Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de management pentru implementarea proiectului REABILITAREA ZONEI CENTRALE A MUNICIPIULUI SUCEAVA PRIN CREARE PARCAJE SUBTERANE, REABILITARE PIETONAL SI STRAZI


Anunt de participare numarul 105251/02.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala:  B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720224, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita Chiru, Tel. 0230-212696, interior 167, In atentia:  Rodica Mihalescu, Email:  [email protected], Fax:  0230-520593, Adresa internet (URL):  www.primariasv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de management pentru implementarea proiectului REABILITAREA ZONEI CENTRALE A MUNICIPIULUI SUCEAVA PRIN CREARE PARCAJE SUBTERANE, REABILITARE PIETONAL SI STRAZI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este asigurarea unui serviciu de management pentru implementarea proiectului ?Reabilitarea zonei centrale a municipiului Suceava prin creare parcaje subterane, reabilitare pietonal si strazi?, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 69, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare - 1380 lei; garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 80, 35 %Buget de stat: 17, 65%Buget Local :2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale; Certificat constatator emis de ORC; CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) va fi de minim 138.000 RON; Bilantul contabil la 31 decembrie 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani;Experienta similara;declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Lista cu expertii propusi; Curriculum Vitae pentru experti;Organigrama echipei: Coordonator implementare/Manager de Proiect, Consultant tehnic, Consultant financiar si Consultant achizitii. ISO 9001; ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente; lista cuprinzand subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantii vor face dovada derularii in ultimii 3 ani a unui contr. de serv. simil. incheiat pentru implemen. unui Contr. de finantare semnat intre MDRT prin AM POR si un Beneficiar (organism public sau privat) si finantat prin POR;2. echipa va fi formata din cel putin: - coordonator implementare/manager proiect;Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta. Experienta prof.gen de min.10 ani. Exp. prof. specifica de min. 5 ani.Experienta in coord. unei echipe de implementare si/sau consultanta in managementul proiectului Exp. in implementarea proiectelor co-finantate de Uniunea Europeana sau institutii finantatoare internationale, dintre care cel putin un proiect finalizat si in care a avut calitatea de coordonator implementare/ manager proiect.Cunoasterea mecanismelor de implementare a proiectelor cu finantare externa sau dupa caz absolvirea cursurilor in domeniul Managementului de Proiect.- consultant tehnic;Studii superioare universitare de lunga durata in domeniul tehnic ? constructii civile industriale sau agricole. Exp. prof gen de min 10 ani. Exp.prof. minim 5 ani in spec. studiilor, exp. in calitate de consultant tehnic/ inspector/diriginte de santier in proiecte co-finantate de Uniunea Europeana si/sau institutii finantatoare internationale. Cunoasterea mecanis. de implemen a proiectelor cu finantare UE, sau alte instit internat- consultant financiar;Studii sup. de l. durata in domeniul economic. Exp prof de spec de minim 3 ani.Cunoasterea mecanismelor de implementare a proiectelor cu finantare UE, sau alte instit. internat. Particip. in managementul/evaluarea proiectelor cu finantare de la UE si/sau instit finant internat, in calitate de expert financiar, din care cel putin unul finalizat.- consultant achizitii;Studii sup. univ de l. durata in domeniul economic/tehnic/ juridic sau similar relevant. Exp. profes gen de min 5 ani, Certificat/diploma expert in achizitii publice, recunoscut CNFPA sau orice alta institutie echivalenta.Exp. consultant ach.in manag. de proiecte in curs de implementare/finalizate, co-finantate de Uniunea Europeana si/sau institutii finantatoare internationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2010 12:30
Locul: primaria municipiului Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230.216.321, Fax:  0230.524.022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiuuil Suceava - Serv. Contencios Administrativ Juridic
Adresa postala:  Blvd. 1 Mai nr 5A, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720224, Romania, Tel. (0230) 212 696, Fax:  (0230) 520593
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2010 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer