Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de management de proiect in vederea implementarii proiectelor cu finantare externa, proiecte incluse in Planul Integrat de Dezvoltare al Municipiului Cluj-Napoca, finantabile prin POR, Axa 1, Domeniul de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dez


Anunt de participare numarul 110126/27.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala:  strada Motilor, nr. 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Punct(e) de contact:  Lucia Lupea, Adrian Raulea, Tel. 0264/592588, In atentia:  Lucia Lupea, , Adrian Raulea, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264/431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de management de proiect in vederea implementarii proiectelor cu finantare externa, proiecte incluse in Planul Integrat de Dezvoltare al Municipiului Cluj-Napoca, finantabile prin POR, Axa 1, Domeniul de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul : Poli de crestere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul CLuj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 350, 000 si 5, 718, 637.01RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de management de proiect in vederea implementarii proiectelor cu finantare externa, proiecte incluse in Planul Integrat de Dezvoltare al Municipiului Cluj-Napoca, finantabile prin POR, Axa 1, Domeniul de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul : Poli de crestere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de management de proiect in vederea implementarii proiectelor cu finantare externa, proiecte incluse in Planul Integrat de Dezvoltare al Municipiului Cluj-Napoca, finantabile prin POR, Axa 1, Domeniul de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul : Poli de crestere
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 350, 000 si 5, 718, 637.01RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 50000 lei si garantia de buna executie a contractului 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, buget de stat si fonduri euroepene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, cazier judiciar, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, fisa de informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din anii precedenti vizate si inregistrate de organele competente- pentru anii 2007, 2008, 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru anii 2007, 2008, 2009deminim 1.450.000 lei sau echivalent euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, asigurarea calitatii serviciilor ISO 9001 sau echivalent, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, declaratie privind subcontractantiie , acord de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada indeplinirii unor servicii similare celor cuprinse in caietul de sarcini ? domeniul consultantei, evaluarii specifice sau a gestiunii de proiect - cu o valoare totala de minim 700.000 lei (valoare ce nu include TVA). Valoarea precizata anterior, va fi dovedita prin: prezentarea semnarii si indeplinirii in ultimii 3 ani a acestor servicii similare; valoarea trebuie sa fie suma a maxim 5 contracte indeplinite in conditiile anterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S198-302309 din 12.10.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2010 11:00
Locul: Municipiul Cluj-Napoca, str.Motilor nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor, alte persoane autorizate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR - Axa 1 poli de crestere
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Mare, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  48536, Romania, Tel. 0264/593865, Email:  [email protected], Fax:  0264/592322, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului ce se doreste a fi contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Motilor nr. 1-3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Tel. 0264596030, Email:  [email protected], Fax:  0264431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2010 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer