Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE LICENTIERE MICROSOFT


Anunt de participare (utilitati) numarul 102868/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO010861, Romania, Punct(e) de contact:  Iulian Dinica, Tel. 021-3074120, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3074555, Adresa internet (URL):  www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE LICENTIERE MICROSOFT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: UNITATILE RATB-RA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Licentiere - Software Assurance
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Denumirea si cantitatile sunt prezentate in anexa 1 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 89, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 7000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economicCerinta obligatorie: prezentare Formular 4 din sectiunea IV- FormulareIn cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in art. 180 si 181 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d)-g) din legea 26/1990. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Cerinta obligatorie: Prezentarea formularului 5 din sectiunea Formulare
Autorizatie Microsoft Large Account Reseller-Cerinta obligatorie: Se va prezenta autorizatia valabila la deschiderea ofertelor.
Certificat Microsoft Gold Certified Partner - Cerinta obligatorie: Se va prezenta certificatul Microsoft Gold Certified Partner cu cel putin urmatoarele componente: Networking Infrastructure Solutions, Licensing Solutions, Unifield Comunications Solutions, Server Platform, valabil la deschiderea ofertelor
Certificat ISO 9001, Certificat ISO 27001/2005, Experienta similara, Recomandari, Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul declara faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii, care decurg din contractul colectiv unic la nivel national, Codul muncii (Legea nr. 53/2003), Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 ? Formular 20.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1357
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2010 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2010 10:00
Locul: RATB-B-dul Dinicu Golescu, nr.1, sect.1, et.6, Serv.Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti operatorilor economici, membri comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia se publica pe www.e-licitatie.ro atasata prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleus, nr.6, sect.6 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti sectia IX Contencios Administrativ
Adresa postala:  B-dul Unirii, nr.37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213044543, Fax:  0213044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios RATB
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu , nr.1, sect.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213074000, Fax:  0213147136
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer