Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII LA AUTOVEHICULE


Anunt de participare (utilitati) numarul 127373/02.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Andi Ion, Tel. 0269803201, In atentia:  Serv.Licitatii, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII LA AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Exploatari teritoriale conform locatiile de domiciliu din caiet de sarcini
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII LA AUTOVEHICULE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparatii autovehicule organizate in 9 Loturi conform Specificatiei tehnice a achizitiei din SECTIUNEA II CAIET de SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.part.: vezi Anexa B loturi;Garantia de buna executie cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Finantare din surse proprii , plata la max. 30 de zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-eligibilitatea, Formular 12A-situatia personala , Formular 12B- Declaratie de participant, Formular 12C-CERTIFICAT de participare , Formular 12D-inregistrare, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept;
-declararea cifrei medii de afaceri pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3.Ca min1 = 45000 lei; Ca min2 = 50000 lei;Ca min3 = 56000 lei;Ca min4 = 58000 lei;Ca min5 = 70000 lei;Ca min6 = 65000 lei;Ca min7 = 54000 lei;Ca min8 = 58000 lei;Ca min9 = 264000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, Formular 12F Exp.sim. min.1 = 22500lei; Exp.sim. min.2 = 25000lei; Exp.sim. min.3 = 28000lei; Exp.sim. min.4 = 29000 lei; Exp.sim. min.5 = 35000 lei; Exp.sim. min.6 = 32500 lei; Exp.sim. min.7 = 27000lei; Exp.sim. min.8= 29000 lei; Exp.sim. min.9 = 132000lei;
-Autorizatie tehnica RAR (conform RNTR9/2005 Anexa 6), -Informatii privind subcontractantii Formular 12 G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Nr. DD/ 19371 / 28.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2011 11:30
Locul: SNTGN TRANSGAZ SA sediu, P-ta CI Motas nr.1, Medias , jud.Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti (imputernicire si copie buletin/carte identitate)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP atasata anuntului de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias Directia Juridica
Adresa postala:  P-ta Constantin Motas nr.1, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Tel. 0269/803091, Fax:  0269/842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2011 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer