Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de introducere a sistemului de plata prin POS a titlurilor de calatorie prin centrele de vanzare si automatele de vanzare RATB


Anunt de participare (utilitati) numarul 139846/22.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +40 0213074120, In atentia: Toma Iulian, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de introducere a sistemului de plata prin POS a titlurilor de calatorie prin centrele de vanzare si automatele de vanzare RATB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Unitatile de vanzare RATB
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 844, 070.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia estimativ 4 contracte subsecvente(cate un contract subsecvent/an).Primul contract subsecvent se va incheia odata cu semnarea acordului cadru.Cantitatile estimate pentru cel mai mare contract subsecvent: MIN: 98 locatii/an si MAX: 328 locatii/an iar valoarea estimataeste de minim 63.047, 92 lei si maxim 211.017, 52 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Introducerea sistemului de plata prin POS(Point of Sale) a titlurilor de calatorie prin centrele de vanzare RATB si prin automatele de vandut cartele(AVC).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Introducerea si mentinerea sitemului de plata prin POS (Point of Sale) a titlurilor de calatorie prin centrele de vanzare RATB si prin automatele de vandut cartele (AVC).Necesarul pentru o perioada de 48 luni:
minim: 392 locatii (98 locatii/an x 4 ani)
maxim: 1312 locatii (328 locatii/an x 4 ani)
valoarea estimata minima: 252.191, 68 lei
valoarea estimata maxima: 844.070, 10 lei
valoarea estimata este calculata pentru numarul maxim de locatii pentru care se intentioneaza introducerea sistemului de plata prin POSsi o perioada de mentinere a acestuia de 48 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 844, 070.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare totala: 16.881, 4 lei.Perioada de valab: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, cu posib. de prelungire la cererea autorit. contract.Mod de constituire: instr. de garantare, emis de o soc. bancara ori de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria autorit contract, doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, conf de emitent, pana la data si ora limita stabilita de deschidere a ofertelor.Plata se va face in contul RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag. Stirbei Voda?Bucuresti. Autorit contract are dreptul de a retine gar de part, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmat. sit.: si-a retras oferta, in perioada de valab. a acesteia;oferta sa fiind castigat., refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valab. a ofertei; a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib, iar CNSC a respins contest respectiva in conf cu preved art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, autorit. contr va retine contestatorului o suma raportata la val. estimata, conf cu preved art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006. Gar. se elib: pt. ofert declarati castig cat si necistig, dupa semnarea acordului-cadru; in cazul anularii proc in temeiul art.209 din OUG 34/2006, dupa data exp termen de depunere contestatii; dupa primirea comunicarii prevazute de art.206 din OUG 34/2006, ofert. declarati necastig pot cere elib acesteia, inainte de termenele de mai sus, in baza unei solicitari adresate autorit. contract.In toate cazurile restit gar. se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv. Achizitii in care este indicat nr de cont si banca unde se vor vira banii, precum si denumirea proced. Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) este de 5 % din valoarea contractului subsecvent si se va constitui conform art. 90 din HG 925 / 2006.Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prindepunerea sumei la casieria RATB.Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zilede la data semnarii contractului de catre ambeleparti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Modalitate de plata: retinerea de catre prestator, la virarea sumelor tranzactionate prin sistemul POS in contul autoritatii contractante, a comisionului aferent acestora.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularului 4;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularului 5; Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.
3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006: se va completa Formularul 10. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Popescu Viorel-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Chiru Virgil-Director Economic, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing-Achizitii Publice, Oprea Cristina Elena? Sef Serviciu Juridic Contencios, Letea Dorin-Sef Serviciu Achizitii Publice, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 11. 1. Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este
rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani-Se va prezenta o lista a principalelor servicii din ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Recomandari din partea unor beneficiari/clienti-Prezentarea a minim o recomandare/document constatator emis de beneficiari ai ofertantului, privind serviciul ce face obiectul acestei proceduri.
Ofertantul va face dovada prin documente eliberate de organisme acreditate (si traduse in limba romana-daca este cazul) ca serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri sunt prestate sub un sistem de management al calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante (ISO 9001:2008 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1925
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2012 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2012 09:00
Locul: RATB - Serviciul Achizitii Publice, etaj 6 - Bd Dinicu Golescu nr 1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernici ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile care indeplinesc criteriul de atribuire, contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret care este si cel mai scazut totodata, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz contractul se va atribui ofertantului a carui ultima propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB ? Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 1 sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel. +40 213074000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer