Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de management de proiect pentru coordonarea activitatilor de promovare a brandului turistic al Romaniei


Anunt de participare numarul 122013/26.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Andreea GRIGORE, Tel. 0372111422, Email:  [email protected], Fax:  0372111483, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de management de proiect pentru coordonarea activitatilor de promovare a brandului turistic al Romaniei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de management de proiect pentru coordonarea activitatilor de promovare a brandului turistic al Romaniei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de management de proiect pentru coordonarea activitatilor de promovare a brandului turistic al Romaniei
Valoarea estimata fara TVA: 3, 263, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP: 65.274 lei(prin scris.garant.bancara sau elib de o soc de asigurari sau OP); GE: 10% din val.fara TVA a contractului incheiat (prin scris.garant.bancara sau elib de o soc de asigurari sau OP).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene Nerambursabile - Programe din Fondul European de Dezvoltare Regionala FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006?Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006?Se solicita declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic, conform art. 69¹ din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Certificat constatator emis de ORC?Cert. de atestare fiscala privind indeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat si catre bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Se solicita CA pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 150.000 Euro echivalent a 645.000 Lei.?Se solicita urmatoarele documente, pentru anii 2008, 2009 si 2010:
-Bilantul contabil avizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata pentru conformitatea cu originalul;
-situatia fluxurilor de numerar;
-contul de profit si pierdere;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?prezentarea unui contract de servicii anterior prestat de min.50.000 euro sau prezentarea a maxim trei contracte anterioare prestate ce reprezinta din punct de vedere valoric suma de 100.000 euro;
?recomandari
?dovada unei experiente similare, prin depunerea unui proiect de marketing a carui valoare sa fie egala sau mai mare de 10 milioane de euro.
Ofertantul trebuie sa puna la dispozitie:
A.Managerul delegat de companie conform cerintelor din fisa de date
B.Echipa managerului delegat de companie conform cerintelor din fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
A.Man.de pr: Exp.in pr de mark;Vechim.in act de mark;Nr brand.lans/relans/repoz;Exp.in multinat.B.Echip man: Exp a echip in pr de mark;Vechim in act.de mark;Nr pers dedic.>50% in pr;Exp in multinat
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2011 12:00
Locul: Sediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, Str. Apolodor, Nr.17, Latura Nord
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va putea fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, pe baza imputernicirii de participare la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiecte din fonduri externe nerambursabile FEDR, Programe din Fondul European de Dezvoltare
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Localitatea:  Sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr.5, Localitatea:  Sector 4, Cod postal:  040547, Romania, Tel. 0213321240, Fax:  0213323377, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului - Directia Generala Achizitii Publice
Adresa postala:  Str. Apolodor, Nr.17, Latura Nord, Localitatea:  Sector 5, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 0372111422, Fax:  0372111483, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2011 18:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer