Licitatie Publica - Servicii de management al unitatii sanitare - Spitalul Judetean de Urgenta Targu Jiu
Anunt de participare numarul 139719/16.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Stricescu, Tel. +04 253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +04 253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de management al unitatii sanitare - Spitalul Judetean de Urgenta Targu Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul beneficiarului: Spitalul Judetean de Urgenta Targu-Jiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea Servicii de management al unitatii sanitare - Spitalul Judetean de Urgenta Targu Jiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 408, 658RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare 5000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata. Contul Consiliului Judetean Gorj de constituire a garantiei de participare este: RO43TREZ3365006XXX001926, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, CUI: 4956057.Valabilitatea: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 87, alin.1) din HG 925/2006. Conf.art.278^1 din OUG34/2006 cand CNSC respinge contestatia ofertantului ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine garantia de participare conform acestui articol.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie ? anexa 10 la prezenta documentatie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul);
2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, iar daca este cazul, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conform prevederilor art.181, lit. a), c1) si d) din O.U.G.nr.34/2006);
3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.
4. ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006?? anexa 4. (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator);
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Calinoiu Ion ? presedinte, Florescu Ciprian - vicepresedinte, Marcau Costel- directot, Bajmatara George Cosmin- director adjunct, Ungureanu Victoria? sef serviciu, comisia de evaluare si membrii de rezerva: Stricescu Daniela, Dobre Ionel, Vladoescu Liliana, Gheorghe Irina Roxana, Dineata Nicolae, Caliman Cristina, Penciu Ramona Elena, Semen Camelia, Cornoiu Daniela, consilierii judeteni conform listei atasate, Consiliul de administratie: Popa Valentin, Boeriu Marius Constantin , Cocirla Cornel.
5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - original/copie legalizata/copie semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.La solicitarea autoritatii contractante, ofertantulclasat pe primul loc, va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea ultimului bilantcontabilinregistrat de organele competente.
- Ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societati dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate.
- Prezentarea Fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.- Valoare medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 800.000 lei.
Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului cifrei de afaceri..
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere, insotita delista principalelor activitati de prestari servicii similare din ultimii 3 ani care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari.
- Suma valorilor incluse in contractul/ contractele de prestari servicii similare obiectului achizitiei prezentate de ofertant, incheiate in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 135.000 lei fara TVA.- Se vor prezenta copii conforme cu originalul dupa parti relevante ale contractelor si dupa certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Inf.privind pers.angajat, cadrele de conducere si pers.de specialit. strict necesar pentru indeplinirea contractului:
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- Lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului.
A. Pentru ofertant ? persoana juridica
1. declaratie a persoanei juridice cu privire la reprezentantul desemnat si datele acestuia de identificare.
2. contract munca incheiat intre reprezentantul desemnat si ofertant.
B.Pentru reprez. propus :
1.copia actului de identitate;2.copia diplomei de licenta sau echiv.;3.copia doc.care atesta absolv. curs.de perfect. in management sau management sanitar ori copia diplomei de masterat sau doctorat in management sanitar, ec. sau administrativ, organiz. intr-o instit. de inv. sup. acreditata, potriv. lg4.CV-ul
5.copii ale dipl. de studii si alte acte ce atesta efect.unor specializ., competente/atestate etc. in domeniul management.sanitar;6.adev. care atesta vechimea in posturi cu studii univ. de lunga durata sau copie de pe carnetul de munca, certificata ?conform cu originalul? de catre conducerea unit.;8.adeverinta din care rezulta ca este apt medical, fizic si neuropsihic;9.decl. pe propria raspund. privind necolaborarea cu Securitatea inainte de 1989;10.decl. pe prop. raspund.ca nu este urmarit penal si nu are cunostinta ca a fost incep. urmaririrea
11.copie semnata sistampil.pt ?conformitate originalul?a actelor (certif. casat)
Certificarea conform standardului ISO 9001, a sistemului de management al calitatii sau echivalent.
Certificarea conform standardului ISO 14001, a sistemului de management de mediu sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
70%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Gorj, municipiul Tg.-Jiu, str. Victoriei, nr.2-4, sala D
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de operatorii economoci ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj, autoritatea contractanta va solicita in plic inchis imbunatatirea factorului de evaluare 2.a - indicatori de performanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 OUG 34/2006 - 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conditiile ordonantei de urgenta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Administratie Publica Locala
Adresa postala: Tg Jiu, str. Victoriei, nr 2-4, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel. +40 253-214006, Fax: +40 253-212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2012 16:10