Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de management


Anunt de participare numarul 87499/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de management
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul central al Oficiul National al Registrului Comertului si sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale (42) si sediile birourilor teritoriale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de servicii de management al proiectului Servicii on-line (de e-guvernare) oferite de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat, componenta in cadrul contractului nr. 5064 SMIS.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79421000-1-Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitia de servicii de management al proiectului Servicii on-line (de e-guvernare) oferite de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat.Durata estimata a contractului: 18 luni de la data intrarii in vigoare, dar nu mai tarziu de 31.07.2011.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de participare 21000 lei. Gar. de buna executie 5% din val fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si Programul Operational Sectorial (fonduri structurale)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec de eligibilitate. Dec art. 181 din OUG 34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata. Certificat impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata.Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a)faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei licitatii;b)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Se vor prezenta situatiile financiare corespunzatoare exercitiilor financiare pentru anii 2006, 2007 si 2008, depuse, vizate si inregistrate laorganele competente. Se vor prezenta in copie, certificate de ofertant pentru conformitate cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), trebuie sa fie cel putin egala cu 2100000 lei. In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Lista cuprinzand subcontractantii. Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti. Declaratie referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale. Informatii referitoare la personalul angajat si al cadrelor de conducere de care dispune ofertantul. Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant/pentru toti operatorii membrii ai grupului in cazul in care mai multi operatori depun o oferta comuna.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca au indeplinit, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertelor: - cel putin 2 contracte de management al proiectelor pentru minim 2 proiecte in domeniul implementarii sistemelor informatice complexe, la nivel national, finantate din fonduri nerambursabile, din care valoarea finantarii obtinute de AC pe proiect sa fie de minim de 1.000.000 EUR.- cel putin un contract de management al proiectelor in domeniul implementarii sistemelor informatice complexe, la nivel national, realizat pentru o institutie publica sau companii de anvergura nationala- cel putin un contract de management privind implementarea unui sistem informatic complex, iar valoarea proiectului implementat sa fie de minim10.000.000 EUR.Pentru dovedirea experientei similare, ofertantul va prezenta minim 2 contracte din care va rezulta indeplinirea tuturor cerintelor de mai sus.Prin sistem informatic complex se intelege un proiect care include cel putin urmatoarele componente: livrare de echipamente hardware, livrare software, analiza, dezvoltare, implementare, configurare, testare aplicatii.De asemenea Ofertantul va prezenta recomandari semnate din partea beneficiarilor/clientilor, in original sau copie legalizata. Recomandarea trebuie sa cuprinda numele beneficiarului, obiectul contractului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.(In cazul asocierii cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj tehnic
60%
Descriere:
2.
punctaj financiar
40%
Descriere: pret
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2009 10:00
Locul: sediul ONRC Bd. Unirii nr. 74, bl. J3b, Tronson II+III, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul nr SMIS-CSNR 5064 Servicii on-line (de e-guvernare) oferite de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer