Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII LA AUTOVEHICULE


Anunt de participare (utilitati) numarul 142260/01.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Andi Ion, Tel. +40 269803201, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII LA AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Exploatari teritoriale conform locatiile de domiciliu din caiet de sarcini
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII LA AUTOVEHICULE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparatii conform Specificatiei tehnice a achizitiei din SECTIUNEA II CAIET de SARCINI(Lot 1 201 autovehicule, Lot 267 autovehicule)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum: G1 =14000 lei; G2 =10000 lei;
-pentru echivalenta in euro se va utiliza cursul BNR leu/euro valabil cu 7 zile anterior date limita de depunere a ofertelor-mod de constituire: OP (virament bancar)in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 50 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine sumele de 4479, 99 lei ptr.lot 1, 4279, 99 lei ptr.lot 2); cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constituiprin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii, plata in termen de 30 zile de la inregistrarii facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate (Formularul 12A din Sectiunea Formulare - in original.), art 180 din OUG 34/2006 modificata
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C din Sectiunea Formulare - in original
- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent, Formular 12D din Sectiunea Formulare - in original
- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere, persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt RUSU IOAN Director General, MARES GABRIELA ELENA Sef Serviciu, LATA ILIE Director General Adj., STEFANESCU IOAN Director Departament , TATARU ION Director Departament , COSMA EMIL FLORIN, Director Departament , LUPEAN MARIUS VASILE Director Directie, IDU OLGA Director Directie, MARIN DUMITRU Director Directie, MEDESAN VASILE Director Directie, BOARIU TUDOR GABRIEL Director Directie, PINZAR ADELA Sef Serviciu, FILIPAS LAURA Sef Birou, HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist, ION ANDI MARIAN Inginer, TATOMIR MIHAELA Inginer, HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist, SZABO ALEXANDRA Consilier Juridic, SIMESCU VIORICA Tehnician, PETRARIU IOAN Sef Serviciu, MARINESCU MARIA LUCIA Sef Serviciu, BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic, GOAGE MIHAI Consilier Juridic, SUCIU NICOLAE ConsilierJuridic, PAUL STEFAN IONsef serviciu, CHETAN IOAN tehnician) - Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente); -documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii
- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
- Autorizatie tehnica RAR privind serviciul de Inspectie Tehnica Periodica;
-Autorizatie Tehnica RAR privind serviciile de reparatie si intretinere pentru to;ate tipurile de autoturisme cuprinse in loturile licitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimi 3 ani, . Ca.min. 1 = 700.000lei, Ca.min. 2 = 500.000lei,
(Cifra de afaceri a posibililor ofertanti, a fost solicitata egala cu valoarea estimata, pentru a se preveni un eventual risc de neindeplinire a contractului ca urmare a capacitatii reduse din punct de vedere economico-financiar a eventualilor prestatori).
-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Modalitatea de indeplinire
completare Formularul IV.3
bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept; (se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991);
Modalitatea de indeplinire
copie bilant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personal de specialitate-ofertantul va avea personal angajat, calificat pentru toate domeniile care fac obiectul prestatiei (mecanic, electric/electronic, tinichigerie/vopsitorie)
-personal instruit in vederea efectuarii unei diagnosticarii juste si prompte in momentul prezentarii autoturismului la atelierul specializat conform unei programari anterioare
Modalitatea de indeplinire
declaratie pe proprie raspundere
Informatii privind dotari minime-existenta in dotarea atelierelor service a standurilor de probe pentru toate sistemele care fac obiectul verificarilor in vederea obtinerii inspectiilor tehnice periodice, a instalatiilor si echipamentelor autorizate de ridicat, precum si a SDV-istici proprii reparatiilor recomandate de producator;
- Avand in vedere ca anul de fabricatie al majoritatii autoturismelor detinute de S.N.T.G.N este dupa anul 2003, furnizorul de servicii va avea in dotare programul Autodata (soft actualizat anul 2012);
- Stand proba pentru verificare si certificare a reparatiilor la sistemul de directie si franare;
Dotare in vederea determinarii emisiilor de noxe si fum
Modalitatea de indeplinire
declaratie pe proprie raspundere
Informatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
completarea Formular 12 G
- Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se mentioneaza respectarea conditiilor de mediu impuse in vederea semnarii unei conventii de securitate si sanatate in munca impusa de Legea 319/2006, conform art.188 alin.3 lit f din OUG 34/2006 modificata
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se mentioneaza respectarea conditiilor de mediu in vederea semnarii unei conventii de securitate si sanatate in munca impusa de Legea 319/2006, conform art.188 alin.3 lit f din OUG34/2006 modificata
-Experienta similara minima solicitata Exp.sim.minima1= 350.000lei. Exp.sim.minima2= 250000lei (unul sau mai multe contracte de serviciia caror parametrii tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei)- pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Modalitatea de indeplinire
completare Formular 12F
certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform
ISO 9001/2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform
ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Nr. DD / 5285 / 19.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2013 10:00
Locul: SNTGN TRANSGAZ SA Medias, P-ta Constantin Motas nr.1, jud. Sibiu, Serviciul Licitatii, Persoana de c
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- in prezenta reprezentanti imputerniciti. (imputernicire si copie buletin/carte identitate).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
in cazul ofertelor clasate pe primul loc cu acelasi pret se va proceda la reofertare in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias Directia Juridica
Adresa postala: P-ta Constantin Motas nr.1, ,, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Tel. +40 269/803091, Fax: +40 269/842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2013 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer