Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de managementul proiectului si dirigentie de santier in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in orasul Mizil, judetul Prahova?


Anunt de participare numarul 136836/21.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULMIZIL
Adresa postala: B-dul. Unirii nr.14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul managementul proiectelor, Tel. +40 244250551, In atentia: Petronela Sturz, Email: [email protected], Fax: +40 244250551, Adresa internet (URL): www.primaria-mizil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: -, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 213032997, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA ORASULUI MIZIL
Adresa postala: B-dul Unirii, Nr 14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 244250027, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: +40 244251120, Adresa internet (URL): www.primaria-mizil.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii de administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de managementul proiectului si dirigentie de santier in cadrul proiectului?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in orasul Mizil, judetul Prahova?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Localitatea Mizil, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultantul va presta servicii de management al proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Orasul Mizil, jud. Prahova? pentru indeplinirea obiectivelor proiectului. De asemenea, consultantul va asigura servicii de dirigentie de santier a lucrarilor efectuate in cadrul proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipa de proiect ce va asigura managementul proiectului va fi constituita din urmatorii experti cheie:
- Expert juridic (8 luni)
- Expert financiar (23 luni)
- Expert tehnic (23 luni)
- Expert vizibilitate si comunicare (23 luni)
In ceea ce priveste dirigentia de santier, pozitiile din cadrul echipei si perioada de activitate sunt:
- Manager de proiect (12 luni)
- Diriginte de santier ? drumuri (6 luni)
- Diriginte de santier ? electrice (10 luni)
- Diriginte de santier ? civile (6 luni)
- Diriginte de santier ? calitate (6 luni)
- Diriginte de santier ? rezistenta materialelor (8 luni)
- Expert ? cantitati lucrari (12 luni)
Valoarea estimata fara TVA: 566, 345RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ?90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 11.000 LEI si se va constitui in conformitate cu HG nr. 925/2006, art 86 alin. (1). Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante, comunicat la cererea ofertantului;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.346, 34 LEI, conform art. 2781*) alin. (1), lit. d) din OUG 34/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 15.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88Garantia de Participare va fi prezentata in original, in limba romana. Garantia de participare, in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Garantia de participare poate fi prezentata impreuna cu oferta sau poate fi depusa personal inainte de deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, va fi in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In situatia in care instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari este recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca ori de o societate de asigurari din Romania.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2)din H.G. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat din bugetul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Orasul Mizil, judetul Prahova?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular nr. 1;
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 4;
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular nr. 5. Numele persoanelor care intra sub incidenta art. 69 indice 1 sunt mentionate in Anaxa 1 la Formularul 5.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local fata de bugetul local, si pentru toate punctele de lucru declarate sau echivalent din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii.
In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conform. cu orig.
Ofertan?ii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Operatorul economic va prezenta o imputernicire sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (in original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Copie Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Ofertantul sau, in cazul asocierii, cel putin liderul asocierii, trebuie sa aiba ca domenii de activitate cele cu codul CAEN 7022 si 7112, conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care operatorul economic isi are sediul.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.
Pentru persoane juridice/ fizice straine se vor depune:
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.
NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de elaborare a lucrarii, pana la plata lucrarii.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.
Disponibilitatea de sustinere a prestatiei va trebui sa contina suma si perioada.
Suma pe care ofertantul trebuie sa faca dovada ca o va indisponibiliza este de 147.000 lei pentru o perioada de 6 luni.
Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011 (insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente), in copie semnata in conf.cu originalul. vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente; acestea vor fi prezentate in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pefiecare pagina. In cazul in care pentru anul 2011 exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2009, 2010, 2011, trebuie sa fie de minim 1.132.000 lei.
Ratele medii anuale BNR utilizate pentru conversia cifrei de afaceri in EURO sunt: 2011 ? 1 EURO = 4, 2379 lei; 2010 ? 1 EURO = 4, 2099 lei; 2009 ? 1 EURO = 4, 2373 lei; 2008 ? 1 EURO = 3, 6827 lei
Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul).?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Ofertantii vor prezenta lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani data limita de depunere a ofertelor, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara serviciilor de prestat in contract, insotite de recomandari.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa prezinte maxim 2 contracte care fiecare sa confirme prestarea, in ultimii 3 ani, de servicii de managementul proiectelor cu finantare europeana in valoare de minim 254.000 lei si maxim 2 contracte care fiecare sa confirme prestarea, in ultimii 3 ani, de servicii de dirigentie santier pentru lucrarilor de construc?ie a unui sistem ce valorifica resurselor regenerabile de energie, in valoare de minim 311.000 lei.Nota: In cazul in care contractele contin clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.
In cazul in care contractele sunt exprimate in Euro, se vor folosi ratele medii anuale BNR: 2011 ? 4, 2379; 2010 - 4, 2099; 2009 - 4, 2373; 2008 - 3, 6827; 2007 - 3, 3373; 2006 - 3, 5245
Declaratie privind asigurarea tehnica propusa a se utiliza pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
Personal
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului)
Este obligatoriu ca din echipa de proiect sa faca parte cel putin:
Fiecare expert va indeplini in mod individual cerintele minime de mai jos. Nu se vor lua in considerare cerintele indeplinite prin cumulul experientei expertilor.
A. Pentru prestarea serviciilor de managementul proiectului
1) Expert juridic ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic? Abilitati de utilizare a calculatorului
Experienta profesionala relevanta:
? Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta
? Minim 3 ani experienta ca expert juridic
2) Expert financiar ? 1 persoana
Calificari si abilitati? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic
? Abilitati de utilizare a calculatorului
Experienta profesionala relevanta
? Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta
? Minim 3 ani experienta in managementul financiar al proiectelor de investitii.
3) Expert tehnic ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic, relevant in domeniul proiectului
? Abilitati de utilizare a calculatorului
Experienta profesionala relevanta:
? Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta
? Sa fi lucrat in calitate de expert tehnic in cel putin 1 proiect de constructie a unui sistem ce valorifica resurselor regenerabile de energie
4) Expert vizibilitate si comunicare ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic, relatii publice, jurnalism? Abilitati de utilizare a calculatorului
Experienta profesionala relevanta:
? Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta
? Minim 3 ani experienta specifica n domeniul comunicarii
B. Pentru prestarea serviciilor de dirigentie de santier
1) Manager de proiect ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic sau economic
? Studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect (cod COR 241919 sau echivalent)
? Abilitati de utilizare a calculatorului
Experienta profesionala relevanta:
? Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta? Minim 3 ani experienta ca lider de echipa in supervizare/dirigentie de santier
2) Diriginte de santier Drumuri ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatorului
? Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 3.3 Drumuri, poduri, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local, conform Ordinului MDRT 1496/2011
3) Diriginte de santier Instalatii electrice ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatorului? Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 8.1 Instalatii Electrice, conform Ordinului MDRT 1496/2011
4) Diriginte de santier Constructii Civile ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatorului? Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 2.2 Constructii civile, industriale si agricole ?Categoria de importanta C, conform Ordinului MDRT 1496/2011
5) Diriginte de santier pentru supervizarea respectarii prevederilor de Asigurare a Calitatii? 1 persoana
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatorului? Certificare pe domeniul asigurarea calitatii
6)Diriginte de santier Rezistenta materialelor ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatorului? Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 1. Produse pentru constructii, conform Ordinului MDRT 1496/2011
7) Expert - Inginer de cantitati? 1 persoana
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatoruluiExperienta profesionala relevanta:
? Minim 3 ani experienta ca inginer de cantitati pe proiecte de valorificare a resurselor regenerabile de energie.
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul). ?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 190 din OUG 34/2006.
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care oferta include subcontractanti, se vor furniza informatii despre acestia, dupa cum urmeaza: denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul / subcontractantii;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, ca la incheierea contractului de achizitie publica, sa prezinte contractele incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Informa?ii privind asocierea operatorilor economici
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.
In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere in original cu semnaturile autentificate.
In cazul in care un operator economic, participant la procedura de achizitie, se asociaza cu alt operator economic ce se angajeaza sa intocmeasca documentatia tehnica atunci acesta va respecta clauzele solicitate prin caietul de sarcini referitor la acest aspect.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cerintelor privind cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, conform prevederilor art. 16(2) din Legea 346/2004, este necesar ca fiecare dintre asociati sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte o declaratie in acest sens.
Conformarea cu cerintelle standarduluiprivind sistemele de management al calitatiiISO 9001 sau echivalent.
Ofertantul trebuie sa fie acreditat in domeniile consultanta si supervizare.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de manangement al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.
Conformarea cu cerintele standardului privind sistemele de management al mediului ISO 14001 sau echivalent.
Ofertantul trebuie sa fie acreditat in domeniile consultanta si supervizare.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de manangement al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (70 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1n = (Pretul minim /Pretul ?n?) x 70 puncte, unde: - ?P1n? reprezinta punctajul realizat de Ofertantul ?n? in urma evaluarii ofertei acestuia conform factorului 1 de evaluare; - ?Pre?ul minim? reprezinta pretul cel mai mic dintre preturile ofertelor evaluate; - ?Pretul ?n?? reprezinta pretul oferit de ofertantul ?n?Preturile care se compara sunt preturile totale in lei prezentate in Formularul de oferta pentru prestarea integrala a serviciilor, exclusiv TVA.
2.
Numarul de experti secundari
30%
Descriere: Expertii secundari sunt definiti la pct. VI.3. din prezenta Fisa de date. Numarul minim de experti cheie este de 2, iar numarul maxim este de 7. Ofertele cu un numar de experti secundari mai mic de 2 vor fi declarate neconforme. Ofertele in care numarul de experti secundari va depasi numarul maxim nu vor fi punctate suplimentar.Ofertele in care se justifica prezenta a 2 experti secundari vor primi 5 puncte, pentru 3 experti se vor acorda 10 puncte, pentru 4 experti se vor acorda 15 puncte, pentru 5 experti 20 puncte, pentru 6 experti secundari se vor acorda 25 puncte, iar pentru 7 experti secundari se vor acorda 30 puncte.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16190/09.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 11:00
Locul: Primaria Oras MizilJud. Prahova B-dul Unirii nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL Cresterea competitivitatii economice, AXA PRIORITARA 4 Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii, in contextul combaterii schimbarilor climatice
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Expertii secundari sunt experti desemnati de ofertant pentru indeplinirea contractului, altii decat expertii cheie solicitati prin fisa de date si caietul de sarcini, care asigura, alaturi de expertii cheie, realizarea activitatilor descrise in caietul de sarcini ca facand obiectul contractului si care au calificare, abilitati si experienta profesionala relevanta, similare celor incluse in descrierea expertilor cheie. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca prin acesti expertisunt asigurate toate expertizele necesare pentru indeplinirea activitatilor contractului si sa justifice in mod corespunzator necesitatea acestor experti.In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Orice ofertant are dreptul de a-si modifica sau retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunere.Ofertele care au fost depuse dupa ziua si ora limita de depunere sau au fost depuse in alt loc decat adresa indicata in fisa de date a achizitiei se returneaza ofertantului fara a fi deschise.Conform art. 11, alin. (.9) din HG 925/2006 cu modificari si completari, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare solicitate prin prezenta documentatie. Declaratia va fi insotita de o anexa in care se mentioneaza modul concret de indeplinire a cerin?elor solicitate. Documentele mentionate in aceasta anexa trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.La data semnarii contractului ofertantul desemnat castigator va prezenta Fisa de indentificare financiara - Formularul nr. 21 - care sa identifice contul sau bancar
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termenele prevazute de articolul 256 indice 2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI MIZIL
Adresa postala: B-dul Unirii, Nr 14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Tel. +40 244250027, Email: [email protected], Fax: +40 244251120, Adresa internet (URL): www.primaria-mizil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer