Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparatii la multifunctionale, copiatoare si aparatele fax


Anunt de participare numarul 121994/24.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Punct(e) de contact:  D.G.A.P.C.S.I., Tel. 0212025227, In atentia:  doamnei director general Florentina Constantinescu, Email:  [email protected], Fax:  0212025294, Adresa internet (URL):  www.minind.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere si reparatii la multifunctionale, copiatoare si aparatele fax
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri din Municipiul Bucuresti: - Calea Vicoriei nr. 152, sector 1- Str. Ion Campineanu nr. 16, sector 1, - Str. Mendeleev nr. 36-38, sector 1,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 600 si 105, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract subsecvent/an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de intretinere si reparatii la multifunctionalele, copiatoarele si aparatele fax din dotarea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
50313100-3-Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
50314000-9-Servicii de reparare si de intretinere a faxurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea lunara a serviciilor de intretinere si reparatii la multifunctionalele, copiatoarele si aparatele fax din dotarea M.E.C.M.A., LOt 1 si Lot 2, pe o perioada de maximum 24 de luni incepand cu data intrarii in vigoare a acordului-cadru
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 600 si 105, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Grantie de participare la licitatie: pt. Lot 1 - 1400 lei, pt. Lot 2 - 600 lei; Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala;
- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale;
- Certificat constatator Eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se vor prezenta informatii pentru ultimele 3 exercitii financiare aferente anilor 2007, 2008 si 2009. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie: - pentru lotul 1 de minimum 70.000 lei, respectiv 16.627, 08 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2011 conform C.N.P. de 1 euro = 4, 21 lei;
- pentru lotul 2 de minimum 30.000 lei, respectiv 7.125, 89 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2011 conform C.N.P. de 1 euro = 4, 21 lei;
- Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici (daca este cazul).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privindcalitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimii 3 ani (36 de luni)
- Experienta similara
- Recomandari din partea altor beneficiari / clienti
- Declaratie pe proprie raspundere care sa contina informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantulseangajeazasaleutilizezepentruindeplinirea contractului- Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personalde specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
- Informatii referitoare la calificareapersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
- Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si securitatea muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prestarea in ultimele 36 de luni a unor contracte de prestari servicii in domeniul de activitate aferent acordului-cadru; ofertantul va ilustra aceasta activitate prin exemplificarea a maximum 4 contracte in domeniul specificat anterior, la care participarea sa in mod cumulativ a fost de: - pentru lotul 1 de minimum 35.000 lei, respectiv 8.313, 54 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2011 conform C.N.P. de 1 euro = 4, 21 lei;
- pentru lotul 2 de minimum 15.000 lei, respectiv 3.562, 95 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2011 conform C.N.P. de 1 euro = 4, 21 lei;Nota: In cazul unei asocieri, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului deoperatori economici (daca este cazul).- Se vor completa fise disctincte privind experienta similara pentru fiecare contract mentionat in Lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimii 3 ani( maximum 4 contracte), care vor fi confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea contractului respectiv.- Se vor atasa recomandari de la beneficiariicontractelor prezentate in Lista privind principaleleprestari de servicii realizate in ultimii 3 ani; recomandarile trebuie sa fie datate, semnate si parafate de emitenti, cu mentionarea obiectului contractului, a duratei acestora si a valorii indeplinite;
- Se vor prezenta agrementari date de producatori/distribuitori sau specializari efectuate de persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului pentru prestarea serviciilor de reparatii si intretinere pentru tipurile de echipamnete pentru care se depune oferta.- Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si securitatea muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatia se va desfasura intr-o singura runda pe parcursul a 24 de ore, ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si nr. de participanti la licitatie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2011 12:00
Locul: sediul MECMA din Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Bucuresti, etaj 3, camera 307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP, dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal, conform art. 256^2, alin. (1), litera b) si alin. (2) din OUG 34, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  Calea Victoriei, nr. 152, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Tel. 0212025425, Email:  [email protected], Fax:  0212025473, Adresa internet (URL):  www.minind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2011 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer