Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de management in domeniul comunicarii si relatiilor publice


Anunt de participare numarul 146821/26.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Adresa postala: str. Amiral Constantin Balescu nr. 18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011954, Romania, Punct(e) de contact: Bordeanu Elena, Tel. +40 213167880, Email: [email protected], Fax: +40 213167864, Adresa internet (URL): www.asfromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate administrativ autonoma
Activitate (activitati)
Altele: reglementarea si supravegherea pietei de capital
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de management in domeniul comunicarii si relatiilor publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 890, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, fiecare contract avand valoare de 296.660 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor de management in domeniul comunicarii si relatiilor publice constau in: servicii de purtator de cuvant, servicii privind coordonarea implementarii stategiei de comunicare externa a autoritatii contractante, servicii de gestionare a relatiilor cu mass-media in situatii de criza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza servicii din domeniul comunicarii si a relatiilor publice.
Valoarea estimata fara TVA: 890, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 17.800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. Contul ASF este: RO83TREZ7005025XXX007370 deschis la ATCPMB. In cazul prezentarii garantiei sub forma de scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 8. Pentru operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/valuta este data publicarii anuntului de participare, la cursul BNR din ziua respectiva. Intrucat procedura este online dovada constituirii garantiei de participare se va incarca pe SEAP, iar documentul original se va transmite la registratura ASF din str. Amiral Constantin Balescu nr. 18, sector 1, Bucuresti, pana la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA - Formularul 9. Modalitatea de constituire a garantiei este in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: buget propiu. Modalitatea de plata: OP in conformitate cu OUG 34/2009 privind rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar - bancare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - formularul 1
2.Declaratie privind eligibilitatea din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - formularul 2
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - formularul 3.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006 - formularul 4. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Dan Radu Rusanu-Presedinte
Calin Georgel-Secretar General
Grecu Nicoleta Melania-Director Directia Juridica
Catrinel Frincu - sef Serv. Comunicare
Elena Bordeanu- inspector Serv. Gestiuni si Achizitii
Frincu Bogdan - sef Serv. Gestiuni si Achizitii
Ioan Victor Tartacuta- Director economic
Butoianu Monica - specialist relatii publice
Dobre Raluca Florentina Ana - sef Serv. Avizare Achizitii5. Fisa de informatii generale - Formularul 5.
Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si la art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura finalizata cu incheierea unui acord cadru de prestare servicii. -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului ? cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constataor trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5. Lista cu subcontractantii si partile din contract subcontractate. Acest document se va introduce in documentele de calificari chiar daca ofertantul nu are subcontractanti pentru prestarea serviciilor.
4. Cerinte privind capacitatea tehnica si profesionala:
a)Purtatorul de cuvant
- Studii superioare in domeniul economic (finante, asigurari, banci, piata de capital), finalizate prin diploma de licenta.- Experienta in media economica (televiziune / radio / presa scrisa / on line) de pana la 3 ani.
b)Cerintele pentru toti ceilalti membri ai echipei
-Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
-Experienta generala de pana la 5 ani;
-Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect / program similar.
3. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, se prezinta declaratia de disponibilitate, semnata de titular ? Formularul 13.
2. Declaratia privind personalul de care dispune operatorul economic prin care sa demonstreze ca poate presta serviciile specificate in caietul de sarcini ? Formularul 10. Pentru personalul implicat in derularea contractului se vor prezenta CV-urile semnate de titulari, datate insotite de documente suport din care sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei. Documentele suport care dovedesc experienta si competenta profesionala: - carti de munca, contracte individuale de munca, contracte de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective /angajamente /acorduri;
- diplome privind specializarea personalului (studii, pregatire profesionala, calificari si atestari profesionale);
- autorizatii/certificate de atestare profesionale/legitimatii aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor sau in lipsa acestora, declaratii din partea expertului privind experienta/certificarile detinute insotite de dovada respectivei certificari, a deciziilor de numire pentru pozitia respectiva si copia documentului de specializare in baza caroras-a realizat numirea.
1. Lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare a serviciilor, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin aunui document / contract / proces verbal de receptie sau a mai multordocumente / contracte / procese verbale de receptie prin care sa se confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de minim 296.660 lei, fara TVA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul 12. Lista cu subcontractantii va cuprinde specializarea fiecaruia confirmata prin semnarea formularului de catre fiecare subcontractant in parte.A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei 2Se prezinta Formularul 13. (daca se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantuilui).Se prezinta Formularul 10. Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului va fi insotita de CV-urile semnate de titulari, datate insotite de documente suport din care sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei.Se prezinta Formularul 6. Documentele / contractele / procesele verbale de receptie prezentate trebuie sa contina mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru calculul echivalentei, se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, respectiv: anul 2012 ? 1 euro = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 4682 lei, pentru anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010 ? 1 euro = 4, 20099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
22%
22
Descriere: Se vor contabiliaza toate recomandarile pentru minimizarea/eliminarea riscurilor, descrise si argumentate. Pentru oferta cu numarul cel mai mare de recomandari de eliminare a riscurilor se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (22 puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula de mai jos
3.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului (cu exceptia riscurilor de forta majora)
23%
23
Descriere: se vor contabiliza toate riscurile relevante identificate privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor proiectului, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica. Pentru oferta cu numarul cel mai mare de riscuri identificate, descrise si argumentate se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (23 puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula de mai jos
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaj egal: daca doua sau mai multe oferte se vor clasa pe primul loc cu punctaj egal, departajarea se va face in functie de pretul ofertei. Va fi declarat castigator ofertantul cu pretul cel mai mic. Daca si pretul va fi egal, departajarea se va face in functie de factorul de evaluare 3, respectiv modalitatile de identificare, descriere si argumentare a riscurilor care pot afecta executia contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Adresa postala: str. Amiral Constantin Balescu nr. 18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011954, Romania, Tel. +40 213167880, Email: [email protected], Fax: +40 213167864, Adresa internet (URL): www.asfromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2013 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer