Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparatii mijloace de transport


Anunt de participare (utilitati) numarul 129600/05.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  B-DUL Al. Lapusneanu nr. 195A, bl. LAV 1, parter, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900472, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 0241607579, Email:  [email protected], Fax:  0241607552, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere si reparatii mijloace de transport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locatiile operatorului economic
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea si repararea mijloacelor de transport din dotarea CN TRANSELECTRICA SA - Sucursala de Transport Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Constanta-Tulcea (19 autovehicule, 3 motoare de barca si 3 ambarcatiuni)Lotul 2 - Galati (6 autoturisme)
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 4.000, 00 lei, din care: *lot1 - 3.000, 00 lei*lot2 - 1.000, 00 lei*GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE: surse proprii;MODALITATI DE PLATA: ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declar priv eligibilit;*Declar priv neincadrarea in preved art. 181;*Certif constat priv indeplinirea oblig de plata a impoz si taxelor locale in conf cu preved legale in Romania sau in tara in care este stabilit, in termen de valabilit la data deschiderii ofertelor;*Certif constat priv indeplinirea oblig de plata a impoz, taxelor si contribut de asig soc catre bug compon ale bug gen consolidat, in cf cu prev legale in Romania sau in tara in care este stabilit, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;*Certif deinreg fiscala;*Certif constat emis de ORC prin care sa se faca dovada obiectului de activitate al firmei*Autoriz emisa de Minist Transp si Infrastruct?RAR din care sa rezulte ca operatorul economic este autorizat sa execute reparatii la toate categoriile de autoturisme si autoutilitare prezentate in caietul de sarcini;*Autorizatie emisa de ISCIR din care sa rezulte ca operatorul economic este autorizat sa execute reparatii pentru stivuitoare (se va prezenta doar pentru lotul 1)*Autorizatie emisa de Autoritatea Navala Romana din care sa rezulte ca operatorul economic este autorizat sa execute reparatii navale (se va prezenta doar pentru lotul 1)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani (mentionata in cadrul Formularului F8) trebuie sa fie mai mare sau egala cu pragul minim solicitat de: *300.000, 00 lei-lot1*100.000, 00 lei-lot 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate (finalizate) in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, in care sa existe cel putin un contract cu obiect similar celui supus procedurii de achizitie, a carui valoare sa fie cel putin egala ca valoare sau sa depasesca pragul minim solicitat: -lot 1? 150.000, 00lei;
-lot 2?50.000, 00 lei. ? Se va completa formularul F9 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii. Aceasta va fi insotita de recomandarea sau certificatul/documentul constatator, emis conform art. 97^1 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, referitor la contractul similar invocat sau orice document emis de beneficiarul contractului similar invocat, din care sa rezulte obiectul contractului si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv*Ofertantul trebuie sa faca dovada ca resursele tehnice sunt suficiente pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestarii servicii. Se va completa formularul F10 respectiv declaratia privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) acelor echipamente, utilaje, baze de productie, alte mijloace si dotari care sunt considerate strict necesare.*Informatii privind subcontractantii sau acociatii*Standarde privind sistemul de managementul calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
*nr. de runde ale licitatiei electronice 1 (una)*durata rundei 1(una) zi lucratoarePentru mai multe informatii se poate accesa Documentatia de Atribuire 1385 atasa prezentului anunt
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1385
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2011 13:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante: b-dul Al. Lapusneanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentattii legali ai operatorilor economici sau imputernicitii, in baza unei imputerniciri a reprezentantului legal
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestattiilor -CNSC-
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN TRANSELECTRICA SA - Sucursala de Transport Constanta - Oficiul Juridic
Adresa postala:  b-dul Al. Lapusneanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900472, Romania, Tel. 0241607518, Fax:  0241607550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer