Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere,reparatii si refacere a locurilor de joaca si a canisitelor in municipiul Timisoara - la Nord, respectiv la Sud de canal Bega


Anunt de participare numarul 91048/18.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453/408367, In atentia: Crenguta Oprea, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul de Consiliere Cetateni, camera 12, parter, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere, reparatii si refacere a locurilor de joaca si a canisitelor in municipiul Timisoara - la Nord, respectiv la Sud de canal Bega
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: pe raza municipiului Timisoara.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 13, 109, 244RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent la fiecare 12 luni pentru fiecare lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere, reparatie a locurilor de joaca si a canisitelor in municipiul Timisoara, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
37535200-9-Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
50870000-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului pentru terenurile de joaca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de intretinere, reparatie a locurilor de joaca si a canisitelor in municipiul Timisoara, conform caietului de sarcini, pt. Lot1 - la Nord de canal Bega; pt. lot 2 - la Sud de canal Bega.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 109, 244RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare este: LOT 1- 42.000 lei, LOT 2-45.000 lei; garantie de buna executie: 5%din valoarea unui contract subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local; plata facturilor se efectueaza de catre achizitor in perioada 24-31 a lunii, cu conditia ca intre plata acceptarii facturii si data platii sa fie cel putin 10 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere, conf.art. 180 din OUG 34/2006-Form.12A;2) Declaratie pe propria raspundere, conf. art. 181 din OUG 34/2006-Form.12B;3)Certificat priv.indepl. oblig. exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local(doc.eliberat de Primaria/Directia Fiscala unde ofertantul are sediul central, original/copie legalizata);4)Certificatul de atestare fiscala priv. indepl. oblig. exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (doc. eliberat de D.G.F.P., original/copie legalizata);Certificatele de la punctele 3) si 4) trebuie sa oglindeasca sit. Oblig. ofertantului la data deschiderii ofertei, 5) Fisa de inform.gen.-Form.B1; Daca in tara de origine/in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de la pct. 1) 4) / doc. nu vizeaza toate sit. de la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere/o declaratie autentif. in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 6)Certif. constatator ORC (original/copie legalizata, nu mai vechi de 30 zile) cod CAEN 8130;pt.Pers. juridice/fizice straine: Doc. edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (doc. se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. bilant contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de autoritatile competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara;
2. Resurse umane
3. Dotari tehnice;
4. Subcontractanti;
5. Standarde de asigurare a calitatii
6. Standarde de protectie a mediului si a sanatatii si securitatii ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Decl. si Lista servicii similare din ultimii 3 ani-Form 12 E;ultimii 3 ani uncontract de servicii amenajare si intretinere spatii verzi cu val.egala/mai mare: 1 mil lei(fara TVA)/echiv.in euro(07.01.2010) si uncontract servicii de amenajare, intretinere si reparare locuri de joaca cu val.egalamai mare :800 mii lei (fara TVA)/echiv. in euro (fara T.V.A.): fisa, contract, PV receptie servicii, recomand/certif.buna executie beneficiar/client(Original/copii legaliz.);Oblig. contracte in desf(daca exista); 2.pe lot: Decl. nr.mediu anual pers.angajat-cadre de cond.-Form 12I;Decl. propria raspundere priv.capabilitatea de a dispune de pers. specializat(echip. lucru inscriptionat corespunzator), resp.direct pt.indeplinireacord-cadru, minim: 1 ing. horticol/agronomie;1 ing.horticol spec.peisagist;1 tehnician;1 responsabil RSVTI(CV-uri, diplome spec./autoriz, memoriu prezentare a lucrarilor, doc.raport de munca; 20 muncitori din care minim: 5 pt.spatii verzi, 1 lacatus, 1 sudor, 1 tamplar, 1 electrician, 11 muncitori necalificati: decl.propria raspundere, lista nominala;3.pe lot: Decl.propria raspundere-Form 12H;dotare proprie/terti conform fisa date, taloane/facturi de achizitie/contracteinchiriere/contracte comodat etc.;Decl.propria raspundere pt. cond. de munca si protectia muncii;4.Decl., lista-Form12G, acorduri-Form15, FormB1, Acord asociere-Form14;5-6.ISO 9001:2000(ISO SR EN 9001:2001), ISO 14001:2004(ISO SR EN 14001:2005), OHSAS18001:2007(OHSAS SR EN 18001:2008).-copie certif./certif. Echiv. emis in UE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia lucrarilor
25%
Descriere: garantia cea mai mare- punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Particip. in conf. cu art.42, 44 alin (2)-HG 1660/2006 si art. 165 alin.(2)-OUG 34/2006;Procesul repetitiv ofertare: pretul total al ofertei; LE incepe la 2 zile lucr. de la transmit. invit.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S212-305999 din 04.11.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 10:00
Locul: la sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios amdinistrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract.;in justitie conform L 554/2004;10 zile de la comunic.deciziei CNSC, in instanta-Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bv.C.D.Loga nr.1, Municipiul Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408453/408367, Fax: 0256-408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2009 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer