Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Management, dirigentie de santier si preluarea indatoririlor ?inginerului?dintr-un contract de tip FIDIC rosu pentru contractul de lucrari ?Dezvoltarea domeniului schiabil in zona turistica Parang?


Anunt de participare numarul 128982/25.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PETROSANI
Adresa postala:  1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332019, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Curelea, Tel. 0254.541.221, In atentia:  Marian Popescu, Email:  [email protected], Fax:  0254.545.903, Adresa internet (URL):  www.petrosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Management, dirigentie de santier si preluarea indatoririlor ?inginerului?dintr-un contract de tip FIDIC rosu pentru contractul de lucrari ?Dezvoltarea domeniului schiabil in zona turistica Parang?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Petrosani si Zona turistica Parang
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini Sectiunea III.
Serviciile care fac obiectul prezentului contract se refera, fara a se limita, la:
Indatoririle inginerului?dintr-un contract de tip FIDIC rosu
Pregatirea planului de implementare/executie alucrarilor si a planificarii principale.Pregatirea planului de cheltuieli si a bugetului si registrele de riscUrmarirea respectarii de catre constructor a prevederilor legale legate de asigurarea Sanatatii si securitatii muncii
Identificarea oricarei solicitari de sfat specializat/resursa legata de design si procesele de constructieManagementul si controlul procesului de constructie conform cu legile si reglementarile existente.
Monitorizarea si controlul proceselor de instalareManagementul controlului si al schimbarilor
Managementul si raportarea financiara, inclusiv situatiile de plati
Programa detaliata si relatia in desfasurare dintre Client, Echipa de Proiect, Achizitor si Contractori
Anuntarea din timp a problemelor de planificare si a intarzierilor anticipate la lucrarile de executie a lucrarilor
Controlul calitatii la lucrarile de proiect aflate in desfasurareEstimareasi evaluareacantitatilor
Supervizarea lucrarilor de executie prin Diriginti de santier pe specialitati autorizati in conformitate cu legislatia in vigoare
Certificarea lucrarilor efectuate de catre Contractorul lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
71631100-1-Servicii de inspectie a utilajelor (Rev.2)
71631400-4-Servicii de inspectie tehnica a lucrarilor publice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de management, dirigentie de santier si indatoririle ?inginerului?dintr-un contract de tip FIDIC rosu pentru ?Dezvoltarea domeniului schiabil in zona turistica Parang?, conform caietului de sarcini Sectiunea III.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 065, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz.ult.noi serv.simil.proc.neg.fara public.anunt part.cf.art.122jdinOUG34/2006, in val de865000lei
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 20000 lei- valabilitate 120 zile de la data deschiderii ofertelor, garantia de buna executie 5% din pretul contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin Programul ?Schi in Romania? si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibilitate-Anexa 2.Decl.neincadrare prev.art.181OUG34/2006-Anexa3.Decl. participant proced-Anexa 4.Certif.constat.plata oblig. buget de stat elib. de D.G.F.P. fara datorii valabil la data deschiderii.Certif.plata oblig. bug. local elib. de Primarii din raza teritoriala ofertant fara datorii valabil la data deschiderii.Certif. particip. licitatie cu oferta independenta-anexa 18.Cazier judiciar firma?eliberat de organele competente.Cazier fiscal?eliberat de organele competente.Informatii despre ofertant-Anexa 5, Anexa 20 Date asociere/consortiu (dupa caz), Certif. inregistrare continand CUI.Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, nu mai vechi de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor. Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente, cu viza in termen, copie conforma cu originalul.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane fizice/juridice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse in limba romana de persoane autorizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturilecontabile la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate si inregistrate de organele competente. Pentru persoanele juridice straine, se solicita bilant contabil, inregistrat la organele competente in tara respectiva pe aceeasi perioada, in masura in care este prevazuta obligatia publicarii acestora in legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
Informatii privind cifra de afaceri - Anexa 22
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe anii 2008, 2009, 2010 : min. 1.200.000 lei pe domeniu de activitate.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. Pentru anul 2010 se va lua in considerare rata de schimb comunicata de BNR la data publicarii in SEAP a anuntului de participare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. Completare formular Anexa 6. Lista de experienta similara-Anexa 7.
recomandari de labeneficiarii contractelor/proiectelor care sunt prezentate ca experienta similara.Recomandarile trebuie sa contina cel putin urmatoarele referinte:
-modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului pentru care se elibereaza recomandarea;
-daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate neconformitati care au prejudiciat beneficiarul;Recomandarea care nu contine referintele de mai sus nu esteluata in considerare.
Anexa 10 - Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Informatii privind personalul prestatorului implicat in contract/proiect-Anexa 9 si Anexa 23 Personalul cheie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contrcatului.
Declaratiile de disponibilitate solicitate, conform model Anexa 25, vor fi prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului.Informatii privind subcontractatii-Anexa 8 cu mentionarea procentului de subcontractare.Certificat ISO 9001, sau echivalent, corespunzator domeniului contractului (activitati de management si supervizare a lucrarilor de constructii.)Certificat ISO 14001, sau echivalent, corespunzator domeniului contractului. Certificat OHSAS 18001, sau echivalent, corespunzator domeniului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in management si supervizare de lucrari trebuie dovedita prin: - Realizarea unuia sau a mai multor contracte/proiecte in calitate de Manager si Supervizor care sa cuprinda lucrari de constructii instalatii pe cablu pentru transport persoane, constructii drumuri, podete si opere de artade o complexitate si amploare comparabile cu lucrarile ce urmeaza a fi certificate, atestate prin: ?copie dupa certificatul de receptie la terminarea lucrarilor semnat de Beneficiar, Diriginte si Antreprenor, ?copie contractContractele/proiectele solicitate ca si nivel specific minim necesar trebuie sa fi avut: ?valoarea contractului/contractelor de prestari servicii de Coordonare si Supervizare sa fie de minim 800.000 lei fara TVA. Se vor lua in considerare certificatele aferente serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani fata de data prezentarii ofertei.?din punct de vedere tehnic lucrarile supervizate, in cel putin unul dintre contractele sus amintite, trebuie sa fi avut cel putin o instalatie de transport pe cablu.?Calculatoare, imprimante/ploterr-e?Licente softuri proiectare, programare lucrari (Primavera sau compatibil si similar)?Licenta Microsoft Office sau similar?Mijloace de deplasare (poate fi antecontract de inchiriere).?Manager de Proiect (COR 241919) cu experienta de minim 3 ani experienta in administrarea contractelor de tip FIDIC rosu 1999 sau echivalent.?Quantity Surveyor cu experienta de minim 3 ani - Evaluator cantitati si costuri.?Diriginte/diriginti de santier autorizat/autorizati conform legii pe DomeniileDrumuri; Poduri; Instalatii pe cablu; Lucrari tehnico-edilitare; Materiale.?Inspector de specialitate protectia muncii (cod COR 241204)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Prezentarea aspectelor considerate de catre ofertant esentiale pentru indeplinirea contractului si atingerea obiectivelor proiectului
5%
Descriere: Evid.aspec.princ.indepl.ctr. si rez. asteptate
3.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului.
5%
Descriere: Identif.si just.risc. care pot afect.exec.ctr.
4.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini.
5%
Descriere: Rec.strat.pt.min.risc.iden.fara afect.cer.cai.sarc
5.
Desc.detal.activ/serv ce urm a fi prest, a cond de munc si prot.mc, a etap/stadii consid. esen, a pct. de control si valid, precum si a rez si efect. Estim. Pt. fiecare activitate indeplinita.
5%
Descriere: Detal.list.act.nec.si prop.pt.ating.obiect.ctr
6.
Prezentarea etapelor, evidentierea momentelor semnificative ale proiectului si utilizarea resurselor pentru fiecare etapa, in raport cu necesitatea atingerii rezultatelor.
5%
Descriere: prez. mod de planif.in timp, succesiun.si durata
7.
Mod.aloc.lunara a zile.lucru la fata locului, pt.fiecare exp, pe intreg. per.derul.ctr. Se face corelarea cu grafic de esalon. plati precum si cu activitatile desfasurate de fiecare expert solicitat.
10%
Descriere: Prez.mod.aloc.zi.luc./exp./luna pe parcur.per.ctr.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15158
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2011 11:30
Locul: Judetul Hunedoara, Petrosani strada 1 Decembrie 1918 nr.93, etajul I, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, echipa de verificare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Valoare serv.similare care pot fi achiz.ulterior cf.art.122 j din OUG 34/2006:865000lei.Valoare totala contract, inclusiv optiuni 2065000lei.Valoarea prezentului contract 1200000lei. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al operatorului economic care depune oferta. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala(Anexa 17.Fiecare din documentele solicitate, va fi prezentat ca document original sau copie conforma cu originalul, valabile la data depunerii la sediul autoritatii contractante, asa cum a fost solicitat de catre autoritatea contractanta, daca acestea au fost depuse in conformitate cu art. 11 alin. 4)/HG 925.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in parte, in cazul unei asocieri/ consortiu.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele si prenumele intreg.Intreaga oferta va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si numerotata crescator de la prima pana la ultima pagina, pe aceasta din urma fiind trecuta mentiunea ?ULTIMA PAGINA?. Ofertele vor fi indosariate in ordinea mentionata la punctul V din Fisa de date a achizitiei. Ofertele vorcontine un OPIS al tuturor documentelor, inclusiv cu numarul paginii de referinta asa cum a fost numerotata.Pe parcursul evaluarii ofertelor comisia de evaluare are dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale sau copii legalizate la notariat, pentru documentele depuse in copie conforma cu originalul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal - Cale de atac
Adresa postala:  strada I.C.Bratianu nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810289, Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Management al proiectelor cu finantare internationala si achizitii publice.
Adresa postala:  strada 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332019, Romania, Tel. 0254541221/int.210, Email:  [email protected], Fax:  0254545903
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2011 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer