Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de management de proiect si consultanta beneficiar pentru construirea ?Sediu administrativ TRANSGAZ-


Anunt de participare (utilitati) numarul 143199/19.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Adela Pinzar, Tel. +40 269803200, In atentia: sev Licitatii, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de management de proiect si consultanta beneficiar pentru construirea ?Sediu administrativ TRANSGAZ-
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivele specifice ale activitatii sunt prestarea de servicii de supervizare de inalta calitate (inclusiv serviciile de urmarire a lucrarilor pe parcursul Perioadei de garantie de buna executie), in vederea urmaririi corectei utilizari a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul executa lucrarile in conformitate cu obligatiile contractuale, in special in ceea ce priveste durata, cantitatea, calitatea si costul lucrarilor.
PREZENTUL SERVICIU NU NECESITA CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71313430-8-Analiza a indicatorilor de mediu pentru constructii (Rev.2)
71315210-4-Servicii de consultanta in instalatii tehnice de constructii (Rev.2)
71530000-2-Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de management de proiect si consultanta pentru beneficiar aferente proiectului ?SEDIU ADMINISTRATIV TRANSGAZ, MEDIAS, JUD. SIBIU?
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
8.000 Euro; Mod de constituire: virament bancar (OP) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original la deschiderea ofertelor -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor; -Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. 10% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Surse proprii- Contravaloarea contractului se va achita in 60 zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului, termen valabil si pentru plati partiale.- Nu se acorda avans
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A- Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Formular 12B- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12 D- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Pers cu functie de decizie sunt: RUSU IOAN
MARES GABRIELA ELENA
LATA ILIE
STEFANESCU IOAN
TATARU ION
IDU OLGA
BOARIU TUDOR GABRIEL
COMSA ADRIAN -PINZAR ADELA
VELICIU DANPETRARIU IOAN
MARINESCU MARIA LUCIA
BACIU ELENA MARIOARA
GOAGE MIHAI
SUCIU NICOLAE
Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)- Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata sau conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept. (se vor respecta prevederile art.36 din Legea 82/1991)
Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3- val.minim impusa pt C.A. -800.000 euroPentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR;
Precizam ca se accepta in locul bilantului pentru ultimul an financiar prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri
Modalitatea de indeplinire
Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept. (se vor respecta prevederile art.36 din Legea 82/1991)
Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3- val.minim impusa pt C.A. -800.000 euroPentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR;
Precizam ca se accepta in locul bilantului pentru ultimul an financiar prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, continand valori, termen de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In dovedirea experientei similare se vor include si servicii avand ca obiect servicii de supervizare si/sau servicii de urmarire executie cladire in regim de certificare BREEAM sau similar- valorile impuse pt EXP similara de minim 400.000 Euro- Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, continand valori, termen de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In dovedirea experientei similare se vor include si servicii avand ca obiect servicii de supervizare si/sau servicii de urmarire executie cladire in regim de certificare BREEAM sau similar- valorile impuse pt EXP similara de minim 400.000 Euro- Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze: Formularul 12G.Se solicita prezentarea listei cuprinzand posibilii subcontractanti si specializarea acestora pe coduri CAEN precum si ce, cat la % din servicii ar urma sa presteze respective ce fel de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze: Formularul 12G.Se solicita prezentarea listei cuprinzand posibilii subcontractanti si specializarea acestora pe coduri CAEN precum si ce, cat la % din servicii ar urma sa presteze respective ce fel de servicii.
Se solicita prezentarea listei conform Formularului 12H privind asigurarea in dotare proprie prin contracte sau conventii de inchiriere, dotari stric necesare pentru indeplinirea contractului.Dotarile alocate pentru indeplinirea contractului considerate strict necesare sunt: - Asigurarea si intretinerea/mentinerea mijloacelor de transport pentru intreaga echipa, in scopul de a asigura supervizarea lucrarilor si va asigura mentinerea acestor mijloace de transport;
- Asigurarea echipamentului de birou (inclusiv IT) si a materialelor necesare (consumabile etc.) pentru birourile din santier si pentru biroul din Medias;
- Asigurarea pe santier a echipamentului de protectia muncii pentru intreaga echipa (casti de protectie, veste reflectorizante, pelerine de ploaie, haine groase pentru anotimpul rece, alte materiale de protectie, etc. conform cerintelor si in conformitate cu prevederile legale ).- Asigurarea tuturor mijloacelor de comunicare si acoperirea tuturor cheltuielilor pentru comunicatiile de serviciu (telefoane, acces internet etc.)-detinerea autorizata cel putin a unui program de management de proiect (primavera, sau alte similare), precum si a unor programe de utilizare larga care sa faciliteze comunicarea cu proiectantul, executantul si beneficiarul (minim: autocad; word, excel) Se va depune o lista cu toate dotarile de tipul celor precizate mai sus.
Modalitatea de indeplinire
Se solicita prezentarea listei conform Formularului 12H privind asigurarea in dotare proprie prin contracte sau conventii de inchiriere, dotari stric necesare pentru indeplinirea contractului.Dotarile alocate pentru indeplinirea contractului considerate strict necesare sunt: - Asigurarea si intretinerea/mentinerea mijloacelor de transport pentru intreaga echipa, in scopul de a asigura supervizarea lucrarilor si va asigura mentinerea acestor mijloace de transport;
- Asigurarea echipamentului de birou (inclusiv IT) si a materialelor necesare (consumabile etc.) pentru birourile din santier si pentru biroul din Medias;
- Asigurarea pe santier a echipamentului de protectia muncii pentru intreaga echipa (casti de protectie, veste reflectorizante, pelerine de ploaie, haine groase pentru anotimpul rece, alte materiale de protectie, etc. conform cerintelor si in conformitate cu prevederile legale ).- Asigurarea tuturor mijloacelor de comunicare si acoperirea tuturor cheltuielilor pentru comunicatiile de serviciu (telefoane, acces internet etc.)-detinerea autorizata cel putin a unui program de management de proiect (primavera, sau alte similare), precum si a unor programe de utilizare larga care sa faciliteze comunicarea cu proiectantul, executantul si beneficiarul (minim: autocad; word, excel) Se va depune o lista cu toate dotarile de tipul celor precizate mai sus.
Se solicita prezentarea listei privind asigurarea cu personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.- Formular 12 I
Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta o declaratie cu privire la personalul de specialitate insotita de CV-uri, diplome, atestate, etc.
Se solicita o echipa care sa cuprinda minim urmatorii experti:
1 Manager de proiect - (cu experienta dovedita)
1 responsabil cantitati (inginer constructor in domeniul constructii civile si industriale cu experienta dovedita)
1 responsabil tehnic cu calitatea in domeniul constructii civile si industriale cu experienta dovedita
1 inginer instalatii -1 responsabil atestat privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale (SSM) responsabil coordonator SSM santiere temporare si mobile SSM autorizat ITM -cu diploma de atestare curs SSM, conform Legii nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca cu completarile si modificarile ulterioare, curs de perfectionare in domeniul situatiilor de urgenta.
Se vor completa si depune formularele : - Lista experti
- Curriculum vitae completat pe propria raspundere si semnat in original de catre fiecare expert in parte
- Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare expert in partePentru personalul implicat in indeplinirea contractului se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent/colaborare si angajament de participare.Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea si a altor documente pentru sustinerea informatiilor prezentate in CV.
Modalitatea de indeplinire
Se solicita prezentarea listei privind asigurarea cu personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.- Formular 12 I
Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta o declaratie cu privire la personalul de specialitate insotita de CV-uri, diplome, atestate, etc.
Se solicita o echipa care sa cuprinda minim urmatorii experti:
1 Manager de proiect - (cu experienta dovedita)
1 responsabil cantitati (inginer constructor in domeniul constructii civile si industriale cu experienta dovedita)
1 responsabil tehnic cu calitatea in domeniul constructii civile si industriale cu experienta dovedita
1 inginer instalatii -1 responsabil atestat privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale (SSM) responsabil coordonator SSM santiere temporare si mobile SSM autorizat ITM -cu diploma de atestare curs SSM, conform Legii nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca cu completarile si modificarile ulterioare, curs de perfectionare in domeniul situatiilor de urgenta.
Se vor completa si depune formularele : - Lista experti
- Curriculum vitae completat pe propria raspundere si semnat in original de catre fiecare expert in parte
- Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare expert in partePentru personalul implicat in indeplinirea contractului se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent/colaborare si angajament de participare.Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea si a altor documente pentru sustinerea informatiilor prezentate in CV.
Ofertantii vor prezenta obligatoriu- certificatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001:2008 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.- certificatul ISO 14.001; 2001 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.
Modalitatea de indeplinire
ISO 9.001:2008 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.- certificatul ISO 14.001; 2001 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2013 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.09.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2013 09:00
Locul: Sediul SNTGN transgaz SA Medsias, piata CI Motas nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Representantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor: in cazul in care 2 sau mai multe oferte sunt clasate pe locul I, intrunesc acelas punctaj, va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut. In cazul in care ofertele cu acelasi numar de puncte au preturi egale, se va solicita ofertantilor aflati in aceasta situatie, reofertarea pretului in plic inchis, in termen de 24 de ore de la solicitare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. ? Directia Juridica
Adresa postala: Str.piata C.I.Motas nr.1, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 269803333, Fax: +40 269839029
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2013 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer