Licitatie Publica - SERVICII DE INTRODUCERE A SISTEMULUI DE PLATA PRIN POS (Point of Sale) PENTRU INCASARE IMPOZITE, TAXE, AMENZI, PENALITATI SI ALTE OBLIGATII DE PLATA PRIN INTERMEDIUL CARDURILOR DE DEBIT SI A CARDURILOR DE CREDIT
Anunt de participare numarul 108316/22.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1
Adresa postala: strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010343, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN BOGDAN, Tel. 021.311.91.10 int. 113, Email: [email protected], Fax: 021.319.99.92, Adresa internet (URL): http: //www.impozitelocale1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor locale si a altor venituri ale bugetelor locale.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE INTRODUCERE A SISTEMULUI DE PLATA PRIN POS (Point of Sale) PENTRU INCASARE IMPOZITE, TAXE, AMENZI, PENALITATI SI ALTE OBLIGATII DE PLATA PRIN INTERMEDIUL CARDURILOR DE DEBIT SI A CARDURILOR DE CREDIT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Str. Biserica Amzeinr. 21-23, Calea Grivitei nr. 208, Str. Pajura nr. 13, Str. Berhelot nr. 55, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 19-23, sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 319, 404RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de introducere a sistemului de plata prin POS (Point of Sale) pentru incasare impozite, taxe, amenzi, penalitati si alte obligatii de plata prin intermediul cardurilor de debit si a cardurilor de credit?, in perioada convenita si in conformitate cu cerintele prevazute prin Caietul de sarcini (Anexa 1) si asumate prin propunerea tehnica (Anexa 2) si propunerea financiara (Anexa 3), constand in :
- instalare si configurare a echipamentelor POS in locatii;
- mentenanta pentru echipamentele POS, suport si helpdesk;
- tranzactionare/transferare sume incasate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 10 terminale POS maxim 15 terminale pos
Valoarea estimata fara TVA: 319, 404RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 6.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligililitatetea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
-Declaratie privind calitatea de participant
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrarese afla contribuabilul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul local-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial-Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara -Formular nr. 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani
- Fisa experienta similara
- Recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
76
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2010 11:00
Locul: Str. Biserica Amzei nr. 21-23, Sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschiderea ofertelor, prezentand imputernicire din partea operatorului economic participant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 021 310.46.41, Fax: +4 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
confor prevederilor OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Impozite si Taxe Locale a Sectorului 1
Adresa postala: Str. Biserica Amzei nr. 21-23, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010343, Romania, Tel. +4 021 311.91.10/06/31 int 113, Email: [email protected], Fax: 021.319.99.92
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2010 16:01