Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de investigatii seismice 3D in Blejesti-Videle, jud. Teleorman, Romania


Anunt de participare (utilitati) numarul 125725/12.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala:  str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013329, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii Operationale, In atentia:  Mariana GHIORGHICI si Mihai CARABANEANU, Email:  [email protected], Fax:  +40(0)212063005, Adresa internet (URL):  www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
OMV Petrom S.A.
Adresa postala:  str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Infinity building, ground fl., area B500, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013329, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii Operationale, In atentia:  Mariana GHIORGHICI, Email:  [email protected], Fax:  +40(0)212063005, Adresa internet (URL):  www.petrom.com
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
OMV Petrom S.A.
Adresa postala:  str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Infinity building demisol, Registratura OMV-Petrom, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013329, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii Operationale, In atentia:  Mariana GHIORGHICI, Email:  [email protected], Fax:  +40(0)212063005, Adresa internet (URL):  www.petrom.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de investigatii seismice 3D in Blejesti-Videle, jud. Teleorman, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: zona Blejesti-Videle, 50 kmV-SV fata de Bucuresti, in judetul Teleorman
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea Serviciilor de achizitie de date seismice 3D, prelucrare si interpretare date pentru identificarea resurselor de hidrocarburi si ape subterane in arealul solicitat de Autoritatea Contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71352120-7 - Servicii de preluare de date seismice (Rev.2)
71352130-0-Servicii de colectare de date seismice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de achizitie date si procesare date prin metoda seismica 3D, conform sectiunii "Caiet de Sarcini" a Documentatiei de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Servicii noi similare.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 100000EUR. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Modalitati de plata conform sectiunii C din Documentatia de Atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art.181 al OUG34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Cazier judiciar al operatorului economic (in statele unde este aplicabil) sau orice alt document echivalent.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Deasemenea, Ofertantul trebuie sa prezinte Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Daca documentele sunt in alta limba decat engleza, este necesara traducerea certificata in engleza.In cazul oricaror discrepante intre versiunea engleza si cea in limba romana a documentelor depuse, versiunea engleza prevaleaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima pe care Ofertantul trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010) ? minim 10 milioane EURO. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana http: //www.ecb.int. Pentru a-si demonstra situatia economica si financiara ofertantul va prezenta: extrase din bilanturile contabile pentru exercitiile financiare 2008, 2009, 2010 din care sa reiasa cifra de afaceri, contul de profit si pierdere; Raportul auditorilor pentru situatiile financiare aferente anilor financiari 2008, 2009, 2010; declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Daca operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, el are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de mai sus. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2010 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la finalul anunul financiar 2010 insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzori dupa caz.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor asociatilor.Daca documentele sunt in alta limba decat engleza, este necesara traducerea certificata in engleza.In cazul oricaror discrepante intre versiunea engleza si cea in limba romana a documentelor depuse, versiunea engleza prevaleaza.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate incepand cu anul 2008 si pana la data depunerii ofertei cu detalii ref valoarea serviciilor, tipul acestora, data finalizarii, beneficiari, si documente care sa confirme realizarea lor corespunzatore; Certificate/documente emise/contrasemnate de beneficiarii serviciilor similare din care rezulta tipul serviciilor, perioada si modalitatea de realizare; Declaratie privind infrastructura de care dispune pentru indeplinirea contractului; Dovada unui sistem de mentenanta preventiva/corectiva pentru echipament si infrastructura care folosesc la prestarea serviciilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente iar capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor membrilor asocierii. In cazul invocarii unui tert sustinator, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea neconditionata de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, asa cum sunt acestea definite in cadrul Documentatiei de atribuire.Cerinte minime privind sistemul de management al calitatii: Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii Ofertantului, emis de terta parte; Manualul sistemului de management al calitatii in vigoare la data depunerii ofertei; Ultimul raport de audit, care nu trebuie sa fie emis inainte de Decembrie 2009. Cerinte minime referitoare la masurile de securitate si sanatate ocupationala: Documentul de certificare a sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale; Manualul sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale, valabil la data depunerii ofertelor; Ultimul raport de audit, care nu trebuie sa fie emis inainte de Decembrie 2009. Daca documentele sunt in alta limba decat engleza, este necesara traducerea certificata in engleza.In cazul oricaror discrepante intre versiunea engleza si cea in limba romana a documentelor depuse, versiunea engleza prevaleaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3D Blejesti-Videle
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 10:30
Locul: OMV-Petrom S.A., strada Coralilor 22, Cladirea Infinity Building, Sector 1 Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comsiei de evaluare si reprezentantii autorizati/mandatati ai Ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Informatii detaliate sunt prezentate in Documentatia de Atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40 213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 213195180/+40 213195181/ +40 213195183, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 319 1674, Adresa internet (URL):  http: //noulportal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform capitolul IX din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. Legal Department
Adresa postala:  str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, 4th fl., Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013329, Romania, Tel. +40(0)372483368, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2011 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer