ford Tranzit) 5 7355 2675
Lot 5 - autoturisme marca ARO 4 5884 2140
Lot 6 - autoturisme marca MERCEDES (Vito;Sprinter ) 7 10297 3745
Lot 7 - autoturisme marca DAEWOO CIELO 1 1471 535
Lot 8 - autoturisme marca RENAULT MEGANE1 1471 535
Lot 9 - autoturisme marca IVECO 1 1471 535
Lot 10 - autoturisme marca LDV MAXUS 1 1471 535
Lot 11 - autoturisme marca Dodge RAM 1 1471 535
Lot 12 ? autoturism Toyota Corolla1 1471 535
Lot 13? Autoturism Nissan Terrano1 1471 535
Lot 14? Autoturism Skoda Octavia 1 1471 535
Lot 15 ? Autoturism BMW 330XD 1 1471 535
Lot 16? Autoturism MAZDA 3MPS 1 1471 535
TOTAL299 439849 159945
Valoarea estimata fara TVA: intre 439, 849 si 599, 794RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posib de prelungire a contractului pana la 30.04.2015, conf Art. 6 HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 4 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LoturiValoare garantie de participare ? lei-Lot 1 - autoturisme marca DACIA LOGAN 5300Lot 2 - autoturisme marca DACIA 1310, SOLENZA, SUPER NOVA 1200Lot 3 - autoturisme marca VOLKSWAGEN (Passat;Transporter;Vento)1000Lot 4 - autoturisme marca FORD (Ford Focus ; Ford Tranzit)100Lot 5 - autoturisme marca ARO 100Lot 6 - autoturisme marca MERCEDES (Vito;Sprinter ) 190Lot 7 - autoturisme marca DAEWOO CIELO 25Lot 8 - autoturisme marca RENAULT MEGANE25Lot 9 - autoturisme marca IVECO 25Lot 10 - autoturisme marca LDV MAXUS 25Lot 11 - autoturisme marca Dodge RAM 25Lot 12 ? autoturism Toyota Corolla25Lot 13? Autoturism Nissan Terrano25Lot 14? Autoturism Skoda Octavia 25Lot 15 ? Autoturism BMW 330XD 25Lot 16? Autoturism MAZDA 3MPS 25CUANTUMUL GAR DE PARTICIPARE ESTE PRECIZAT IN Anexa B PT FIECARE LOT IN PARTEGarantia de participare se poate constitui prin virament bancar (Ordin de plata), in contul in contul IPJ DOLJ RO84TREZ2915005XXX000148 TREZORERIA CRAIOVA , cod fiscal 4554238, prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractantesau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in originalPentru IMM gar se poate constitui in procent de 50% din cuantumIn acest caz, ofertantul va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, cf anexei 1 din Lg 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorGar de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.Pentru gar de participare constituite in valuta se va utiliza cursul de schimb leu/alta valuta afisat de BNRin data publicarii anuntului de participare. 1. Garantia de buna executie se constituie prin retinerisuccesive din sumele datorate pentru facturi partiale .Ofertantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la dispozitia IPJ Dolj la unitateacompetenta a Trezoreriei Statului.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de5%din pretulcontractuluifara TVA;3. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.4. Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R.nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, scadente in luna anterioara celei in care se este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentex. -A.N.A.F.). Certificate de atestate fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si catre cel local (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ) scadente in luna anterioara celei in care se este prevazut termenullimita de depunere a ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentex. -A.N.A.F.)
Neincadrareala art. 69^ 1din O.U.G. nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrulIPJ Dolj
- NICOLESCU CONSTANTIN
- GRAJDARU MARIAN
Observatie: -In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si / sau art. 181 din OUG nr. 34/2006sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Operatorii economici ofertanti au dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, Formularul 11, semnata de reprezentantul sau legal , prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare asa cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita deo anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint , dar precis , modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (art.11 alin.4 al OG 925/2006).
La solicitarea autoritatii contractante operatorul economic care uzeaza de acest drept are obligatia de aprezenta documentele care probeaza, confirma indeplinirea cerintelor de calificare intr-un termen ce nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare (art.11 alin.5 al OG 925/2006). Operatorul ofertant va detine autorizare RAR pentru servicii de intretinere ei reparare autovehicule - Se va depune Autorizatia Tehnica emise de R.A.R pentru servicii de intretinere si reparare autovehicule (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina)Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.
Ofertantul va avea forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident
Persoane juridice / fizice romane
Certificat constatator privind obiectul de activitateDocumentele vor fi depuse in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantuluiclasat pe primul loc i seva solicita transmiterea documentului in originalsau copie legalizata, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care a prezentatdocumentul in copie conform cu originalul.
Persoane juridice /fizice straine
La solicitarea autoritatii contractante operatorul economic care uzeaza de acest drept are obligatia de aprezenta documentele care probeaza, confirma indeplinirea cerintelor de calificare intr-un termen ce nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare (art.11 alin.5 al OG 925/2006).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaPrestatorul va avea punct de lucru obligatoriu pe raza municipiului Craiova sau in zonele limitrofe
Operatorul economic ofertant va avea implementat Sistemul de asigurare a calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante ISO 9001) sau echivalent, certificat de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea calitatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? Formularul C? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? Formularul E? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formularul F? Lista punctelor de lucru (adresa , telefon) din care sa rezulte existenta unui punct de lucru in Craiova sau in zonele limitrofeOperatorii economici ofertanti au dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, Formularul 11, semnata de reprezentantul sau legal , prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare asa cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita deo anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint , dar precis , modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (art.11 alin.4 al OG 925/2006).La solicitarea autoritatii contractante operatorul economic care uzeaza de acest drept are obligatia de aprezenta documentele care probeaza, confirma indeplinirea cerintelor de calificare intr-un termen ce nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare (art.11 alin.5 al OG 925/2006).Copie a certificatului sau a altor documente ce dovedesc indeplinirea cerintei(copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina).Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici ofertanti au dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, Formularul 11, semnata de reprezentantul sau legal , prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare asa cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita deo anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint , dar precis , modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (art.11 alin.4 al OG 925/2006).La solicitarea autoritatii contractante operatorul economic care uzeaza de acest drept are obligatia de aprezenta documentele care probeaza, confirma indeplinirea cerintelor de calificare intr-un termen ce nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare (art.11 alin.5 al OG 925/2006).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
888321
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2014 09:00
Locul: IPJ DOLJ SERVICIUL LOGISTIC COMPARTIMENTUL MARKETING ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI OFERTANTI.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: anual
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prin criteriul de atribuire pretul cel mai scazut se intelege tariful exprimat in lei /ora de manopera pentru fiecare lot in parteA. In cazul ofertei comune, fiecare ofertant va prezenta documentele prevazute la Cap. III.2)CONDITII DE PARTICIPARE.In situatia castigarii procedurii, de catre o oferta comuna, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita asocierea ofertantilor in forma legalizata, iar contractul se va incheia cu liderul de asociatie desemnat de catre acestia, care va raspunde in totalitate de derularea corespunzatoare a contractului, conform clauzelor stipulate in acesta.B.Informatii privind subcontractantii si asociatiiSolicitatxNesolicitat?Documente care sa sustina cerinta: 1. Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor, completata de liderul Asocierii.2. Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului3. Liderul asocierii va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4. Fiecare asociat va prezenta documentele care dovedesc Situatia personala, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si/sau profesionala, solicitate in cadrul Cap. III.2) ? CONDITII DE PARTICIPARE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ- COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STRADA VULTURI NR 19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200688, Romania, Tel. +40 251598115, Email: [email protected], Fax: +40 251598115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2013 07:44