Licitatie Publica - Servicii de management si consultanta
Anunt de participare numarul 125584/06.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dumesti (Primaria Comunei Dumesti)
Adresa postala: localitatea Dumesti, judetul Iasi, Localitatea: Dumesti, Cod postal: 707185, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Sabaiduc, Tel. 0232322020, Email: [email protected], Fax: 0232322020, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de management si consultanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Comuna Dumesti, Comuna Aroneanu, Comuna Horlesti- Jud. Iasi, Timisoara, Jud. Timis
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de management si consultanta pentru implementarea Proiectului ? Masuri active pentru prevenirea abandonului scolar? finantat prin POSDRU - FSE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de management si consultanta pentru implementare proiect - asigurare echipa experti.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 352, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare este de 47.040 lei, OP, scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca comerciala, instrument de garantare emis de o institutie bancara sau de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile - Fondul Social European si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta
Certificat Cazier judiciar pentru administratorul (administratorii societatii)sau declaratie pe proprie raspundere
Certificat cazier judiciar al societatii comerciale sau declaratie pe proprie raspundere
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabileaferente exercitiilor financiare ale ultimilor 3 ani (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinte obligatorii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Experienta similara ? unul sau mai multe contracte (finalizate sau in derulare) avand acelasi obiect ? consultanta si management implementare proiectefinantate din fonduri europene, valoare cumulata echivalenta cu val. estimata a contractului.
Declaratie si lista cuprinzand echipamente tehnice si resurse pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat;pentru ultimii 3 ani de activitate
Lista expertilor propusi pentru indeplinirea contractului
CV europass completat de experti
Declaratii de exclusivitate si disponibilitate completata de fiecare expert propus
Manager proiect, Asistentmanager, Consilier juridic, Responsabil financiar, Responsabil formare-profesionala, Responsabil regional- 2 experti, Responsabil consiliere-mediere- 4 experti, Responsabil informare-publicitate- 2 experti, Responsabil monitorizare, Expert achizitii
Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora
Declaratie privind respectarea normelor de sanatate si securitate in muncaCertificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinte obligatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Situatia personala?25 puncte, Situatiaeconomico-financiara?20 puncte, Capacitatea tehnica si/sau profesionala?45 puncte, Standarde de asigurare a calitatii?10 puncte.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
30
Descriere: Componenta financiara
2.
Calitatea metodologiei si abordarii tehnice
20%
20
Descriere: Elemente metodologice de implementare
3.
Calitatea planului de lucru - graficul de prestare a serviciilor
10%
10
Descriere: Detaliere activitati -Grafic Gantt
4.
C. Calitatea managementului si ultilizarii resurselor umane
25%
25
Descriere: Alocare resurse umane
5.
D. Explicarea riscurilor si ipotezelor care afecteaza executia contractului
15%
15
Descriere: identificarea si evaluarea riscurilor
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU- finantat prin FSE, Axa 2, DMI 2.2
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Dumesti- Primaria Comunei Dumesti
Adresa postala: Comuna Dumesti, Jud. Iasi, Localitatea: Dumesti, Cod postal: 707185, Romania, Tel. 0232.322.020, Email: [email protected], Fax: 0232.322.020
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 12:52