Licitatie Publica - Servicii de management pentru implementarea proiectului " Centru pentru sustinerea traditiilor bucovinene" cod SMIS 13220 in cadrul Programului operational regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de
Anunt de participare numarul 107849/14.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Grusca, Tel. 0230-212696, interior 167, In atentia: Cristian Grusca, Email: [email protected], Fax: 0230-520593, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de management pentru implementarea proiectului " Centru pentru sustinerea traditiilor bucovinene" cod SMIS 13220 in cadrul Programului operational regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul Primariei Municipiului Suceava, la sediul prestatorului si in teren, pe amplasamentul unde se va derula implementarea proiectului
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de Servicii de management pentru implementarea proiectului ?Centru pentru sustinerea traditiilor bucovinene?, cod SMIS 13220, in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini - Documentatia de atribuire anexata la prezentul anunt de participare
Valoarea estimata fara TVA: 40, 726RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 800 ron; garantie de buna executie: 10% din val.contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 41 %; Buget de stat: 9 %;Buget Local :50 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de ORC; Certificat de inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;Bilant contabil la 31 decembrie 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de minim 81000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani;2.Experienta similara3.Informatii privind dotarile specifice4.Informatii privind resursele umane si structura managementului( Decl. efective medii anuale, Lista cu expertii cheie propusi, curriculum vitae, organigrama echipei)5.standarde asigurare calitate SR EN ISO 9001 sau echivalent;6.standarde de protectie a mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent7.standarde pt sist. de manag. al sec. si prot. muncii OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantii vor face dovada derularii in ultimii 3 ani a unui contr. de serv. simil. incheiat pentru implemen. unui Contr. de finantare semnat intre MDRT prin AM POR si un Beneficiar (organism public sau privat) si finantat prin POR; 2. echipa va fi formata din cel putin: - coordonator implementare/manager proiect;Studii superioarede lunga durata absolvite cu diploma de licenta. Experienta prof.gen de min.10 ani. Exp. prof. specifica de min. 5 ani. Experienta in coord. unei echipe de implementare si/sau consultanta in managementul proiectului Exp. in implementarea proiectelor co-finantate de Uniunea Europeana sau institutii finantatoare internationale, dintre care cel putin un proiect finalizat si in care a avut calitatea de coordonator implementare/ manager proiect. Cunoasterea mecanismelor de implementare a proiectelor cu finantare externa sau dupa caz absolvirea cursurilor in domeniul Managementului de Proiect. - consultant tehnic; Studii superioare universitare de lunga durata in domeniul tehnic ? constructii civile industriale sau agricole. Exp. prof gen de min 10 ani. Exp.prof. minim 5 ani in spec. studiilor, exp. in calitate de consultant tehnic/ inspector/diriginte de santier in proiecte co-finantate de Uniunea Europeana si/sau institutii finantatoare internationale. Cunoasterea mecanis. de implemen a proiectelor cu finantare UE, sau alte instit internat - consultant financiar;Studii sup. de lunga durata in domeniul economic, spec. stiinte ec. Exp prof de spec de minim 3 ani. Cunoasterea mecanismelor de implementare a proiectelor cu finantare UE, sau alte instit. internat. Particip. in managementul/evaluarea proiectelor cu finantare de la UE si/sau instit finant internat, in calitate de expert financiar, din care cel putin unul finalizat. - consultant achizitii; Studii sup. univ de lunga durata in domeniul economic/tehnic/ juridic sau similar relevant. Exp. profes gen de min 5 ani, Certificat/diploma expert in achizitii publice, recunoscut CNFPA sau orice alta institutie echivalenta. Exp. consultant ach.in manag. de proiecte in curs de implementare/finalizate, co-finantate de Uniunea Europeana si/sau instit. finantatoare internationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 14:00
Locul: Primaria municipiului Suceava, bld. 1 Mai, nr. 5A, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana; Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 41 %; Buget de stat: 9 %;Buget Local :50 %
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sec. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava - Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. 0230216321
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Suceava - Serviciul Contencios Administrativ-Juridic
Adresa postala: Bdul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel. 0230212696, Fax: 0230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2010 13:40