Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere,supraveghere si exploatare centrale termice.


Anunt de participare numarul 123313/14.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
Adresa postala:  B-dul Stadionului nr.7, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  5100, Romania, Punct(e) de contact:  Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel. 0238.720.223, Email:  [email protected], Fax:  0238.720.223, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere, supraveghere si exploatare centrale termice.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul central al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau si sectiile exterioare.
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite functie de necesitati si de fondurile alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze, ,Servicii de intretinere, supraveghere si exploatare centrale termice"prin incheierea unui acord cadru pentru o perioada de 20 luni.Serviciul va fi prestat la centrala termica de la sediul central si la centralele termice de la sectiile exterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze, ,Servicii de intretinere, supraveghere si exploatare centrale termice"prin incheierea unui acord cadru pentru o perioada de 20 luni.Serviciul va fi prestat la centrala termica de la sediul central si la centralele termice de la sectiile exterioare.Numarul punctelor de lucru - 4(patru)
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura in valoare de 4500 lei si garantia de buna executie de 5%din valoarea contractelor subsecvente mai mari sau egale cu echivalentul in lei a 15000 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractelor se va face din fonduri de la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate.Plata se va face prin ordin de plata , prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare - in original;b.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. - in original;c.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata(initial se poate depunde documentul in copie care sa contina "Conform cu originalul", stampilata si semnata);d.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata(initial se poate depunde documentul in copie care sa contina "Conform cu originalul", stampilata si semnata);e.Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial-in original sau copie legalizata(initial se poate depunde documentul in copie care sa contina "Conform cu originalul", stampilata si semnata);f.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului -in copie
g.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Formularul G-in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat de Directia Generala a Finantelor Publice in copieb.Informatii generale-formularul C-in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - in original-formularul Fb.Lista a principalelor servicii similare executate in ultimii trei ani.-formularul 12E.
c.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul tehnic, autorizat ISCIR.
d.Declaratie privind masurile de protectie a mediului-in original-Certificat SR EN ISO 14001/2005, sau echivalent.
e.Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si securitate a muncii-Original-Certificat SR OHSAS 18001/2008, sau echivalent.
f.declaratie privind dotarea tehnica-original-formular.F.
g.autorizatie ISCIR pentru supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor , care lucreaza sub presiune.
h.autorizatie ISCIR pentru montarea, instalare PIF si service si reparare cazane de abur, incalzire si apa calda.
g.autorizatie ISCIR pentru montare, instalare, PIF , service , intretinere si reparare instaslatii de automatizare aferente cazanelor de abur si apa calda.
h.Certificat privind implementarea sistemului calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Nomenclatorul privind aprobarea calificarilor necesare anexele 1-5 din HG 844/2002.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2011 11:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau-Str.Stadionului nr.7-Serv.AD-TIV, Biroul Tehnic.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la deschiderea ofertelor reprezentantii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta organizeaza , ,Licitatie deschisa"pentru atribuirea Acordului cadru , avand in vedere importanta si complexitatea serviciilor ce fac obiectul procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, Nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala:  Strada Stadionului, Nr.7, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  124700, Romania, Tel. 0238720689, Email:  [email protected], Fax:  0238720223
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2011 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer