Licitatie Publica - Servicii de intretinere si service pentru echipamentele de aer conditionat
Anunt de participare numarul 135395/09.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Radu, Tel. +40 212643310, Email: [email protected], Fax: +40 213120984, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere si service pentru echipamentele de aer conditionat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Romania, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 242, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea maxima estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent, respectiv: 60.700 lei fara T.V.A.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si service pentru echipamentele de aer conditionat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din Caietulde sarcini si Anexei nr. 1 la acesta
Valoarea estimata fara TVA: 242, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Modul de const a garantiei de participare (GP): Cf art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modif si compl. ult GP se const prin virament bancar sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc. banc ori de o soc, de asig., care se prez in orig, in cuant si pt per prev in doc de atrib.GP constit in fav aut contr printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc banc. ori de o soc de asigva prez in confDoc de Atrib, Sect Form-A sauB SAUVirament bancar cuOP in contul: RO67RNCB0082008094080001 deschis laBCR?Suc.Unirea-pentru lei , sau RO13RNCB0082008094080003 deschis la BCR?Suc. Unirea ?in euro-cu cond conf acest de catre banca, pana la data desch of.Cuant GP: 4.500 lei. In Euro 1.062 EURO;la un curs mediu af deBNR, 01.01.2011- 31.12.2011, -1 Euro=4, 2379 Lei.Per de valab a GP va fi cel putin 90 de zile de la data lim pt dep of; GP. tb sa fie irevocabila. GP tb sa prev explicit daca plata garant se va exec: a)conditionat, saub)neconditionat, Form A/B;Cuant. ce se va retine cf art.2781 din OUG nr34/ 2006:2.428 lei- conf prev leg dom achiz publ; GP va fi prez separat intr-un plic sigilat, nefiind inclusa in col sigilat ce cont of si doc de calif, Of care nu sunt insot de GP, in cuant forma si per de valab sol in Doc de Atrib vor fi respinse in cadrul sed de desch a of.GP emisa in alta lb decat lb rom va fi prez in orig si va fi insot de trad aut, in lb romana.GP tb emisa in num of la solicit unuia dintre asoc, mai multor asoc sau a tuturor asoc. In cazul unei GP emise de catre o soc de asig se va prez dov platii integrale a politei de asig. In cazul in care Of este reprez de o Asoc de op ec, este oblig comp GP cu num Asoc cu nom tut memb Asoc in conf cu Ac de Asoc.f.Of tip IMM benef de red de 50%din val GP. Of. straini tip IMM pot benef de red doar in cond in care vor prez doc edif din tara resp din care sa reiasa ca au un statut similar tip IMM din Rom-Form C .Tb sa faca dov ca indepl cond de IMM. Sunt consid of tip IMM - toti memb asoc detin calit de IMM. Instrum de garantare/Scris de GBE in fav aut.contract.Of declarat castig va tb sa puna la dispoz.aut contr o GBE a contr-Cuantum de 10%din val maxima a contr subsecv acceptata, fara TVA., emisa de catre o banca aut/soc.de asigurari -Form D -Sect Form.Se va prez in termen de 15zile de la semnarea AC. GBE se constit printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau o soc de asig, care devine anexa la contr.Se prez.in orig.SAU cf art. 90 alin (3) HG nr. 925/2006 daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele dat pt facturi partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.aut contr, in conf cu Hot.1045din 19/10/2011.La prez of op ec va opta pt una din variante.Of tip IMM vor depune doc prin care dov ca se incadreaz in prev Legii nr. 346/2004.Modul de restituire-Cfart.92, din HG nr.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acordul cadru va fi finantat din Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea?Formulare? a Documentatiei de Atribuire, stampilat si semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea acordului cadru, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea?Formulare? ? a Documentatiei de Atribuire stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea?Formulare? ? a Documentatiei de Atribuire, stampilat si semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
ATENTIE! a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani trebuie sa fie in valoare de minim 100.000 Lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b)Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Cerinta nr. 1- Lista principalelor prestarii de servicii efectuate in ultimii 3 ani.- Ofertantul trebuie sa faca dovada: ca in ultimii 3 ani a dus la bun sfarsit cel putin1 contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare cu cele supuse procedurii de achizitie publica in valoare de minim 29.700 lei.Nota: Pentru contractele realizate in asociere se va lua in calcul doar valoarea care reprezinta participarea ofertantului la contractul respectiv.
Cerinta nr. 2Se vor prezenta informatii privind dotarea tehnica necesara pentru indeplinirea acordului cadru.-Lista privind echipamentele tehnice de care dispunepentru indeplinirea acordului cadru.
Cerinta nr. 3Informatii referitoare la persoanele responsabile pentru indeplinirea acordului cadru.- Declaratie privind personalul responsabil in indeplinirea acordului cadru
Cerinta nr.1 Informatii privind asigurarea calitatii:
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 09:50
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori MFP UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantului (max 2) si alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii cu Finantare de la Buget - Serviciul Licitatii
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 212643310, Email: [email protected], Fax: +40 23120984, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 15:13