Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de management si implementarea activitatilor pentru proiectul « ?Servicii integrate de formare pentru asistenta sociala a persoanelor vulnerabile pentru integrarea acestora pe piata muncii? » ID Proiect POSDRU/96/6.2/S/62487


Anunt de participare numarul 137604/28.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL REGIONAL DE FORMARE CONTINUA PENTRU ADMINISTRATIA PUBLICA LOCALA BUCURESTI
Adresa postala: STR. OCCIDENTULUI NR.14, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010983, Romania, Punct(e) de contact: MARILENA TUDOR, Tel. +40 213108963, Email: [email protected], Fax: +40 213125270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: Centrul gestioneaza si ofera cursuri in vederea realizarii reconversiei profesionale.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de management si implementarea activitatilor pentru proiectul« ?Servicii integrate de formare pentru asistenta sociala a persoanelor vulnerabile pentru integrarea acestora pe piata muncii? » ID Proiect POSDRU/96/6.2/S/62487
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: BucurestiCod NUTS RO321 sauCentrul Regional de Formare Continua pentru Administratia Publica Locala Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de management si implementarea activitatilor pentru proiectul ?Servicii integrate de formare pentru asistenta sociala a persoanelor vulnerabile pentru integrarea acestora pe piata muncii? » ID Proiect POSDRU/96/6.2/S/62487
Prestatorul de servicii va pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa formata din experti pentru perioada de derulare a contractului, in vederea asigurarii managementului proiectului mentionat in prezenta documentatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de management si implementarea activitatilor pentru proiectul ?Servicii integrate de formare pentru asistenta sociala a persoanelor vulnerabile pentru integrarea acestora pe piata muncii? » ID Proiect POSDRU/96/6.2/S/62487
Prestatorul de servicii va pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa formata din experti pentru perioada de derulare a contractului, in vederea asigurarii managementului proiectului mentionat in prezenta documentatie.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 556, 323RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 31.126 lei.Garantia de participare, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, poate fi constituita: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, . Instrumentul de garantare trebuie sa fie irevocabil si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.- fie prin virament bancar in contul : CRFCAPL BucurestiCod fiscal 7867450RO67TREZ7015005XXX010536 deschis la Trezoreria sector 1 BucurestiDovada in original a constituirii acestei garantii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantie de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Neprezentarea pana la ora si data deschiderii ofertelor a dovezii constituirii garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 89 alin 2 din HG. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, si devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare Fonduri Externe Nerambursabile ? Fondul Social EuropeanProiect finantat din Programul Operational Dezvoltarea Resurselor UmaneBUGETUL DE STAT PE ANII 2011 - 2014
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta
Cazier judiciar pentru administrator(i)Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.
Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratia ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
? Marin TRAISTARU ? Director executiv CRFCAPL
? Marilena TUDOR ? Expert CRFCAPL
? Elena CONSTANTINESCU ? Consilier ANFP
? Daniel MIHAILESCU ? Expert ANFP
? Monica MARIN ? Manager public ANFP
? Carmen BODE ? Manager public ANFP
? Ramona BERE ? Expert ANFP
? Ana TANASIE - Avocat Certificatul constatator - -copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a) faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri ?Activitati de consultanta pentru afaceri si management? - COD CAEN 7022b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale media anuala a cifrei de afaceri globala a ofertantului trebuie sa fie de cel putin: 3.000.000 lei sau echivalent
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: ultimii 3ani(2009, 2010, 2011)
Valorile vor fi exprimate in lei.
ANUL CURS
RON/EURO
2009 4.2373
2010 4.2099
2011 4.2379
in situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de actvitate.
Se vor prezenta in copie, certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal., vizate si inregistrate de organele competente.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va pr ezenta aceste documente.
in cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv coordonatorul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Lista principalelor contracte de Servicii generale de consultanta in management, prestate in ultimii 3 ani.
Se vor prezenta maxim 15 contracte.
Se vor atasa documente suport (copii dupa informatiile relevante din contracte, recomandari datate, semnate si parafate de emitent, documente constatatoare sau echivalent)
Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiariOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada prestarii a:
- cel putin unui (1) contract de Servicii generale de consultanta in management, finalizat, (se vor lua in considerare prevederile art. 13 din Ordinul ANRMAP 509/2011), cu o valoare care sa reprezinte echivalentul a 1.500.000 lei (fara TVA), sau prezentarea de documente care sa certifice indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 3
Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
Pe perioada de derulare a contractului, in cazurile foarte bine justificate, expertii prevazuti de catre ofertant in Formularul B7B pot fi inlocuiti, doar cu acordul beneficiarului, cu alte persoane care sa indeplineasca intocmai cerintele de calificare prevazute in documentatia de atribuire
Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personalul de specialitate si expertii care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului):
EXPERTI CHEIE
Manager de proiect
Cerinte:
-studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta
-certificare ca manager de proiect
-experienta generala de minim 5 ani
-experienta ca manager de proiect in cel putin 1 proiect cu finantare interna/externa, din fonduri publice/private, dus la bun sfarsit (se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011)
-experienta in utilizarea unui program software de management de proiect
2. Asistent de proiect 1
Cerinte:
-studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta-experienta generala de minim 4 ani
-experienta intr-o pozitie similara in cel putin 1 proiect cu finantare interna/externa, din fonduri publice/private, dus la bun sfarsit (se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011
3. Asistent de proiect 2
Cerinte:
-studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta-experienta generala de minim 4 ani
-experienta intr-o pozitie similara in cel putin 1 proiect cu finantare interna/externa, din fonduri publice/private, dus la bun sfarsit (se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011)
4. Experti coordonatori formare
- 3 persoane
Cerinte:
-studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta-experienta profesionala generala minim 5 ani-certificare ca formator atestat CNFPA;
-experienta intr-o pozitie similara in cel putin 1 proiect cu finantare interna/externa, din fonduri publice/private, dus la bun sfarsit (se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011)
5. Responsabil financiar
Cerinte:
-studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic-experienta generala in domeniul economic de minim 3 ani-experienta intr-o pozitie similara in cel putin 1 proiect cu finantare interna/externa, din fonduri publice/private, dus la bun sfarsit (se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011),
EXPERTI NON-CHEIE1. Secretar de proiect
Cerinte:
- studii medii
- experienta generala in activitati de secretariat, tehnoredactare, comunicatii etc.
2. Expert comunicare
Cerinte:
-studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta-experienta relevanta in domeniul organizarii de evenimente de minim 1 an sau experienta in domeniulcomunicarii in cadrul a cel putin 1 proiect cu finantare interna/externa, din fonduri publice/private, dus la bun sfarsit (se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011),
3. Expert IT
Cerinte:
-studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul IT-experienta in domeniul IT de minim 1 an (cunostinte e-learning; ActionWeb sau un program similar) sau participare intr-o pozitie similara intr-un proiect cu finantare interna/externa, din fonduri publice/private, dus la bun sfarsit (se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011),
Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiaraA.Punctajulpentru oferta financiara se acorda astfel: 1.Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat respectiv 40 de puncte; 2. Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: Pf(n) =(pretminim /pretofertat ) x 40 Unde, Pf(n) - punctajul ofertei financiare evaluate; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret ofertat - pretui ofertat de operatorul economic pentru care se calculeazapunctajul
2.
propunere tehnica
60%
Descriere: Detalierea aplicarii algoritmului de calcul al punctajului pentru propunerea tehnica se gaseste in Sectiunea IV.4.1?Modul de prezentare a propunerii tehnice
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
514/10.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2012 13:00
Locul: str. Occidentului, nr. 14, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor conform art. 33 alin. (2) din H.G. 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect co-finantat din Fondul Social European Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 91, 41 % si din bugetul de stat 8, 59 %
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic. (Programul se poate descarca de pe site-ul furnizorilor de kit-uri de semnatura electronic)Oferta care obtine punctajul final cel mai mare va fi declarata castigatoare.In cazul in care, ca urmare a insumarii punctajului tehnic cu punctajul financiar, 2 sau mai multe oferte au obtinut punctaj final egal, oferta care va fi declarata castigatoare, dintre acestea, va fi oferta ce are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul Centrului Regional de Formare Continua pentru Administratia Publica Locala Bucuresti
Adresa postala: Str. Occidentului, nr.14, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010981, Romania, Tel. +40 213108963, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213125270, Adresa internet (URL): http: //www.crfb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer