Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de managment pentru proiectul ?Parc Regional de Agrement Turistic si Sportiv ?Cornisa?Botosani?


Anunt de participare numarul 143325/26.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii Publice, Tel. +40 0231530143/103/+40 0231515142, In atentia: d-nei.Anitei Daniela, Email: [email protected], Fax: +40 0231515142/+40 0231531595, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de managment pentru proiectul ?Parc Regional de Agrement Turistic si Sportiv ?Cornisa?Botosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru managementul proiectului; ?Parc Regional de Agrement Turistic si Sportiv ?Cornisa?Botosani?, finantat prin Programul Operational Regional, Axa Prioritara 5 ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.2. ?Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultantanta pentru asigurarea unui management eficient pentru implementarea proiectului, managementul de proiect actionand ca reprezentant al beneficiarului in scopul realizarii obiectivelor si indicatorilor din Cererea de finantare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 428, 570RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 10000 lei. Pt.calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data de 05.03.2013.Perioada de valab.a GP = perioad. de valab. a ofertei, respectiv90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valab. ofertei perioada de valab.a GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP se const. in conf. cu preved. art.86 din HG 925/2006 prin: - virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si ptr. perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-aunui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trezoreria Botosani, CUI-3372882), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
-Autorit. contractanta are dreptul de a retine G.P. insituatiile prev.la art. 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, Autorit. Contract. va retinecontestatorului din G.P. conform. prevederile art.278^1, alin (1) , lit.b) din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contract., urmatoarea suma: 5208, 56 lei. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced. de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, -vor prez. anexatGP o Decl. pe propria raspund. privind incadr. intreprinderii in categ. I.M.M. Cuantumul Garantiei de buna executie constituiteva fi de10% din pretulcontractului fara TVA. In cazul ofert IMM conf Legii nr. 346/2004 gar de buna exec se const in proc de 50%. Mod de const a Gar de buna exec in conf cu preved. art. 90 din HG 925/2006: -Printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig.Daca partile convin, gar de buna exec se poate const si prin retineri succesive. In acest caz, contractant are oblig de a deschide la Unit Trez Statdin cadrul org. fiscal competent un cont la dispoz AC conf art. 90 alin (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modific. si complet. ulterioare. Suma init care se dep de catre contract in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr. Garantia de buna executiese va elibera/restitui de catre autoritatea contractanta in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
-Completarea Formularului6 din Sectiune Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006).
Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea Formularului 5 din Sectiunea formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;3.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(doar pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului).- Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?; Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului F5 si a certificatelor de atestare fiscala).
- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ).Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea Formularului 8 din Sectiunea Formulare-?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularului 7 din Sectiunea Formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea proceduriide achizitie publica respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri sunt: Portariuc Ovidiu Iulian ? primar, Zaiceanu Adriana -administrator public, Iliuta Viorel-viceprimar, Andrei Cosmin-Ionut ? viceprimar, Apostu Ioan -secretar, Sanduc Valerian -Director Economic, Anitei Daniela -sef Birou Achizitii Publice, Ciubotariu Maria-consilier achizitii publice, Munteanu Constantin-consilier achizitii publice, Roscanieanu Luminita-consilier achizitii publice, Gheorghita Mirela-sef Serviciu Contabilitate, Gagiuc Simona-consilier financiar, Mitu Florin-sef Serviciu Investitii, Durduc Gheorghe-consilier investitii, Rusu Doina-consilier investitii, Kohut Mihaela-consilier investitii, Neica Oana-sef Serviciu Mangement Proiecte, Munteanu Bogdan-consilier juridic, Alexa Catalin Virgil-consilier local, Apostoliu Eugen-Sorin-consilier local, Bosovici Calin?George-consilier local, Buliga Marius-consilier local, Cristescu Marius-consilier local, Furtuna Corneliu-Daniel-consilier local, Ghiorghita Florin Ioan-consilier local, Hunca Mihaela-consilier local, Iavorenciuc Gheorghe-consilier local, Lebada Radu-consilier local, Lupascu Catalina-Camelia-consilier local, Malancea Radu-consilier local, Nica Tereza-consilier local, Onisa Paul-consilier local, Petrusca Ady-consilier local, Plesca Stelian-consilier local, Simion Aura-consilier local, Tincu Mihai-consilier local, Turcanu Eugen Cristian-consilier local, Ursuleanu Gheorghe-Florentin-consilier local, Bucsinescu Lidia-consilier localAtentie;In cazulunui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecaremembru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Note:
1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.
2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizatasi legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1A. Persoane juridice/fizice romane
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
Ofertantul va prezenta:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu date actualizate, din care sa rezulteca: a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.
b) -Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertelor.Atentie:
a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORNC.
b. Certificatul constatator va fi prezentatin original , copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? .
c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta are dreptul de a solicitaca asocierea sa fie legalizataB. Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Pentru persoanele juridice straine : Cerinta minima obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere -prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru:
a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.
b. ? inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Atentie:
a. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizatasi legalizata aacestora in limba romana.
b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani pentru sustinerea cifrei medii de afaceri globale declarate sau prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului
Cifra medie de afaceri globaladin cel mult ultimii 3 ani.
Cerinta minima de calificare:
Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 anisa fie cel putin egala cu suma de2.800.000 lei.
Atentie!
a.Conversia leu-valuta se face prin raportareala cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.- cursul mediu BNR leu/europentru anul 2010 este 4, 2099 lei- cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2011 este 4, 2379 lei.- cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2012 este 4, 4560 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrat de organele competente in conformitate cu prevederile legale pentru sustinerea cifrei medii de afaceri globale declarate sauprezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului conform prevederilor 185 alin.(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Atentie: a. Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.b. Ofertantii nerezidenti vor prezentadocumentele in original copie legalizatasau copie lizibila cu mentiune ? conform cu originalul?insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata acestora in limba romana.Note: a. Capacitatea economico-financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186, alin. 1, 2, 3 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul dat, persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este obligata sa prezinte urmatoarele documente: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) ? Conform Formularului din sectiune Formulare.2. Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Angajament Tert sustinator financiar, incheiat in forma autentica.4. Documente care sa confirme sustinerea ofertantuluiSe solicita: completarea Formularului9 -Fisa de informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afaceri globala din cel multultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare : Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 anisa fie cel putin egala cu suma de2.800.000 lei.Atentie: a.Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri.b. Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifrei de afaceri, stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea nr.346/2004.c. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceriva fi indeplinitain intregimede catre un singur tert sustinator conform Anexei nr.2la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011.d. La evaluarea capacitatii economico ?financiare a ofertantuluinu se ia in considerare situatia economica finaciara a eventualilor subcontractanti.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.9
Infomatii privindsubcontractarea
Declaratie privind listasubcontractorilor si partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de acestia.
In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicitala incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Cerinta nr. 8
- Declaratie privind Lista asociatilor si partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite deacestia.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractantasolicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractantela datasemnarii contractului.
Cerinta nr. 7
Consilier juridic
Capacitatea tehnica
Absolvent de studii superioare juridice (se va prezenta copie diploma sau echivalent)
Experienta profesionala specifica
Cel putin 3 ani experienta profesionala in domeniul juridic.
cerinta nr.6
EXPERT FINANCIAR
Capacitatea tehnica
Absolvent de studii superioare economice (se va prezenta copie diploma sau echivalent)
Experienta profesionala specifica
3 ani experienta profesionala ca expert financiar
cerinta nr. 5
EXPERT TEHNIC
Cerinte:
Capacitatea tehnica
Absolvent de studii tehnice superioare (se va prezenta copie diploma sau echivalent)
Experienta profesionala specifica
3 ani experienta profesionala in domeniul tehnic
Cerinta nr.4
Expert fonduri structurale
Absolvent de studii tehnice superioare / economice / juridice (se va prezenta copie diploma sau echivalent)
Experienta profesionala specifica
3 ani experienta profesionala in activitati de implementare de proiecte .
Cerinta nr. 3
Expert principal 1 ? MANAGER DE PROIECT
Responsabilitate totala ? Managementul contractului de servicii ? Raportare, etc.
Cerinte:
Capacitatea tehnica
Absolvent de studii tehnice superioare / economice / juridice (se va prezenta copie diploma sau echivalent)
Detinere de competente in domeniul managementul de proiect ( dov.prin certificari prof.nationale COR 241919 sau echivalent)
Experienta profesionala specifica
3 ani experienta profesionala in activitati de implementare de proiecte
Cerinta nr. 2
Declaratii privind capacitatea profesionala si dotarea cu personal de specialitate
1.-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor;
2.- Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea prestarii serviciului.
Cerinta nr. 1
Experienta similara
1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita dedepunere aofertelor. Lista principalelor serviciisimilare solicitatava contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.Prezentarea a cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie/recomandare/ document constatator care sa confirme prestareaserviciilor demanagement in ultimii 3 ani calculati pana la data limita dedepunere aofertelor, cu o valoarea minima de 1.400.000 lei fara TVA.Nota!In situatia in care ofertantul alege demonstrarea experientei similare prin prezentarea de contract/ contracte, acestava prezenta in copiilizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? paginile relevante din contractul/contractele care se doresc a fi luate in considerare pentru demonstrareaexperientei similare, din care sa reiasa urmatoarele: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului si pagina finala cusemnaturi ;
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001 sau echivalent.
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 11 ? din SectiuneaformulareAceasta lista va fi insotita si de acordurilede subcontractare-Formularul 23- Acord desubcontractare- din Sectiune formulareIn cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicitala incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 11? Declaratie privind Lista asociatilor si a subcontractorii si parte/partile din contract care sunt indeplinite de acestia. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere-Formularul 4 - Acord de asociere-din Sectiune formulare.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea.Autoritatea contractantasolicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractantela datasemnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuniin numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului.Acordul de asociere va indica participarea (in procente) la prestarea serviciilor si tipul de servicii care urmeaza a fi prestate de fiecare dintre parteneri in cadrul parteneriatului.Nota: a. In cazul unei asocieri capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.Se va prezenta orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (CV/contract de munca, Contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).-copie diploma de studii conform cu originalul, -copie certificat prof.nationale ( COR 241919 sau echivalent)- CV europass- Declaratie de disponibilitate semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta, pentru perioada specificata in Graficul de implementare conform Caietului de SarciniNOTA: O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan. Lista expertilor nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pt indeplinirea optima a caietului de sarcini si pe care sa ii precizeze in oferta tehnicaSe va prezenta orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (CV/contract de munca, Contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).-copie diploma de studii conform cu originalul, -copie certificat prof.nationale ( COR 241919 sau echivalent)- CV europass- Declaratie de disponibilitate semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta, pentru perioada specificata in Graficul de implementare conform Caietului de SarciniNOTA: O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan. Lista expertilor nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pt indeplinirea optima a caietului de sarcini si pe care sa ii precizeze in oferta tehnicaSe va prezenta orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (CV/contract de munca, Contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).-copie diploma de studii conform cu originalul, -copie certificat prof.nationale ( COR 241919 sau echivalent)- CV europass- Declaratie de disponibilitate semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta, pentru perioada specificata in Graficul de implementare conform Caietului de SarciniNOTA: O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan. Lista expertilor nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pt indeplinirea optima a caietului de sarcini si pe care sa ii precizeze in oferta tehnicaSe va prezenta orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (CV/contract de munca, Contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).-copie diploma de studii conform cu originalul, -copie certificat prof.nationale ( COR 241919 sau echivalent)- CV europass- Declaratie de disponibilitate semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta, pentru perioada specificata in Graficul de implementare conform Caietului de SarciniNOTA: O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan. Lista expertilor nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pt indeplinirea optima a caietului de sarcini si pe care sa ii precizeze in oferta tehnicaSe va prezenta orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (CV/contract de munca, Contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).-copie diploma de studii conform cu originalul, -copie certificat prof.nationale ( COR 241919 sau echivalent)- CV europass- Declaratie de exclusivitate si disponibilitate semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta, pentru perioada specificata in Graficul de implementare conform Caietului de SarciniNOTA: O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan. Lista expertilor nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pt indeplinirea optima a caietului de sarcini si pe care sa ii precizeze in oferta tehnica1. Completarea si prezentarea Formularului 16 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani?;2.Completarea si prezentarea Formularului 17 ?Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil de modul de indeplinire al contractului de servicii?.1.- Completarea si prezentarea Formularului 10?Declaratie + Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3ani calculati pana la data depunerii ofertelor;2. Prezentarea a cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie/recomandare/ document constatatoare care sa confirme prestarea serviciilor de management in ultimii 3 ani calculati pana la data limita dedepunere aofertelor.In situatia in care ofertantul alege demonstrarea experientei similare prin prezentarea decontract/contracte, acestava prezenta in copiilizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? paginile relevante din contractul/ contractele care se doresc a fi luate in considerare pentru demonstrareaexperientei similare, din care sa reiasa urmatoarele: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului si pagina finala cusemnaturi ;3.-Completareaformularului deExperienta similara Formularul 12-pentru fiecare contractde serviciicare se doreste a fi luat in considerarea in demonstrarea experientei similare;4. Completarea formularului 13 - Centralizator pentru experineta similaraAtentie: Cursul mediu BNR/EURO: -cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2009 este4, 2373 lei-cursul mediu BNR leu/europentru anul 2010 este 4, 2099 lei-cursul mediu BNR leu/europentru anul 2011 este 4, 2379 lei-cursul mediu BNR leu/europentru anul 2012 este 4, 4560 leiNote: a. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similarava fi indeplinitain intregimede catre un singur tert sustinator conform Anexei nr.2la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011.b.Cerinta privind experienta similara nu poate fi indeplinita de catre eventualiisubcontractanti conform Anexei nr.2la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011.Prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor;In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest standardPrezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul de activitate al contractului ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunereofertelor.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest standard
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2013 11:00
Locul: In sala de sedinte a Consiliului Local Botosanidin sediul situat in Piata Revolutiei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare operator economic are dreptul la un imputernicit.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
I.Dupa stabilirea ofertelor admisibile, Comisiava intocmi clasamentul final al of., pe baza criteriului ?in mod exclusiv pretul cel mai scazut?. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale, atunci in vederea atribuirii contrac. se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua pro. financ.in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertant. a carui noua prop.finan. are pretul cel mai scazut cu cond.incadrarii pretului ofertat in val. fondurilor alocate ptr. achizitie.II. Toateraspunsurile autoritatii contractante la solicitarile de clarificari vor fi publicate in SEAP si vor fi luate la cunostinta de catre toti operatorii economici de pe pagina www.e-licitatie.ro, atasate invitatiei de participare la sectiunea Documentatie si clarificari.III.a. Capacitatea tehnico-prof.a op.ec.poate fi sustinuta in conform cu art. 190, alin.(1), (2), (3) din OUG 34/2006. In cazul dat, persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este obligata sa prezinte urmat. doc.: 1. declaratie privind eligibilitatea(neincadr. in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)? Conform Form.din sectiune Form.2. Declaratia privind neancadr. in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG34/2006 . modif.si compl.ult.3. Angajament Tert tehnico-profesional, incheiat in forma autentica.4. Documente care sa confirme sustinerea ofertantul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term.dep.contest.este de 10 zile incepand cu ziua urmat.luarii la cunos. despre un act al aut.contr. considerat nelegal in conf.cu prev.art. 256^2 alin (1) litera a) corob.cu prev.art.256^2 alin (2) din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic contencios al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231502200, Email: [email protected], Fax: +40 231531595
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2013 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer