Licitatie Publica - servicii de management financiar si control
Anunt de participare numarul 101650/10.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel. 0212025227, Email: [email protected], Fax: 0212025294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de management financiar si control
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul MECMA, AMEPOSCCE precum si pe teren, la sediul institutiilor/operatorilor economici ai caror proiecte fac obiectul verificarilor la fata locului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de management financiar si control
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79412000-5 - Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de management financiar si control
Valoarea estimata fara TVA: 2, 632, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. participare 26.326 LEI - instr. de garant emis de o soc. banc./soc. asigurari sau OP in contul RO05TREZ7005005XXX002305;gar. buna executie 10% din val.contract excl. TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din bugetul de stat - Linia de finantare 56.20 cu rambursarea a maxim 75 % din fondurile Axei de AT a POS CCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator;Certificat de atestare fiscala;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Bilantul contabil 2007, 2008 si 2009;Informatii privind cifra de afaceri si profitul;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofertantului pe (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva;Media Cifrei de afaceri a ofertantului (2007, 2008 si 2009)trebuie sa fie de minimum? 2 600.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Declaratie privind efectivul mediu anual (2007, 2008, 2009) al pers. angajat si al pers. de conducere;O lista cu expertii propusi pentru implementarea proiectului;Curriculum vitae pentru fiecare expert
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in (iulie 2007 ? iulie 2010) a max.2 contracte prestari servicii in domeniul consultantei financiare/ controlului /auditului /verificarii la care participarea sa in mod cumulativ a fost de min 850.000 lei;;25 specialisti (contract de munca/contract de colaborare)din care ofiteri cu atrib. gen. 20 si 5 experti(2 experti economici, 2 experti tehnici si 1 expert juridic}
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2010 12:00
Locul: Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Calea Victoriei, 152, Sector 1, cam 322
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite in acest sens
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - Axa de Asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Proiect finantat din bugetul de stat - Linia de finantare 56.20 cu rambursarea a maxim 75 % din fondurile Axei de AT a POS CCE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030064, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MECMA DGAPC
Adresa postala: cal Victoriei nr.152, sector 1, etaj 3, cam. 322, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel. 0212025227, Email: [email protected], Fax: 0212025294
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2010 11:22