Licitatie Publica - Servicii de mamagement de proiect in cadrul proiectului Zona de agrement Ciric
Anunt de participare numarul 106531/25.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email: [email protected], Fax: 0232/258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de mamagement de proiect in cadrul proiectului Zona de agrement Ciric
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea managementului eficient in implementarea proiectului si atingerea obiectivelor stabilite prin proiect, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de mamagement de proiect in cadrul proiectului Zona de agrement Ciric - conform caietuuli de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 552, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 17.08.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 10.000
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie legalizata
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate management de proiect
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute in OUG 34/2006 actualizata la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.In acest sens se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale Formularul IG
Prezentarea bilantului contabil pentru ultimul an financiar incheiat (2009) sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu anexa, privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari
Experienta similara
- Minimum un contract similar finalizat sau in curs de finalizare sau maximum trei contracte finalizate sau in curs de finalizare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 552.369, 60 lei, pentru implementarea unor proiecte de infrastructura in turism, rutiera ?ialimentari cu apa, finan?ate din fonduri europene nerambursabile, dintre care cel pu?in un contract pentru implementarea unui proiect de infrastructura inturism, conform cererii de finan?are, anexa la contractul de finan?are nr.680, al proiectului Zona de agrement Ciric, cod SMIS 2912
sau
- Minimum un contract similar, finalizat sau in curs de finalizare pentru implementarea unui proiect integrat, constituit din doua sau mai multe componente, dintre care o componenta a contractului trebuie sa fie obligatoriu un proiect de infrastructura de turism, conform cererii de finan?are, anexa la contractul de finan?are nr.680, al proiectului Zona de agrement Ciric, cod SMIS 2912. In cazul unui proiect integrat format din mai multe componente, acesta trebuie sa con?ina in structura sa componentele de infrastructura rutiera ?i alimentari cu apa.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil direct pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
Ofertantul va avea obligatia sa asigure minim urmatoarele categorii de personal:
a) 1 manager de proiect
b) 1 responsabil tehnic
c) 1 responsabil financiar
Ofertantul va trebui sa prezinte un angajament de disponibilitate pe toata durata contractului din partea expertilor nominalizatiLista cuprinzand subcontractatii
Acord de asociere
Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia munciiCertificat ISO 9001 sau echivalent
Nota: se vor avea in vedere cerintele detaliate din fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismuluiDomeniul major de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turisticeSub-domeniul: Poli de crestere
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 034008, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. A. Panu nr. 12A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700060, Romania, Tel. 0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232260600, Adresa internet (URL): www.curteadeapeliasi.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Tel. 0232258190, Email: [email protected], Fax: 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 13:41