Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de introducere a sistemului de plata prin POS a titlurilor de calatorie prin centrele de vanzare si automatele de vanzare RATB


Anunt de participare (utilitati) numarul 142776/28.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +40 0213074120, In atentia: d-nei Nicoleta Tinca, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de introducere a sistemului de plata prin POS a titlurilor de calatorie prin centrele de vanzare si automatele de vanzare RATB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: RATB-B-DUL DINICU GOLESCU, NR1, SECTOR 1,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 523, 008.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia estimativ 4 contracte subsecvente(cate un contract subsecvent/an).Cantitatile estimate pentru cel mai mare contract subsecvent: MIN: 98 locatii/an si MAX: 229 locatii/an iar valoarea estimata este de minim 55.955, 00 lei si maxim 130.752, 05 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Introducerea sistemului de plata prin POS(Point of Sale) a titlurilor de calatorie prin centrele de vanzare RATB si prin automatele de vandut cartele(AVC).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Introducerea si mentinerea sitemului de plata prin POS (Point of Sale) a titlurilor de calatorie prin centrele de vanzare RATB si prin automatele de vandut cartele (AVC).Necesarul pentru o perioada de 4 ANI: minim: 392 locatii (98 locatii/an x 4 ani)maxim: 916 locatii (229 locatii/an x 4 ani)valoarea estimata minima: 223.820, 10leivaloarea estimata maxima: 523.008, 20 leivaloarea estimata este calculata pentru numarul maxim de locatii pentru care se intentioneaza introducerea sistemului de plata prin POS si o perioada de mentinere a acestuia de 4 ANI.
Valoarea estimata fara TVA: 523, 008.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare totala: 10.000 lei.Perioada de valab: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, cu posib. de prelungire la cererea autorit. contract.Mod de constituire: instr. de garantare, emis de o soc. bancara ori de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria autorit contract, doar pt. sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, confirmata de emitent, pana la data si ora limita stabilita de deschidere a ofertelor.Plata se va face in contul RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag. Stirbei Voda?Bucuresti. Autorit contract are dreptul de a retine garantia de participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: si-a retras oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei; a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atribuire, iar CNSC a respins contest. respectiva in conf. cu preved art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, autorit. contract. va retine contestatorului o suma raportata la val. estimata, conf. cu preved art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006. Garantia. se elibereaza: ptr. ofertantii declarati castigatori cat si necistigatori, dupa semnarea acordului-cadru; in cazul anularii proced. in temeiul art.209 din OUG 34/2006, dupa data expirarii termenului de depunere contestatii; dupa primirea comunicarii prevazute de art.206 din OUG 34/2006, ofertantii declarati necastigatori pot cere eliberarea acesteia, inainte de termenele de mai sus, in baza unei solicitari adresate autorit. contract.In toate cazurile restit gar. se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv. Achizitii in care este indicat numarul de contsi banca unde se vor vira banii, precum si denumirea proced.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) este de 5 % din valoarea contractului subsecvent si se va constitui conform art. 90 din HG 925 / 2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularului 4;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul 5; Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006: se va completa Formularul 10. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Campurean Adrian Mihai -Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Panaitescu Serban Nicolae -Director Tehnic, Dabu Oprica Geani-Director Infrastructura, Chiru Virgil-Director Economic, Osman Deniz-Director Comercial, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing-Achizitii Publice, Oprea Cristina Elena? Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Pompiliu Gheorghe-Sef Serviciu Tehnic, Gheorghe Mariana Daniela-Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Andrei Amalia Eugenia-Sef Birou Infrastructura Parc Vehicule, Letea Dorin Ilian-Sef Serviciu Achizitii Publice, Emanuela Jugureanu - Sef Birou Contracte, Dinica Iulian Alexandru-Sef Birou Ofertare, Dascalu Cora Elena-referent Birou Ofertare, Stefan Cornel-Sef Departament Comercial, Stoica Teodora-Sef Serviciu Financiar, Dan Horhoianu-Sef SIEAR, Marian Mandache-Sef SIESI, Tinca Nicoleta Angela-economist Birou Contracte, Ivan Cristina Irina-economist Birou Contracte, Isac Marius-consilier juridic, Neagu Monica-consilier juridic, Dumbrava Emanuela-consilier juridic, Chitu Marilena-economist Serviciul Tehnic, Rapeanu Maria Magdalena-economist Birou Ofertare, Bratu Luiza-Sef Birou Ordonantare, Teodosiu Marian-economist Serviciu Financiar, Nica Mioara-economist Serviciu Financiar, Manolache Alexandru-administrator retea SIEAR, Deaconu Gabriel-inginer de sistem SIEAR, Gheorghisor Gheorghe Sorin-referent Departamentul Comercial, Toea Radu-Sef Birou Vanzare, Velicu Andreea-economist Departamentul Comercial.
Persoanele care aproba bugetul sunt;Directorul General si Directorul Economic.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 11. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani-completarea Formularului 6
Modalitatea de indeplinire
Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani-completarea Formularului 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor servicii din ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-completarea formularului 7
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o lista a principalelor servicii din ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
completarea formularului 7
Recomandari din partea unor beneficiari/clienti-Prezentarea a minim o recomandare/document constatator emis de beneficiari ai ofertantului, privind serviciul ce face obiectul acestei proceduri.
Modalitatea de indeplinire
Recomandari din partea unor beneficiari/clienti-Prezentarea a minim o recomandare/document constatator emis de beneficiari ai ofertantului, privind serviciul ce face obiectul acestei proceduri.
Ofertantul va face dovada prin documente eliberate de organisme acreditate (si traduse in limba romana-daca este cazul) ca serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri sunt prestate sub un sistem de management al calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va face dovada prin documente eliberate de organisme acreditate (si traduse in limba romana-daca este cazul) ca serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri sunt prestate sub un sistem de management al calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1957/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2013 09:00
Locul: sediul RATB, B-dul Dinicu Golescu, nr1, sector 1, Bucuresti-etajul VI, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare precizate la punctul III.2 vor fi preselectati pentru etapa de negociere.Numarul minim preconizat de candidati este3.In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile care indeplinesc criteriul de atribuire, contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret(comision) care este si cel mai scazut totodata, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz contractul se va atribui ofertantului a carui ultima propunere financiara are pretul cel mai scazut.Perioada de valabilitate a ofertelor este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute la art. 256 cu 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB ? Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 1 sect.1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel. +40 213074120, Fax: +40 213074555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2013 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer