Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere software pentru biblioteci ALEPH 500 versiunea 18. aplicatie de biblioteca digitala Digitool v. 3.1


Anunt de participare numarul 144166/06.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Biblioteca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Ion Ghica nr.4 - Punct de lucru: B-dul Unirii, nr. 22, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030046, Romania, Punct(e) de contact: Roxana Botezatu, Tel. +40 213136205, In atentia: Luminita Gruia, Email: [email protected], Fax: +40 213123381, Adresa internet (URL): www.bibnat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere software pentru biblioteci ALEPH 500 versiunea 18. aplicatie de biblioteca digitala Digitool v. 3.1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: B-dul Unirii, nr. 22, sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta si suport tehnic sistem de gestiune a documentelor de biblioteca ALEPH 500 versiunea 18. aplicatie de biblioteca digitala Digitool v. 3.1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere software pentru biblioteci ALEPH 500 versiunea 18. aplicatie de biblioteca digitala Digitool v. 3.1.
Valoarea minima a intervalului, reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013, in functie de care se va raporta, elabora si evalua ofertele, iar valoarea maximala reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilei suplimentari.
Cuantumul garantiei de participare si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare, se vor raporta la valoarea minima a intervalului (ce nu cuprinde suplimentari).
Valoarea estimata fara TVA: intre 148, 794.8 si 233, 820.4RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se aplica prevederile art. 6, alin. 3, din HG 925/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1% din valoarea estimata a contractului conform art. 43, alin.2, lit.a, din OUG 34/2006, din valoarea estimata minima a intervalului (valoarea estimata pana la 31.12.2013, fara TVA) respectiv: 1487.95 lei, suma echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro la un curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile. Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006, art.86, alin. 1: - prin virament bancar cu OP in contul autoritatii contractante RO 42 TREZ 7035009 XXX 014057, deschis la Trezoreria sector 3, sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului 5.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform art.86, alin. 4, lit c, din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic - formular nr.1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - formular nr. 7- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006 - formular nr. 6- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 - formular nr. 8Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie: Elena Tirziman - Director GeneralDorel Aanicai - Sef Birou Achizitii PubliceGabriel Ene - Serviciul Financiar ContabilitateMarcel Enus ? Director EconomicIoana Baciu ? Sef Serviciu Financiar ContabilitateLuminita Roxana Gruia ? Sef Serviciu TICIoan Dorin Botezatu ? Consiliar JuridicMarinela Covaci ? Sef Birou Resurse Electronice
Se vor depune: - Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.
Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv bugetul local trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si se vor prezenta in copie, semnata de catre reprezentantul ofertantului, stampilata purtand mentiunea "conform cu originalul." Cerinte obligatorii:
Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, prevazuta la art.185 al. 1, lit c) din OUG 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se va completa Formular nr. 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declarative privind lista principalelor livrari de servicii in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se va completa Formular nr. 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Autoritatea contractanta nu doreste sa limiteze numarul de candidati. Se vor selecta toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2013 11:00
Locul: B-dul Unirii, nr. 22, sector 3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor consta in compararea pretului aferent oricarei oferte admisibile in parte si intocmirea in ordine crescatoare a preturilor specifice, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.In cazul in care se constata ca doua sau mai multe oferte admisibile au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti, care au indeplinit criteriile de calificare solicitate, o noua oferta financiara in plic inchis (in sensul scaderii propunerii financiare initiale), caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Solicitarea se va face prin adresa scrisa in care se va specifica data si locul stabilit pentru deschiderea acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256 2, din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 22, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030833, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.bibnat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2013 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer