Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul, servicii de introducere date, servicii de administrare retea calculatoare


Anunt de participare (utilitati) numarul 138449/29.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica BOBOC - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N. Nuclearelectrica S.A. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 241801694, In atentia: Mihaela POPA, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.N. Nuclearelectrica S.A. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 241801694, In atentia: Mihaela POPA, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.N. Nuclearelectrica SA ? Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala ce desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?.
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul, servicii de introducere date, servicii de administrare retea calculatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 623, 424 si 21, 828, 864RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea contractelor subsecvente la un interval de 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuiteste de 5.457.216 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul, constand din:
-servicii tehnice de diagnosticare si depanare hardware pentru echipamente de tehnica de calcul de birou, echipamente de retea, servere si alte periferice;
-instalare si configurare sisteme de operare Windows 2000 / XP / 7-instalare si configurare software pe statii de lucru local sau de la distanta;
-instalare drivere echipamente;
-instalare si configurare clienti de retea;
-configurare imprimare de retea;
-suport tehnic pentru utilizatori, precum si servicii de introducere date, servicii de administrare retea calculatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
72310000-1-Servicii de procesare de date (Rev.2)
72700000-7-Servicii de retele informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Servicii de intretinere hardware (tehnicieni -minim 6 persoane, maxim 9 persoane):
-Cantitatea pe durata acordului cadru (min. 49.536 ore, max. 74.304 ore)
-Cantitatea pe un singur contract subsecvent (min. 12.384 ore, max. 18.576 ore).
2.Servicii de intretinere software (tehnicieni ? minim 12 persoane, maxim 16 persoane):
-Cantitatea pe durata acordului cadru (min. 82.560 ore, max. 132.096 ore)
-Cantitatea pe un singur contract subsecvent (min. 20.640 ore, max. 33.024 ore).
3.Servicii de introducere date (operatori calculator ? minim 22 persoane, maxim 28 persoane):
-Cantitatea pe durata acordului cadru (min. 132.096 ore, max. 231.168 ore)
-Cantitatea pe un singur contract subsecvent (min. 33.024 ore, max. 57.792 ore).
4.Servicii de administrare retea (inginer ? minim 1 persoana, maxim 3 persoane):
-Cantitatea pe durata acordului cadru (min. 8.256 ore, max. 24.768 ore)
-Cantitatea pe un singur contract subsecvent (min. 2.064 ore, max. 6.192 ore).
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 623, 424 si 21, 828, 864RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 250.000 Lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a.Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorContulSN Nuclearelectrica SA este: IBAN RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucureti, Sector 1.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1- III.1.1.5, dupa caz.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 278 indice 1 din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este de 9.742, 89 lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.b.Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului subsecvent.Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularele III.1.1.1 ÷ III.1.1.5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii S.N.Nuclearelectrica S.A.- cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. . Se va completa Formularul III.1.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari - Se completeaza Formularul III.2.1.aNota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.II) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari
Declaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Se va completa Formularul III.2.1.b si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si local din tara sa.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia de neincadrare la art.181, lit.a), c1) si d).
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.III) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Se va completa Formularul III.2.1.c.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.IV) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (conflictul de interese) din OUG 34/2006 actualizata - Declaratie pe propria raspundere, dupa caz, a Ofertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului/ a tertului sustinatior ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv membrii comisiei de evaluare. Acestia sunt: -Dl. Dumitru Dina ? Director DDS ? p. Director General, Dna. Elena Negulici ? Director Economic,
-Comisia de evaluare: Rodica Boboc, Paul Rusu, Dorina Gherlan, Bruno Marculescu, Liviu Stoica, Georgeta Ionescu, Mihaela Popa, Marcela Serban.
Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantulcare se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este exclus din procedura de atribuire.
Se va completa Formularul III.2.1.d si se depune in original.
V) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.e si se depune in original.
Nota:
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Persoane juridice / fizice romane
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului confirma inregistrarea precum si autorizarea candidatului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului acordului cadru. Pentru a fi luat in considerare certificatul constatator se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea candidatului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
2. Autorizatia CNCAN pentru desfasurarea de activitati in zona controlata a intreprinderilor operatoare, eliberata de CNCAN, in conformitate cu Ordinul nr. 228/2002, sau declaratie pe proprie raspundere ca il va obtine in 30 zile de la primirea comunicarii ca este castigator - Se va prezenta copie dupa documentul valabil la data depunerii ofertei, sau declaratia in original.3. Ofertantul trebuie sa asigure protectia informatiilor clasificate secrete de serviciu care vor fi accesate, sens in care va declara, pe proprie raspundere, ca detine functionar / structura de securitate si ca este inclus in sistemul de colectare, transport, distributie si protectie pe teritoriul Romaniei, a corespondentei clasificate., conform HG 585/2002 pentru aprobarea Standardelor Nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania, art. 33 si HG 781/2002 privind protectia informatiilor secrete de serviciu, art. 6 alin. 1. - Se va prezenta declaratia pe proprie raspundere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
2. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei ani
Se accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate, minim 10.000.000 lei, fara TVA.
3.Sustinerea financiara
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm? al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Se completeaza Formularul III.2.2.2.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art 186 alin.2 din OUG 34/2006 si de Ordinul ANRMAP nr. 509/
14.09.2011.
In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cerinta privind Cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinatorul financiar va completa Formularele III.2.1.a, b si d.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani, avand ca obiect prestarea de servicii IT cu mentionarea specificului acestora.. Se vor prezenta recomandari/ contracte / documente constatatoare de la beneficiarii de servicii similare celor ce fac obiectul Caietului de sarcini. Se accepta ofertantii care fac dovada ca in ultimii 3 ani au derulat contracte de prestari servicii similare, a caror valoare insumata, sa fie cel putin egala cu5.457.216 lei.fara TVA.
2 Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru prestarea serviciilor: Ofertantul va asigura urmatoarele scule, dotatii pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor:
- echipament de protectie (salopeta, casca, ochelari si bocanci cu bombeu metalic) pentru tot personalul propus;
- dotarea de catre ofertant cu scanner-e (10 bucati de format A4, cu ADF, unul de format A3 cu unitate ADF si un scanner de format A0) compatibile Windows 7 Professional, echipate cu interfata USB, drivere si software de scanare licentiat;
- dotari de catre ofertant cu truse specifice de depanare hardware a echipamentelor IT(Xcelite TCMB100STW 86-Piece Service Technician Tool sau similara ca si scule si facilitati asigurate), echipament de protectie (salopeta, casca, ochelari si bocanci cu bombeu metalic), compresor cu aer, consumabile de curatare si gresare specific echipamentelor IT ? pentru tehnicienii hardware;
- plotter format A0 disponibil la sediul beneficiarului astfel incat sa fie asigurate servicii de plotare la cerere cu realizare in maxim 4 ore de la solicitare.
Ofertantul va asigura echipamente de calcul in configuratia urmatoare:
1. procesoare cu minim 8 nuclee si 8 fire de executie, cu set de instructiuni pe 64 de biti, procesor grafic inclus;
2. carcase din tabla cu sistem de inchidere sigur, fara conexiuni/interfete pe suprafetele frontala, superioara sau laterala; capacele locasurilor de drive standard 3.5? si 5.25? trebuie sa fie bine fixate, solidar cu restul carcasei, pentru evitarea dislocarii accidentale a acestora; tabla din care sunt confectionate carcasele trebuie sa fie suficient de solida astfel incat sa nu poata fi deformata usor la atingere accidentala (minim 0.8 mm grosime);
3. chipset-ul placii de baza trebuie sa inglobeze un set de capabilitati de securitate si management pentru PC, tehnologie de tip TPM;
4. posibilitatea dezactivarii din BIOS a porturilor USB si a celorlalte porturi periferice;
5. compatibilitate cu sistemul de operare Microsoft Windows 7 Professional si cu aplicatiile utilizate in CNE Cernavoda.
6. monitoare cu dimensiune ecran - minim 24" wide, cu retroiluminare LED, tehnologie IPS (In-Plane Switching) si ?anti glare?; rezolutie minima: 1920x1200, timp minim de raspuns: 6ms; sa poata fi ajustat pe verticala, sa suporte o inclinare a ecranului in fata sau in spate, sa suporte orientare portret sau vedere;
7. licente software MS Windows 7 Ultimate 32/64 biti si suita MS Office Professional 2010 pentru toate statiile de lucru
3. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are cel putin 33 persoane, dintre care: Un numar de minim 17 angajati din personalul firmei ofertante propus pentru prestarea serviciilor trebuie sa fie autorizat pentru acces la informatii clasificate secrete de serviciu, conform cerintelor HG 781/2002 privind protectia informatiilor secrete de serviciu.
Ofertantul trebuie sa asigure personal calificat in domeniu, cu respectarea urmatoarelor cerinte specifice pe fiecare categorie de personal:
a) Cerinte pentru tehnicieni hardware care presteaza activitati de intretinere si reparatii tehnica de calcul
- absolvent de studii medii si cunostinte de limba engleza nivel mediu (citit, tradus, conversatie) ? 6 persoane; in functie de necesitati, la cererea achizitorului, numarul de persoane poate fi suplimentat pana la maxim 9;
- cunostinte de arhitectura hardware a calculatoarelor si de sisteme de operare Windows 2000, Windows XP, Windows 7;
- cunostinte generale despre retele de calculatoare, protocoale de comunicatie si despre functionarea echipamentelor de retea;
- minim 4 persoane certificate CISCO CCNA cu minim 6 luni de experienta in activitati de service hardware (cel putin o persoana calificata CCNA pentru cele 4 zone de retea aflate in service ? zona radiologica, zona protejata, zona administrativa U1/U2, zone aflate in regim de santier);
- cunostinte generale de functionare a imprimantelor matriciale, cu jet de cerneala si respectiv laser;
- cunostinte de utilizare a tuturor aplicatiilor Microsoft Office si respectiv aplicatii web;
- experienta in depanarea hardware a calculatoarelor de minim 1 an de zile in baza adeverintelor;
- cunostinte de calculatoare si licente software minimale (sistem de operare de statie Windows 7 sau XP si suita Microsoft Office.
b) Cerinte pentru tehnicieni software care presteaza activitati de intretinere si reparatii tehnica de calcul- absolvent de studii medii si cunostinte de limba engleza nivel mediu (citit, tradus) ? 10 persoane, in coordonarea Serviciului IT CNE; in functie de necesitati, la cererea achizitorului, numarul de persoane poate fi suplimentat pana la maxim 16;
-minim 7 persoane certificate MCITP (Windows 7, Enterprise Desktop Support Tehnician) sau echivalent dedicate activitatilor de service software ? repartizate pe zonele de activitate mentionate la punctul 15.1.1, respectiv cate doua pentru zona radiologica, zona protejata, zona administrativa U1/U2, si una pentru zone aflate in regim de santier, functie de numarul de uitilizatori si aplicatiile deservite;
- cunostinte de operare calculator la nivel mediu, cu certificare ECDL sau echivalenta;
- cunostinte de arhitectura hardware a calculatoarelor si de sisteme de operare, Windows 2000, Windows XP, Windows 7;
- cunostinte de configurare si utilizare aplicatii Microsoft Office si de baze de date, MS Access si MSSQL;
- cunostinte generale despre programele antivirus si respectiv despre virusi;
- cunostinte de exploatare aplicatii web si de baze de date, programe antivirus, aplicatii Microsoft Office;
- experienta in depanarea software a calculatoarelor de minim 1 an de zile
c) Cerinte pentru operatorii calcul care presteaza activitati de introducere date
- absolvent de studii medii ? 16 persoane dedicate pe servicii/sectii CNE Cernavoda; in functie de necesitati, la cererea achizitorului, numarul de persoane poate fi suplimentat pana la maxim 28;
- cunostinte de operare calculator la nivel mediu, ECDL sau echivalent;
- cunostinte de utilizare baze de date si respectiv aplicatii web;
- 10 persoane cu certificari ECDL sau echivalentededicate introducerii de date (Ventyx, Curator EDMS);
- cunostinte de nivel mediu de limba engleza (scris, citit, tradus);
d) Cerinte pentru administratorii de retea- absolvent de studii superioare de specialitate in profilul informatica sau automatica sau electronica, avand certificari de specialitate informatica ulterioare (CISCO CERT: CCNA, CCDA, CCDP, CCNP, CCIP, CheckPoint Cert: CCSA, CCSE etc.) ? o persoana aflata in coordonarea Serviciului IT CNE; in functie de necesitati, la cererea achizitorului, numarul de persoane poate fi suplimentat pana la maxim 3;
- cunostinte aprofundate despre retele de calculatoare, protocoale de comunicatie si despre functionarea echipamentelor de retea;
- cunostinte aprofundate in securitatea sistemelor informatice ;
- cunostinte de limba engleza nivel mediu (scris, citit, tradus, conversatie);
- experienta in administrare si suport retele de calculatoare de minim 3 ani.
4. Sustinerea tehnica
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
5. Informatii privind subcontractantii
1. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001/2008.
2. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al securitatii informatiilor conform standardului ISO 27001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA # 25953-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2012 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica S.A - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV.4.4
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma ca indeplineste cerintele de calificare(1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul va prezenta fie documentele solicitate in prezenta documentatie de atribuire fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Se va completa Formularul VI.3.Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare (pentru fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat documentele solicitate in prezenta documentatie).(2) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.2. Completare la pct. IV.2.2): In situatia in care exista doua sau mai multe oferte financiare cu acelasi pret si acesta este pretul cel mai scazut ofertat, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare. Noua propunere financiara se depune in conditiile si termenele stabilita de autoritatea contractanta, in plic sigilat. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art.256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica S.A., Departamentul Achizitii
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer