Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparatii la scarile rulante din Pasajul Universitatii


Anunt de participare numarul 146742/24.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Raluca Tiganus, Tel. +40 213138170, Email: [email protected], Fax: +40 213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere si reparatii la scarile rulante din Pasajul Universitatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti- Pasajul Universitatii
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 769, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia anual, in functie de necesitati, conform cantitatilor prevazute in caietul de sarcini al procedurii. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit: 1.200.000, 00lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord cadru avand ca obiect: , ,Servicii de intretinere si reparatii la scarile rulante din Pasajul Universitatii??
Prestarea serviciilor deintretinere si reparatii la scarile rulante din Bucuresti ? Pasajul Universitatii, pentru asigurarea functionarii in conditii de siguranta curespectarea parametrilor tehnici, conform caietului de sarcini al procedurii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50740000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a scarilor rulante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru /contract subsecvent sunt cuprinse in caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire. In caietul de sarcini mai sunt prezentate aspectele tehnice care vor trebui avute in vedere la intocmirea ofertei si mentinute pe parcursul derularii acordului cadru.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 769, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 27.690, 00 leiPentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul de garantii al ADMINISTRATIEI STRAZILOR BUCURESTI - RO18TREZ7015006XXX000213Trezoreria Sector 1;
- Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004vor face dovada ca sunt o astfel de intreprindere.- In cazul unei asocieri, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii, altfel garantia se va considera nula.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 si de art.278^1, (1) din OUG. nr.34/2006.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte in termenul legal. 10% din valoarea fiecarui contractsubsecvent, fara TVA.Garantie de buna executie se poateconstitui in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din HG 925/2006, sau daca partile convin, conform prevederilor art.90 alin 3 din HG 925/2006, asa cum a fost modificat prin dispozitiile HG nr.1045/2011.Garantie de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind neancadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 ;
- declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.- declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (Sectiunea Formulare)
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
- Director Gen.Alina Roman
- Director Adj.Mirela Ionita
- Sef Serv.AchizitiiRaluca Tiganus
- Sef Serv.Juridic ContenciosElena Obreja
- Sef S.A.D.P.U.F.I.A.Alecsandrescu ConstantinIn cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: Sectiunea Formulare), prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii.
- declaratie privind calitatea de participant la procedura(Sectiunea Formulare) Certificat constatator - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii :
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Modalitatea de aplicabilitatea in cadrul procedurii:
a). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b). Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului acord cadru, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economic-financiaraValoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim2.400.000, 00 lei.
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani in masura in care acestea sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia.Pentru conversia leu/valuta, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte.Se va prezenta bilantul contabil aferent anilor 2010, 2011, 2012.
In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va completa, semna si stampila formularul Informatii Generale (Sectiunea Formulare).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia si Lista privind utilaje, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru.
Lista cu personalul minim de specialitate ce urmeaza a fi folosit de catre operatorul economic pentru derularea acordului cadru: - Inginer ? minim 1 pers.
- Tehnician/maistru ? minim 1 pers.Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspunderecu privire la personalul ce urmeaza a fi folosit pentru derularea in bune conditii a acordului cadru.
Declaratie si Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) prezentand cel putin un contract care contineserviciide o natura similara in valoare de minim 1.000.000, 00 lei fara TVA.
Lista contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarea serviciilor se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru conversia leu/valuta, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte.
Informatii privind subcontractantiiInformatii despre subcontractanti (daca este cazul). Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci auutoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantiii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Informatii despre asociati (daca este cazul) Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului in cazul in careofertacomuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii.
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului de catre o alta persoana
Respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul prestarii serviciilor care fac obiectul acordului cadru.
Documente emise de organisme nationale sau Internationale acreditate care confirma sistemul de Management al calitatii firmelor ofertante respectiv, ISO 9001, sau echivalent valid la data limita de depunere a ofertelor.
Se va prezenta certificatul in originalul, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria14001 sau echivalent pentru serviciile care fac obiectul acordului cadru.
Documente emise de organisme independente care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management al mediului.Se va prezenta certificatul in originalul, copie legalizata sau copie conform cu originalul
In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va completa, semna si stampila Declaratiesi Lista privind utilajele, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru.Ofertantul va completa, semna si stampila o declaratie pe proprie raspunderecu privire la personalul ce urmeaza a fi folosit pentru derularea in bune conditii a acordului cadru (Sectiunea Formulare).Ofertantul va completa, semna si stampila, Declaratia siLista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani (Sectiunea Formulare).Prezentare? Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti (Sectiunea Formulare)Prezentare - Acord de asociere (Sectiunea Formulare).Oferta comuna trebuie sa cuprinda un Acord de asociere (in original), in conformitate cu Formularul nr. 11, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului. In contractul de asociere se vor mentiona dupa caz urmatoarele: - responabilii desemnati sa reprezinte asocierea. Un asociat poate sa fie nominalizat ca si Conducator (lider al asocierii);
- responsabilii pentru executia contractului;
- responsabilii pentru efectuarea platilor;
- ca toti asociatii din Asociere vor ramane in Asociere pe intreaga durata a contractului.Fiecare nominalizare de reprezentare va fi confirmata prin depunerea scrisorilor de imputernicire (in original), semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Capacitatea economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art.186 alin.(1), (2) si (3) , respectiv art. 190 alin.(1), (2) si (3) din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg. nr. 337/2006, cu modif. si compl. ulterioare.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea unui ter? trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea: - Angajament ferm tert sustinator (Sectiunea Formulare).- Declaratie tert sustinator referitoare la resursele tehnice, (Sectiunea Formulare).- Declaratie tert sustinator referitoare la resursele profesionale (Sectiunea Formulare).- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, din care sa reiasa cel putin neincadrarea in sit. prevazute la literele a), c1)si d) din articolul 181; si- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in preved.art. 691 din OUG nr. 34/2006. Se nominalizeaza persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Se va prezenta certificatul in originalul, copie legalizata, copie conform cu originalul.Se va prezenta certificatul in originalul, copie legalizata, copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitive de ofertare este pretul. In vederea realizarii etapei electronice, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati sa-si imbunatateasca oferta de pret. Licitatia electronic va incepe dupa cel putin doua zile lucratoare de la data la care a fost transmisa invitatia si va fi organizata intr-o singura runda cu durata de o zi.In termen de 3 zile de la finalizarea licitatiei electronice, ofertantul declarat castigator are obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, Formularul de oferta, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitatie electronic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2013 10:00
Locul: Administratia Strazilor- Sala de Consiliu- str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAPDacape locul 1 (unu) se claseaza doua sau mai multe oferte care contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta poate solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul celmai scazut.Ofertantul are obligatia de a exprima pretul total ofertat in lei si nu se va actualiza pe toata perioada de derulare a acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI ? Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Str. Domnita Ancuta nr. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel. +4 0213138170, Fax: +4 0213138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2013 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer