Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de management de proiect aferente proiectelor ?CREARE PARC LUNCA ARGESULUI ? SI ?SISTEM DE SUPRAVEGHERE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA: PODUL VIILOR-PARC STRAND DIN MUNICIPIUL PITESTI?


Anunt de participare numarul 116097/01.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala:  str. Victoriei, nr. 24, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Punct(e) de contact:  Badescu Marcela, Tel. 0248-213994, Email:  [email protected], Fax:  0248-212166, Adresa internet (URL):  http: //www.primariapitesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de management de proiect aferente proiectelor ?CREARE PARCLUNCA ARGESULUI ? SI ?SISTEM DE SUPRAVEGHERE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA: PODUL VIILOR-PARC STRAND DIN MUNICIPIUL PITESTI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de management de proiect aferente proiectelor ?CREARE PARCLUNCA ARGESULUI ? SI ?SISTEM DE SUPRAVEGHERE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA: PODUL VIILOR-PARC STRAND DIN MUNICIPIUL PITESTI?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 198, 444.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul 1 - 20000 leiLotul 2 - 900 leiGarantia de buna executie: in cuantum de 9 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract(lot) atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, Buget Local, Bugetul de stat, Proiecte finantate prin P.O.R - Axa 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul de stat consolidat;
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul local;Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform ordinului ANRMAP 314/2010
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana(in cazul persoanelor juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleBilanturilor contabile la 30.06.2010, 31.12.2009 si 31.12.2008, vizate si inregistratedeAdministratia Finantelor Publice.
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 90.000 de lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte deprestariservicii in ultimii 3ani
Lista de experienta similara
Informatii privind subcontractantiiInformatii privindasociatiiInformatii privindasigurarea calitatii serviciilor
Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii
Model de contract insusit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii trei ani, calculati pana la data depunerii ofertelor, au finalizat minim un contract de prestari de servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor finantate din fonduri europene nerambursabile cu o valoare cumulata de minim: 47.000 de lei fara TVAin calitate de prestator singular si/sau membru al unei asocieri.Pentru realizarea contractului, ofertantii vor prezenta minim o echipa formata din urmatoarele categorii de personal: PENTRU LOTUL NR. 1a) 1 manager de proiect cu experienta specifica de 5 ani in domeniul derularii managementului proiectelor finantate din fonduri europene nerambursabile.b) 1 asistent manager care sa prezinte: - studii superioare universitare de lunga durata, profil economic, c) 1 asistent tehnic care sa prezinte: - studii superioare universitare de lunga durata, cu profil constructii, d) 1 asistent financiar care sa prezinte: - studii superioare universitare de lunga durata, profil economic, PENTRULOTUL NR .2a) 1 manager de proiect cu experienta specifica de 5 ani in domeniul derularii managementului proiectelor finantate din fonduri europene nerambursabile.b) 1 asistent achizitii care sa prezinte: - studii superioare universitare de lunga durata, profil economic, c) 1 asistent tehnic care sa prezinte: - studii superioare universitare de lunga durata, cu profil constructii, d) 1 asistent tehnic care sa prezinte: - studii superioare universitare de lunga durata, cu profil instalatii, e) 1 asistent comunicare care sa prezinte: - studii superioare universitare de lunga durata, f) 1 responsabil juridic care sa prezinte: - studii superioare universitare de lunga durata, cu profil juridic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Pitesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional - Axa 1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Pitesti - Biroul Juridic
Adresa postala:  str. Victoriei nr.24, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248213994, Fax:  0248212166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer