Licitatie Publica - Servicii de intretinere,verificare,reparare echipamente radiologice
Valoarea Contractului:
35.525 RON
Castigatorul Licitatiei: SEEK MED S.R.L.
35.525 RON
Castigatorul Licitatiei: SEEK MED S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 39422/22.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Adresa postala: str. Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Punct(e) de contact: Lacramioara Pascanu, Tel.0235416440, In atentia: Cons. Jur. Lupu Daniela, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0235413303, Adresa profilului cumparatorului: www.spital-barlad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere, verificare, reparare echipamente radiologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN" BARLAD, Str. Republicii nr.300, Barlad, jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de Servicii de servicii de intretinere, verificare, reparare echipamente radiologice.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
35, 525RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Noi lucrari / servicii, constituind o repetare a lucrarilor / serviciilor existente si solicitate in conformitate cu conditiile stricte conforme cu cele stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 8346 Denumirea: Contract de prestari servicii intretinere, verificare si reparare echipamente radiologice
V.1) Data atribuirii contractului 6/23/2008
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SEEK MED S.R.L.
Adresa postala: Str. Vasile Lupu, nr.91, bl. L1, sc. B, et. 4, ap. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700319, Romania, Tel.0232-240290, Email: [email protected], Fax: 0232-240290
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 35525.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 35525.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 7
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2008 08:18