Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparatii autovehicule


Anunt de participare numarul 5341/13.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Suceava
Adresa postala: Calea Bucovinei nr. 23-25, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Avram, Tel.0230562171, Email: [email protected], Fax: 0230561867
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere si reparatii autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 389, 235RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract pe an, 2007 - 140465 RON; 2008 - 199016 RON; 2009 - 49754 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparatii autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
38 autovehicule
Valoarea estimata fara TVA: 389, 235RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul poate fi prelungit prin act aditional pentru ianuarie - aprilie 2009
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.05.2007 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie - scrisoare de garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Formular 12B;
b) Certificat atestare fiscala privind obligatiile de plata la buget, exigibil la 16.04.2007, valabil la data deschiderii ofertelor;
c) Certificat privind taxele si impozitele locale, exigibil la 16.04.2007, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentru persoane juridice/fizice romane:
- certificat de inregistrare,
- certificat constatator
Pentru persoane juridice/fizice straine:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (bilantul contabil vizat si inregistratla data de 30.06.2006);
- obligatii contractuale in desfasurare;
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, Cont de profit si pierderi;
- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
- asigurarea riscului profesional;
- declaratie bancara sau dovada privind riscul profesional.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- experienta similara: indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui sau mai multor contracte cu valoare cumulata egala sau mai mare de 463189 RON, cu TVA.- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 389234 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu privire la:
- Lista cu beneficiarii prestatiilor executate in ultimii 3 ani;
- Date cu privire la utilaje, statii de verificare, standuri de verificare - inspectii, personal calificat incadrat.
- Informatii privind subcontractantii: Formular 12G.
- Certificarea sistemului calitatii: prezentarea unui certificat din categoria ISO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret pentru revizie tehnica
50%
Descriere:
2.
pret pentru reparatii
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia de atribuire se va ridica de la sediul autoritatii contractante in baza unei solicitari scrise. Plata se va efectua la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante mai sus mentionate
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul autorizat al ofertantului sau imputernicitul acestuia, cu delegatie si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Termenul limita de solicitare a clarificarlor: 30.03.2007, ora 12, 00, data pentru care se va determina echivalenta RON/EURO.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.31046.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Calea Bucovinei, nr. 23-25, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Tel.0230-562171, Email: [email protected], Fax: 0230-561867
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2007 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer