Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Management, dirigentie de santier si preluarea indatoririlor ?inginerului?dintr-un contract de tip FIDIC rosu pentru contractul de lucrari ?Dezvoltarea domeniului schiabil in zona turistica Parang?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
800.000 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. MIRALEX S.R.L. (in asociere cu S.C. BLOOM ROMANIAS.R.L.)
Anunt de atribuire numarul 128982/21.12.2011
Informatii anunt de participare asociat 119653
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PETROSANI
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Curelea, Tel. 0254.541.221, In atentia: Marian Popescu, Email: [email protected], Fax: 0254.545.903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Management, dirigentie de santier si preluarea indatoririlor ?inginerului?dintr-un contract de tip FIDIC rosu pentru contractul de lucrari ?Dezvoltarea domeniului schiabil in zona turistica Parang?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Petrosani si Zona turistica Parang
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini Sectiunea III.Serviciile care fac obiectul prezentului contract se refera, fara a se limita, la: Indatoririle inginerului?dintr-un contract de tip FIDIC rosuPregatirea planului de implementare/executie alucrarilor si a planificarii principale.Pregatirea planului de cheltuieli si a bugetului si registrele de riscUrmarirea respectarii de catre constructor a prevederilor legale legate de asigurarea Sanatatii si securitatii munciiIdentificarea oricarei solicitari de sfat specializat/resursa legata de design si procesele de constructieManagementul si controlul procesului de constructie conform cu legile si reglementarile existente.Monitorizarea si controlul proceselor de instalareManagementul controlului si al schimbarilorManagementul si raportarea financiara, inclusiv situatiile de platiPrograma detaliata si relatia in desfasurare dintre Client, Echipa de Proiect, Achizitor si ContractoriAnuntarea din timp a problemelor de planificare si a intarzierilor anticipate la lucrarile de executie a lucrarilorControlul calitatii la lucrarile de proiect aflate in desfasurareEstimareasi evaluareacantitatilorSupervizarea lucrarilor de executie prin Diriginti de santier pe specialitati autorizati in conformitate cu legislatia in vigoareCertificarea lucrarilor efectuate de catre Contractorul lucrarilor
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
71631100-1-Servicii de inspectie a utilajelor (Rev.2)
71631400-4-Servicii de inspectie tehnica a lucrarilor publice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
800, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere:
2.
Prezentarea aspectelor considerate de catre ofertant esentiale pentru indeplinirea contractului si atingerea obiectivelor proiectului
5%
Descriere:
3.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului.
5%
Descriere:
4.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini.
5%
Descriere:
5.
Desc.detal.activ/serv ce urm a fi prest, a cond de munc si prot.mc, a etap/stadii consid. esen, a pct. de control si valid, precum si a rez si efect. Estim. Pt. fiecare activitate indeplinita.
5%
Descriere:
6.
Prezentarea etapelor, evidentierea momentelor semnificative ale proiectului si utilizarea resurselor pentru fiecare etapa, in raport cu necesitatea atingerii rezultatelor.
5%
Descriere:
7.
Mod.aloc.lunara a zile.lucru la fata locului, pt.fiecare exp, pe intreg. per.derul.ctr. Se face corelarea cu grafic de esalon. plati precum si cu activitatile desfasurate de fiecare expert solicitat.
10%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15158
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S163-269650din26.08.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 23841 Denumirea: Servicii de management, dirigentie de santier si exercitarea atributiilor "inginerului"
V.1) Data atribuirii contractului 28.11.2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. MIRALEX S.R.L. (in asociere cu S.C. BLOOM ROMANIAS.R.L.)
Adresa postala: Strada Spatari nr.22, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100577, Romania, Tel. 0744607854, Fax: 0344815641
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2065000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 800000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Valoare serv.similare care pot fi achiz.ulterior cf.art.122 j din OUG 34/2006:865000lei.Valoare totala contract, inclusiv optiuni 2065000lei.Valoarea prezentului contract 1200000lei. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al operatorului economic care depune oferta. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala(Anexa 17.Fiecare din documentele solicitate, va fi prezentat ca document original sau copie conforma cu originalul, valabile la data depunerii la sediul autoritatii contractante, asa cum a fost solicitat de catre autoritatea contractanta, daca acestea au fost depuse in conformitate cu art. 11 alin. 4)/HG 925.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in parte, in cazul unei asocieri/ consortiu.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele si prenumele intreg.Intreaga oferta va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si numerotata crescator de la prima pana la ultima pagina, pe aceasta din urma fiind trecuta mentiunea ?ULTIMA PAGINA?. Ofertele vor fi indosariate in ordinea mentionata la punctul V din Fisa de date a achizitiei. Ofertele vorcontine un OPIS al tuturor documentelor, inclusiv cu numarul paginii de referinta asa cum a fost numerotata.Pe parcursul evaluarii ofertelor comisia de evaluare are dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale sau copii legalizate la notariat, pentru documentele depuse in copie conforma cu originalul.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: strada 1 Decembrie nr.35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Tel. 0254211574, Fax: 0254216333
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: strada I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258810289, Fax: 0258810286
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Management al proiectelor cu finantare internationala si achizitii publice.
Adresa postala: strada 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Tel. 0254541221/int.210, Email: [email protected], Fax: 0254545903
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2011 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer