Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparatii pentru parcul de autovehicule si echipamente conexe
Anunt de participare numarul 101560/09.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. George Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. George Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. George Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere si reparatii pentru parcul de autovehicule si echipamente conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul prestatorului sau atelierele acestuia sau la sediul subunitatilor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 561, 700RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
repararea autovehiculelor din gama Dacia, Logan, ARO, Toyota, Volkswagen, tractoare rutiere executarea reviziilor tehnice, pregatirea pentru ITP, repararea pompelor de injectie a radiatoarelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
34330000-9-Piese de rezerva pentru vehiculele destinate transportului de marfuri, camionete si automobile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 Servicii intretinere Dacia 23 buc, lot2= Logan 13 buc, lot ARO= 11 buc, lot 4 =lada niva= 4buc, lot 5 alte marci= 3 buc, lot6 = Daewoo 2buc, lot 7= toyota 10buc, lot 8=volkswagen 4buc, lot 9 tractoare remorci7 tract si 11 remorci, lot 10 pompe injectie68 buc, lot 11 reparat radiatoare = 50 buc
Valoarea estimata fara TVA: 3, 561, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 53425.50lei, gar. de particip aferenta fiecarui lot se gaseste in anexa cu loturi, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fondurii proprii, cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere , subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul generalconsolidat, dovada platii taxelor si impozitelor la bugetulunitatii administrative territorial unde isi are sediul societatea, prezentare certificate constatator eliberat de ORC cu obiectul de activitate specific serviciilor ce urmeaza a fi prestate, persoanele fizice sau juridice strainesa prezinte sau /sa faca dovada inregistrarii in conformitate cu prevederile legale in tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
- prezentare bilant contabil anii 2007. 2008 si 2009 depuse si inregistrate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare formular ?Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani?.
- prezentarea formularului ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?.
- pentru executarea autorizatie tehnica emisa de Registul Auto Roman corespunzatoare tipurilor de masini/utilaje pentru loturile: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, -se va prezenta locatia unde se va presta serviciul .
- se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului
- se va prezenta o copie a contractului de munca pentru responsabilultehnic cu executia (maistru, inginer, etc).
- prezentarea formularului ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului prestari servicii?. utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime ( SDV-uri specifice, elevatoare, standuri de verificari etc)
- informatii privind subcontractantii, - informatii privind asocierea
- standarede de asigurare a calitatii din gama ISO 9001 sau echivalente,
- standarde al mangmentuluisanatatii si securitatii ocupationale din gama ISO 18001 sau echivalente,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentare minim un contract de prestare servicii de intretinere si reparare, insotit de recomandarea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5171/31.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S47-069221 din 09.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2010 10:00
Locul: Sediul DS MURES, loc. Targu-Mures, str. George Enescu, nr.6, cod postal 540052, jud. Mures,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestora pe baza de imputernicire scrisa si copie BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str, Stavropoleos, nr. 6 sect. 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Mures
Adresa postala: str Bolyai nr 30, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel. 0265/260323, Email: [email protected], Fax: 0265/267856
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al DS MURES
Adresa postala: str. George Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2010 13:29